Edit: Glömde dom som prutar fordonets halva utsatta pris utan att ens komma och kolla på saken ifråga, aldrig nån som hade vågat pruta så irl.
Den summan de prutar med brukar jag höja priset med.
Skulle sälja tantens förra bil för 5 år sen.
La ut den för 8000, 3 minuter senare rinegr "nysvensk" från Malmö och erbjuder 5000 för han har ju så långt att köra.
10 mil enkel resa kan tilläggas.
Stopp jag skiter fullständigt i vart du bor så om du bor i Haparanda, säger du samma sak om du kör till Elgiganten på Väla eller?
Sen nu kostar bilen 11000 tillägger jag.
Meeeeenn kåååmpiisss det står ju 8000 i annonsen kommer det som svar.
Då svarar jag med: Ja just det det står 8000 inte 5000, sen är du inte min kompis för den delen heller.
Kompisar och vänner vet hur man beter sig som folk.
Satan i gatan vad arg han blev.
Vänligt men bestämt så avvisade jag ytterligare prut till hans stora förtret och blev mer och mer arg för att jag inte ville sälja.
Jag var rasist och dittan och dattan.
Påpekade att jag vill ha det jag begärt och inte mindre och gjorde klart för honom att han behöver inte ringa mer.
3-4 ggr per dag ringde han och skammade.
Det roliga var att 1 timme senare kom en kille och köpte bilen utan prut.
Han fick en femhundring tillbaka.
När jag efter 3 veckor tog bort annonsen efter att han ringt för vilken gång vet jag inte och jag sagt att bilen är såld sen länge och hoppas du har dyrt kontantkort, då skulle han döda mig *asg*
Förklarade att han var välkommen ring en kvart innan innan bara så ska jag sätta på kaffe och plocka fram 3/4"´s järnröret.
Efter det ringde han inte mer och han hälsade inte på heller