Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Jävla Supra som ska göra allt anti mig, och sen fick jag fel termostat till råga på allt samt så small huvudsäkringen och allt måste vara fixat snabbt också... + att den är stående på singel ute i regnet... KUL!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag hoppas att fotbollsklubbarna får betala polisinsatsen!

Nääää deeet går ju inte eftersom fotboll tydligen är nåt slags "nationellt intresse". :rolleyes:
Hade klubbarna fått betala polisbevakningen själva hade biljetterna blivit jeTtedyra, färre människor hade gått och glott på skiten och klubbarna hade kursat.
Då kan man istället bygga stadiumcrossbanor och speedwaybanor på våra "fina" fotbollsarenor. DÅ hade jag varit nöjd med att betala skattepengar till det.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Nääää deeet går ju inte eftersom fotboll tydligen är nåt slags "nationellt intresse". :rolleyes:
Hade klubbarna fått betala polisbevakningen själva hade biljetterna blivit jeTtedyra, färre människor hade gått och glott på skiten och klubbarna hade kursat.
Då kan man istället bygga stadiumcrossbanor och speedwaybanor på våra "fina" fotbollsarenor. DÅ hade jag varit nöjd med att betala skattepengar till det.

De klubbar som bedrivs som aktiebolag får iofs redan betala för polisinsatser. AIK, DIF & Örebro.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
musikfestivalen är lite si och så med tydligen. Läste för någon dag sedan att en musikfestival hade fått polisinsats gratis medan en annan hade poliskostnader på nästan en miljon. Snacka om tråkigt och troligen mycket tajt budget när en miljon tvingas gå till polisen och samtidigt veta om att en konkurrerande musikfestival kom undan gratis.

R5+1

Guest
Nu har en polishelikopter stått och hovrat (dundrar som faen!:mad:) över mitt bostadsområde fan en kvart och det är en sen söndagskväll. Vad är det för fel på den här jävla stan?!?:mad::mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
musikfestivalen är lite si och så med tydligen. Läste för någon dag sedan att en musikfestival hade fått polisinsats gratis medan en annan hade poliskostnader på nästan en miljon. Snacka om tråkigt och troligen mycket tajt budget när en miljon tvingas gå till polisen och samtidigt veta om att en konkurrerande musikfestival kom undan gratis.

Det var väl P&L som kom undan gratis för sista gången, eftersom dom fortfarande stod som ideell förening, trots att dom inte är det.

Till nästa år tvingas dom ansöka som vinstdrivande...

R5+1

Guest
Nu har en polishelikopter stått och hovrat (dundrar som faen!:mad:) över mitt bostadsområde fan en kvart och det är en sen söndagskväll. Vad är det för fel på den här jävla stan?!?:mad::mad:

Nu börjar jag bli orolig... Vad är det snewten vet som inte jag vet?!?
Har vi en Oslo-bombare i Södertäljekrokarna??
Ska jag ta på mig springskorna och dra så fort benen bär??
Ska jag ringa mamma och säga att jag älskar henne??

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Nu börjar jag bli orolig... Vad är det snewten vet som inte jag vet?!?
Har vi en Oslo-bombare i Södertäljekrokarna??
Ska jag ta på mig springskorna och dra så fort benen bär??
Ska jag ringa mamma och säga att jag älskar henne??

Dom har säkert vädrat en kaffekokare.

edit. om du nu inte bor i söderhamn.

Last edited:

Snarret

Guest
Jag är just nu jävligt förbannad för att det inte funkar att lägga in youtubeklipp i min jävla blogg. Hur förbannat svårt ska det vara att bara funka då??! :huvet:mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati