Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
så jag ska ringa han o fråga om vad han har för riktpris när han kan sätta ut riktpriset i annonsen ?

Norman: om ingen skulle sätta ut ett riktpris hur ska man då veta hur marknaden ser ut?
Sen så har jag jävligt mkt cash så jag köper nytt ändå så tät som jag är, så det är inte det jag är ute efter....(ironi)

Ett riktpris spelar ju ingen egentlig roll, det är ju fortfarande du som köpare som sätter priset, spelar ju ingen roll om jag sätter ett riktpris på 40 om ingen ändå är villig att betala mer än 30, då sätter man bud och får sedan diskutera fram ett pris som passar båda.

Jag håller med om att ett pris på varan är bäst, men det är ju inte alltid det riktigt funkar, en dussinbil där det finns riktpriser via bilförsäljare osv är ju lätt att sätta pris på medans en hoj tex kanske inte är helt lätt alla gånger.
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
alla mina annonser kommer att innehålla:

Ge bud.
Egentligen vet jag vad jag vill ha men jag tänkte skriva "ge bud" för att nån dum jävel kanske ger mig ett högre bud än vad jag tänkt på min möggliga R1a....
Dessutom kan jag kalla han/hon idiot om dom ger för lågt bud = win win situation.

aja vi lägger ner den här disskutionen eftersom folk verkar gilla ringa säljaren o fråga om pris...
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
alla mina annonser kommer att innehålla:

Ge bud.
Egentligen vet jag vad jag vill ha men jag tänkte skriva "ge bud" för att nån dum jävel kanske ger mig ett högre bud än vad jag tänkt på min möggliga R1a....
Dessutom kan jag kalla han/hon idiot om dom ger för lågt bud = win win situation.

aja vi lägger ner den här disskutionen eftersom folk verkar gilla ringa säljaren o fråga om pris...

Nej fan heller vi lägger ner, jag är förbannad!! :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Innan jag åkte på semester var jag förkyld och det regnade. Kom hem igår och är förkyld igen....och det regnar. SNAFU!! :mad:
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
... jag inte tog den snygga blondinens nummer. Faaaaaaaaaaaaaaaan. Men jag blev lite skrämd av att hon var ute på krogen med sina föräldrar. Men ändå.

Faaaaaaaaaaaaaan.
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
precis när jag kommer ut ur duschen och ska ta mig in till stan för att hämta flygbiljetter så bestämmer sig molnjävlarna för att vräka ner ett helvetes regn kombinerat med dunder och brak i blixtform.
Kul att gå i en kvart till bussen i ultraspöregn..
 

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Den idiotiska tandhygenisten som gick loss värre än rambo :kulspruta mot tandstenen i käften som gör att jag fortfarande är i stor smärta och uppsvullen mun så jag inte kan äta och jag e hungrig :4skrika
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Den idiotiska tandhygenisten som gick loss värre än rambo :kulspruta mot tandstenen i käften som gör att jag fortfarande är i stor smärta och uppsvullen mun så jag inte kan äta och jag e hungrig :4skrika

Då kan du säkert blåsa luft mellan en massa skumma ställen i munnen nu som du inte kunde innan. :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top