Idag är jag förbannad därför att...

Snarret

Guest
Idag är jag förbannad på män (okej, kanske inte alla, bara några särskilt jävliga exemplar) och värmen. Hösten, var är duu?
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Jag föll som en fura när jag hade kristallyrsel en gång.

Stod på jobbet med min 4-5 kaffe i näven och tjattrade med en jobbarkompis. Sen minns jag hur det snurrar till och när jag vaknar till så sitter jag på golvet.

12 timmar på lasarettet med alla test gjorda (inklusive ryggmärgsprov) så visade det sig vara stavarna i ena örat.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Jag föll som en fura när jag hade kristallyrsel en gång.

Stod på jobbet med min 4-5 kaffe i näven och tjattrade med en jobbarkompis. Sen minns jag hur det snurrar till och när jag vaknar till så sitter jag på golvet.

12 timmar på lasarettet med alla test gjorda (inklusive ryggmärgsprov) så visade det sig vara stavarna i ena örat.

Fick du någon behandling eller var det bara att gilla läget tills du vart bra?
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
.....för att folk är så puckade i trafiken :kulspruta , spela PS, XBOX spelen är ingenting mot att försöka överleva i trafiken.... där snackar vi om att det finns olika svårighetsgrader att ta sig fram levande och komma till nästa nivå :tungan
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Det gick hyggligt kvickt. var nog över dagen efter. Lite illamående och susig i nån dag dock.

Ofan, jag åkte på det i fredags och är yr fortfarande.
Ska till doktorn på fredag igen, får se vad han kommer fram till.
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Idag är jag förbannad på män (okej, kanske inte alla, bara några särskilt jävliga exemplar) och värmen. Hösten, var är duu?

Klaga fan i mig inte på värmen! Det blir ändå tvärtom sen. :)

Ont: Jag har lite smått ont i huvudet och sakta ökar ilska av att den inte vill bort.
 

Snarret

Guest
Klaga fan i mig inte på värmen! Det blir ändå tvärtom sen. :)

Nehej! Jag gillar kallt! Väljer när som helst riktigt kall, torr vinter framför fuktig, äckelvarm sommar. På vintern får man ju ha massa snygga, sköna kläder på sig, nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt, och är ändå svettig och äcklig.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nehej! Jag gillar kallt! Väljer när som helst riktigt kall, torr vinter framför fuktig, äckelvarm sommar. På vintern får man ju ha massa snygga, sköna kläder på sig, nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt, och är ändå svettig och äcklig.

Håller med, enda felet med vintern är att det är för halt för at köra hoj. :gnissla
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nehej! Jag gillar kallt! Väljer när som helst riktigt kall, torr vinter framför fuktig, äckelvarm sommar. På vintern får man ju ha massa snygga, sköna kläder på sig, nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt, och är ändå svettig och äcklig.

studsa i sjön....det svalkar....hatar hatar vinter..nu blev jag förbannad :mad:
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Nehej! Jag gillar kallt! Väljer när som helst riktigt kall, torr vinter framför fuktig, äckelvarm sommar. På vintern får man ju ha massa snygga, sköna kläder på sig, nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt, och är ändå svettig och äcklig.

Lite halvt rätt :rolleyes:

Lagom varmt ska det vara, inte vinter. :)
 

Snarret

Guest
Lite halvt rätt :rolleyes:

Lagom varmt ska det vara, inte vinter. :)

Ja, bäst är det på hösten, när man kan ha sjal på sig om man vill, och kan besöka en garnaffär utan att känna sig dum, men ändå slipper ha 5 par strumpor på sig...
Som det är nu går det ju fan inte gå utanför dörren innan kl 20, om man inte gillar att vara en pöl. Alla affärer borde ha nattöppet på sommaren!

studsa i sjön....det svalkar....hatar hatar vinter..nu blev jag förbannad :mad:

Man kan ju inte bo i badet...
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top