En av turbosarna laddar inte som den ska! Bilar SUGER!
Singel, singel, singel!
En av turbosarna laddar inte som den ska! Bilar SUGER!
för att det finns folk som tycker det e skitkul att göra virus som förstör andras datorer... jävla svin, suttit sen kl 4 i eftermiddags för att fixa skiten.
Har du prövat någon "noob" server? Där hamnade jag ett bra tag...Du får sluta porrsurfa helt enkelt.
Själv är jag så djävla förbannad för alla dessa små skitungar som totalt manglar sönder en när man spelar BF:Bad Company 2. (nybörjare i spelvärlden). Hur fan ska man hinna tycka det är kul när man bara dör hela tiden. 1500 spänn rakt ner i toan.
Du får sluta porrsurfa helt enkelt.
Själv är jag så djävla förbannad för alla dessa små skitungar som totalt manglar sönder en när man spelar BF:Bad Company 2. (nybörjare i spelvärlden). Hur fan ska man hinna tycka det är kul när man bara dör hela tiden. 1500 spänn rakt ner i toan.
hehe det är ju ett måste.. fast får kanske välja mina sidor hädanefter..
förstår dig också, hatar när man får så mkt pisk så man tror dom fuskar, sen går man in och kollar deras ålder.. allt från 12 till 16 år.. då är det inte ens roligt längre..
Har du prövat någon "noob" server? Där hamnade jag ett bra tag...
Slutade spela det för ett tag sedan, kanske roligt igen?
Singel, singel, singel!
Bara jag som tycker att det är SJUKT jobbigt att titta i döda vinkeln när man kör i 90+? Får ont i nacken juee.
Bara jag som tycker att det är SJUKT jobbigt att titta i döda vinkeln när man kör i 90+? Får ont i nacken juee.
Jag orkar inte vrida så mycke på huvudet så det blir mera hela överkroppen, har man inga speglar blir det lätt att kolla bakot för att se om någon är bakom, fast det blåser satan när man gör det i 200+
När man tömmer ett helt magasin i huvudet på nån, och sen vänder dom sig om och petar på en med en tandpetare så man ramlar ihop. klart man blir förbannad.
Ska ju tydligen inte gå att fuska när man kör xbox. jag har googlat.
Kanske måste spela mer helt enkelt. (6 timmar totalt).
Nördfukkona har ju suttit i typ 3000 timmar. Trösten är väl att dom förmodligen aldrig får ligga.
Då monterar man på backspeglar på sin motorcykel, då blir den helt plötsligt lite bättre på många sätt.
Det kommer nästa år, 700rwhp iaf
Och problemet är löst... vacuum slang till map-sensorn som spökade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|