Läsk .. suck! drick vatten pojkar!
aVATTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Tokig eller? Kylen frysen garderoben ska vara fulla med öl!
PowerKing misstänker jag!
tur att Kebabmaxi i stan inte gör det
Har ett satans jävla njurstensanfall och vi har kalas hur jävla skoj är det!!!!!!!!
Killen på willys som tar bort plasten från ALLA 600 flak varar jag skulle ta hem ett på cykel...
Jag brukar t.o.m. få låna packtejpsrullen när jag handlar öl Bolaget
Så man kan tjepa ihop de två flaken.
Tappat nyckelknippan.
Hemnyckel, Garagenyckel, Garagenyckel till garage nr 2, Brevlådenyckel.
Sen kommer jag fan inte ihåg vad jag hade för fler nycklar, eller OM jag hade fler. SUCK.
Hade iaf en nyckeltagg, som abonnemanget gått ut på.
Men jag körde ju hoj så chansen att de hittas är nog nol och ingenting.
Fortfarande förbannad på att det är sommar och varmt...
Jag brukar t.o.m. få låna packtejpsrullen när jag handlar öl Bolaget
Så man kan tjepa ihop de två flaken.
När jag var i sisådär nästan tillräcklig ålder brukade vi skicka en kompis att handla (det var på den gamla onda tiden när man stod i en lång kö och sedan sa vad man ville ha till den sura expiditen som sedan suckade och gick iväg med en liten vagn och packade ordern).
Han brukade ta med sig en liten kärra att rulla hem ölkartorna med, då vvi var några stycken som beställde med honom varje gång.
En midsommar skulle vi åka bort och fira en hel vecka, när han hade lämmnat över listan till expiditen så sa hon "gå och hämta bilen och backa in mot lastkajen på baksidan så packar jag så länge"
14 kartor/kartonger öl samt några flaskor blandad starksprit och EN flaska vin till matlagningen...
Det är rekord hittils.
När jag var i sisådär nästan tillräcklig ålder brukade vi skicka en kompis att handla (det var på den gamla onda tiden när man stod i en lång kö och sedan sa vad man ville ha till den sura expiditen som sedan suckade och gick iväg med en liten vagn och packade ordern).
Han brukade ta med sig en liten kärra att rulla hem ölkartorna med, då vvi var några stycken som beställde med honom varje gång.
En midsommar skulle vi åka bort och fira en hel vecka, när han hade lämmnat över listan till expiditen så sa hon "gå och hämta bilen och backa in mot lastkajen på baksidan så packar jag så länge"
14 kartor/kartonger öl samt några flaskor blandad starksprit och EN flaska vin till matlagningen...
Det är rekord hittils.
.. För att man behöver en jävla chiffernyckel till inläggen för att förstå vad folk vill, 9 gånger av 10 här på SH..
Vill du liGGa?
Jag är rosenrasande över att jordgubbsmarmeladen, en del av hörnstenarna i min frukost på jobbet... ÄR SLUT!!
Här får man då, för att få sitt rostade bröd ätbart tillsammans med dom fyra skivorna bacon, två korvarna, hashbrown, apelsinjuice och jordgubbsmjölken.. ta.. apelsinmarmelad?
Skandal!
Vill du liGGa?
Jag är rosenrasande över att jordgubbsmarmeladen, en del av hörnstenarna i min frukost på jobbet... ÄR SLUT!!
Här får man då, för att få sitt rostade bröd ätbart tillsammans med dom fyra skivorna bacon, två korvarna, hashbrown, apelsinjuice och jordgubbsmjölken.. ta.. apelsinmarmelad?
Skandal!
Djävla skitbil...
El förresten.. inte skitbil...
Skitlambdasond... Blah
Köp ny bil så har du löst det problemet
Eller en från före 1988.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|