Idag är jag förbannad därför att...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Ang fordonsförsäljning, värst är dom där som frågar om man vill byta mot deras ford pickup, gamla gummistövlar, cross från 80 talet, gamla tapeter, deras mamma när man specifikt har skrivit i annonsen byte endast intressant mot *******.

Tror fan folk blivit fördummade och inte kan läsa!

Edit: Glömde dom som prutar fordonets halva utsatta pris utan att ens komma och kolla på saken ifråga, aldrig nån som hade vågat pruta så irl.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Edit: Glömde dom som prutar fordonets halva utsatta pris utan att ens komma och kolla på saken ifråga, aldrig nån som hade vågat pruta så irl.

Den summan de prutar med brukar jag höja priset med.

Skulle sälja tantens förra bil för 5 år sen.
La ut den för 8000, 3 minuter senare rinegr "nysvensk" från Malmö och erbjuder 5000 för han har ju så långt att köra.
10 mil enkel resa kan tilläggas.

Stopp jag skiter fullständigt i vart du bor så om du bor i Haparanda, säger du samma sak om du kör till Elgiganten på Väla eller?
Sen nu kostar bilen 11000 tillägger jag.


Meeeeenn kåååmpiisss det står ju 8000 i annonsen kommer det som svar.

Då svarar jag med: Ja just det det står 8000 inte 5000, sen är du inte min kompis för den delen heller.
Kompisar och vänner vet hur man beter sig som folk.


Satan i gatan vad arg han blev.
Vänligt men bestämt så avvisade jag ytterligare prut till hans stora förtret och blev mer och mer arg för att jag inte ville sälja.
Jag var rasist och dittan och dattan.

Påpekade att jag vill ha det jag begärt och inte mindre och gjorde klart för honom att han behöver inte ringa mer.


3-4 ggr per dag ringde han och skammade.
Det roliga var att 1 timme senare kom en kille och köpte bilen utan prut.
Han fick en femhundring tillbaka.
När jag efter 3 veckor tog bort annonsen efter att han ringt för vilken gång vet jag inte och jag sagt att bilen är såld sen länge och hoppas du har dyrt kontantkort, då skulle han döda mig *asg*

Förklarade att han var välkommen ring en kvart innan innan bara så ska jag sätta på kaffe och plocka fram 3/4"´s järnröret.

Efter det ringde han inte mer och han hälsade inte på heller:(
 
Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Noterade igår när jag kom hem att min internetuppkoppling var död.
Ringde och pratade med dom, och inom en vecka så ska jag ha bredbandet tillbaka.
En vecka! Jag hinner ju göra massa nyttiga saker på den tiden.

Igår började jag städa och t om fundera på att diska.. :va
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Noterade igår när jag kom hem att min internetuppkoppling var död.
Ringde och pratade med dom, och inom en vecka så ska jag ha bredbandet tillbaka.
En vecka! Jag hinner ju göra massa nyttiga saker på den tiden.

Igår började jag städa och t om fundera på att diska.. :va


Tjacka snabbt som fan ett mobilt bredband så du inte får för dig att städa
 

Snarret

Guest
En vecka! Jag hinner ju göra massa nyttiga saker på den tiden.

Igår började jag städa och t om fundera på att diska.. :va

(Jag tror att det kan vara en bra grej!)


Jag är arg för att mitt hår jävlas med mig! Varför kan det inte bara vara som det ska? Hur svårt kan det vara? Behöver ju bara hänga där, och låta bli att vara fult. Inte så jävla avancerat...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
GuW skrev:
Idioter som lägger ut annonser utan telefonnummer på blocket och sedan inte svarar på mail heller.

Skit samma, det finns fler annonser, men jag trodde man ville sälja när man annonserade...

I morse ringde snubben upp, jag skulle kunna få titta på bilen efter klockan 8 i kväll.


Klockan 12 ringde snubben igen, jag kunde inte komma och titta på bilen, för han fick inte tag på säljaren av bilen han skulle köpa istället.

Det känns som att den bilen hamnade längs ner på listan över aktuella fordon...

Jag åkte och tittade på en Saab 9-5 jävel som uppgavs vara i toppskick i dag (annonsen prissänktes i dag till rimliga pengar från att ha varit för dyr), kom dit (några mil enkel resa) tittade på bilen i tre minuter uvändigt och hade då hittat ett dussin bucklor och stenskott (vilket jag egentligen skiter i, men skriver man toppskick i annonsen så...).

Jag öppnade huven och konstaterar att vevhusventilationen inte är åtgärdad, när jag mailade (ja, ytterligare en som ville brevväxla istället för att prata i telefon) och frågade så var svaret "vet inte", men eftersom "säljaren" i annonsen var en äldre herre så tänkte jag att den uppgraderingen kunde ha gått honom förbi.

Det visade sig att ägaren var deras son, som hade haft bilen i 7 år.

Nåväl, jag bad ägaren att starta bilen medans jag stod bakom och sonen stod vid den öppna huven.
Hela gårdsplanen försvann i rökmolnet och sonen backade ett steg för det lät som att kamkedjan var på väg ut genom blocket.

