Idag är jag förbannad därför att...

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
håller med.. klarade av att se 1 sekund, sen började hunden gnälla då stängde jag av.. dom har hunden i ett litet snöre typ.. tänk den valpen var säkert jätte glad att dom tog hand om den och kom fram och gosade... så går dom och häller bensin på den och tänder på!?!? :huvet

jag säger som du, skulle man få tag på dom så.... värsta e att dom kan inte varit mkt äldre än 14-15 år.

Usch blir arg bara jag läser, klarar inte se sånt.
Äckliga jävla as till människor. Hade betalat mycket för några minuter ensam med såna.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
håller med.. klarade av att se 1 sekund, sen började hunden gnälla då stängde jag av.. dom har hunden i ett litet snöre typ.. tänk den valpen var säkert jätte glad att dom tog hand om den och kom fram och gosade... så går dom och häller bensin på den och tänder på!?!? :huvet

jag säger som du, skulle man få tag på dom så.... värsta e att dom kan inte varit mkt äldre än 14-15 år.


Jag vill inte se den ens.
Men satans jävla pack får lite vibbar av att göra en Lisbeth Salander med dildon som förrätt
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Isolering över hela kroppen :mad:
Har isolerat innertaket på ett badrum halva dagen idag, iklädd shorts och linne och dyngsvettig i 30-gradig hetta.
Duschade så kallt så att jag knappt såg k*ken längre men det hjälpe bara en aning. Blir en rolig natt, inte gör det saken bättre att det kliar i halsen av skiten heller.

De första åren som jag sommarjobbade, så isolerade jag kyrkvindar.
Krypa ner i en trång spalt (ungefär 40cm) där rostiga spikar sticker ut överallt uppifrån och på sina ställen underifrån, och rätta till gullfibermatta av den gamla, seriöst sticksiga, modellen.
Mår fortfarande dåligt av att tänka på det.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tappat nyckelknippan.

Hemnyckel, Garagenyckel, Garagenyckel till garage nr 2, Brevlådenyckel.

Sen kommer jag fan inte ihåg vad jag hade för fler nycklar, eller OM jag hade fler. SUCK.

Hade iaf en nyckeltagg, som abonnemanget gått ut på.

Men jag körde ju hoj så chansen att de hittas är nog nol och ingenting.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
"Min" KTM 690 SMR -08 är inte till salu längre. Har suktat efter den, men inte velat kontakta säljaren innan jag hade pengar.

Surt. :( Får väl bli en 640 då...
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
"Min" KTM 690 SMR -08 är inte till salu längre. Har suktat efter den, men inte velat kontakta säljaren innan jag hade pengar.

Surt. :( Får väl bli en 640 då...

Går det inte att importera till Irlandet?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Isolering över hela kroppen :mad:
Har isolerat innertaket på ett badrum halva dagen idag, iklädd shorts och linne och dyngsvettig i 30-gradig hetta.
Duschade så kallt så att jag knappt såg k*ken längre men det hjälpe bara en aning. Blir en rolig natt, inte gör det saken bättre att det kliar i halsen av skiten heller.

Farsan jobbade på Rockwool och han använde alltid barnkalk (?)/puder om jag minns rätt för att lindra klåda
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Folksam idioterna!

Ska byta försäkringsbolag, orkar inte sitta i telefonkö 30-40 min varje gång jag ville ändra försäkring.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
det blev inte så jäkla billigt ändå :/ aja det är ju en kalkylerad risk med tull och moms så helt förbannad kan jag väl inte vara :)
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Hur fan kan posten posten stänga klockan 6 :mad: vem är hemma innan dess liksom?

Killen på willys som tar bort plasten från ALLA 600 flak varar jag skulle ta hem ett på cykel... Tjejen i kassan tog för mycket betalt (bry sig men det är bara ännu en grej)

Inte fan klarade jag en 4x4x4 Rubiks kub på första försöket heller :huvet
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Nu har jag läst meningen tre ggr och förstår fortf inte vad det står?!:va

Du är från stockholm :) ett flak är en förpackning som ofta innehåller 24st burkar. I detta fallet så är förpackningen gjord av papper och har en botten och låga kanter, plasten är till för att hålla burkarna på plats.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top