Jag är förbannad för att tvättstugan har låst in mina grejer
Tidlås?
Ja.. Det är nytt, innan var det vanliga nycklar, första gången jag använt tvättstugan ikväll sen den uppdaterats. Nu har jag lärt mig det iallafall. Jävla kasst, det var ju så skönt att tvätta på kvällen och kunna hämta grejerna när som helst.
Bäst att du ställer klockan så du kommer upp i tid innan grannkärringen stövlar ner dit och slänger ut dina persedlar.
Visst är det kul med nymodigheter.
Fast det går inte heller, för det är bokat första tiden imorgon, och bara den som har bokat kan öppna, såklart
Men jag hade varit duktig och lagt mina grejer i min påse, så det borde väl inte störa någon iallafall. Himla dumt av mig att inte ta med det upp bara, utan tänkte att jag kunda vänta och ta allt samtidigt, för jag hade andra grejer i torkrummet, och dit har man tillgång en timme längre, så där kom jag in när jag skulle hämta grejerna...
Bara hoppas att den som tvättar imorgon inte är en idiot och typ snor mina trosor eller något... Då blir jag förbannad på riktigt!
Fast det går inte heller, för det är bokat första tiden imorgon, och bara den som har bokat kan öppna, såklart
Men jag hade varit duktig och lagt mina grejer i min påse, så det borde väl inte störa någon iallafall. Himla dumt av mig att inte ta med det upp bara, utan tänkte att jag kunda vänta och ta allt samtidigt, för jag hade andra grejer i torkrummet, och dit har man tillgång en timme längre, så där kom jag in när jag skulle hämta grejerna...
Bara hoppas att den som tvättar imorgon inte är en idiot och typ snor mina trosor eller något... Då blir jag förbannad på riktigt!
Jag är förbannad för att tvättstugan har låst in mina grejer
Vad ska man men begagnade tros.........hmmmmm okeeej. Jag har hört att man kan tjäna penger på såna.
Vilken färg har dom?
Det är då man slår en pling till dendär jouren som får komma o låsa upp.
Fast det är såklart jävla mkt bättre att själv gå ner dan efter så slipps allt onödigt jobb
Ja.. Fast nytvättade? Försvinner inte lite poängen då?
Ja.. Fast nytvättade? Försvinner inte lite poängen då?
Jag brukar tvätta mer än ett par i taget
Hade jag inte en tanke på att man kan göra. Dom skulle nog mest bli sura på mig, känns lite ovärt
Många som gör det, jävligt mycket för många, o de gör mig förbannad.
Samma människor ringer jouren när det är lite stopp i avloppet i badrummet, det är tydligen svårt för vissa att rensa ur sitt eget hår ur vattenlåset, för att inte nämna hur jävla omöjligt det är för vissa att byta en säkring.
Har fått någon slags förkylning mitt i semestern.
Sitter själv och funderar på om jag åkt på nåt liknande eller om det
är allergihelvetet som spökar extra mycket...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|