Jag ropade genom röken att vi skiter i det här och åker hem, då säger idioten "vad ska vi säga för pris då"

Jag svarade att det finns inget pris som är så lågt att jag skulle finna det värt att ta med mig bilen därifrån.

Då ringer puckot vars bil jag skulle få titta på, fast jag inte skulle få titta på, men som det nu ska gå bra att titta på i morgon, dvs om han inte ändrar sig igen.

Dessutom ringer en annan snubbe på en annons som JAG har ute och vill komma och titta i morgon.

Fy fan vad det kör ihop sig.

Jag slutade tidigare, skyndade mig hem och va beredd på att få skippa middagen för att hinna visa skiten jag skulle sälja.

När jag hade väntat en timme på snubben som skulle komma och titta så letade jag upp hans telefonnummer och ringde upp varpå hans fru svarade i hans telefon och hon hittade inte gubben så jag antog att han var på väg till mig och hade glömt telefonen.

Efter ytterligare en timme ringer han upp "Ja just det,jag glömde ringa och säga att jag inte ska ha den" :mad:

Så då ringer jag upp snubben med bilen som jag ville titta på, som jag inte skulle få titta på, som jag sedan skulle få komma och titta på, men nu tyckte han att det skulle bli för sent att komma och titta på den :huvet

Jag sa att jag hade tid nu i kväll eller inte alls och fick på nåder komma och titta då.

Bilen såg dock hyfsad ut, han verkade ärlig och talade om ett fel som inte stod med i annonsen då jag frågade, han talade till och med om att han hade kollat upp pris på att fixa det, och när jag kom hem och googlade så stämde priset.

Jag ska nog ringa och skambjuda i morgon, för nu har jag ju tittat på den :D
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
För att nu har grannarna dragit igång sin hip hop klubb igen! :mad: Faaan vad jag hatar att bo här :mad: Seriiiööööst. Det är ju en jävla barnfamilj med! Ungarna är ju 3-10 år och föräldrarna festar fan alltid på varenda helg. :mad:

EDIT: Man kan ju inte ens sätta upp en arg-lapp i trapphuset heller för dom har egen ingång dom jävlarna :mad:
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
För att nu har grannarna dragit igång sin hip hop klubb igen! :mad: Faaan vad jag hatar att bo här :mad: Seriiiööööst. Det är ju en jävla barnfamilj med! Ungarna är ju 3-10 år och föräldrarna festar fan alltid på varenda helg. :mad:

EDIT: Man kan ju inte ens sätta upp en arg-lapp i trapphuset heller för dom har egen ingång dom jävlarna :mad:

Kan du spela elgitarr? Om inte, köp en och börja träna tidigt på morgonen efter deras fester, gärna vägg i vägg med deras sovrum.

Med lite tur så lär de sig att ge fan i hiphopen innan du lär dig spela gitarr ordentligt. Om inte så har du ju iaf lärt dig spela gitarr.

Har använt den metoden själv. ;)
 

lillt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2010
Ort
Sorunda
Hoj
xt
Gräsänkling i en vecka! (INTE det jag är arg på)
ingen fru
ingen hund
ingen unge
= massor med hojåkning.

Blir så klart inatt ståendes på en väg, i en skog, vid en sten med en hoj troligtvis utan laddning.
Stoppar en tyskreggad hantverkarbuss, fritzarna försöker putta igång mig men nada.

Hade i alla fall mobiltäckning så jag fick hjälp att traila hem liket.

Tur att man har en hoj från istiden, risken att delar finns på hyllan en lördag är ju säääkert jättestor...
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
okeej :p
nästan samma sak har jau hört :p

Ja nästan. Jag har aldrig sett så mycket White Trash och nysvenskar i hela mitt liv.

Kan du spela elgitarr? Om inte, köp en och börja träna tidigt på morgonen efter deras fester, gärna vägg i vägg med deras sovrum.

Med lite tur så lär de sig att ge fan i hiphopen innan du lär dig spela gitarr ordentligt. Om inte så har du ju iaf lärt dig spela gitarr.

Har använt den metoden själv. ;)

Jag kan redan spela gura ju. :( Kanske kan börja lära mig fiol?
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Kan du spela elgitarr? Om inte, köp en och börja träna tidigt på morgonen efter deras fester, gärna vägg i vägg med deras sovrum.

Med lite tur så lär de sig att ge fan i hiphopen innan du lär dig spela gitarr ordentligt. Om inte så har du ju iaf lärt dig spela gitarr.

Har använt den metoden själv. ;)

Elbas lär ju fungera bättre :yoparty
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Säckpipa FTW, inget kan låta så illa som en som inte kan men försöker...

Fiol möjligtvis, det kan man få till att låta som man sågar av katten.

Jag bodde ovanpå en konstig hippiefamilj med underlig barnuppfostran en gång, klockan 06.00 mitt i sommaren hördes hur dom började sjunga med barnen "Nu tändas tusen julelus"

Jag var jävulskt bakis, så efter att ha rullat mig ur sängen hittade jag mina träskor sedan hoppade jag omkring och sjöng "Hej tomtegubbar" tills dom packade ihop ungarna och lämmnade huset.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top