oops164
Smed
Det var längesen något sken här..
he he
Det var längesen något sken här..
Det kommer återbudstider hela tiden.. Ringer du varje dag och är beredd att köra några mil så har du uppkörning inom en vecka.
Det pissiga vädret som bara aldrig vill sluta regna.
Kan bara hålla med, 4,5 veckors semester och bara 1 har varit bra.
Första gången man lyckats få så lång semester samlad också... kul som fan
Jag har legat i deff i 3 månader och nu efter gympasset avslutade jag officiellt deffen..
Gick till Burger king, köpte det som såg störst ut på bilderna. Kommer hem och ser att hamburgarjäveln är precis lika stor som en McD cheeseburgare. Vad fan sker med världen egentligen..
Vad sjutton handlar du burgare på Burgerking & Mcdonalds för?
Köp riktiga burgare eller gör själv.
Webhallen ville inte ta min dator i retur eftersom att förpackningen var öppnad
så nu säljer jag en lenovo s205 billigt
För att man ta mig fan aldrig kan lita på säljare oavsett hur jävla tydlig man än är när man beställer tjänster. Tydligen är det min skyldighet som konsument att ta reda på vad de har för rutiner och vilka villkor som gäller oavsett vad säljaren säger.
Att de sedan har mage att hänvisa till att villkoren står att läsa i avtalet när jag gjorde beställningen över telefon med tillhörande bindande inspelning, och därmed aldrig fick något avtal att läsa innantill i, spelar tydligen ingen roll.
Från och med nu blir det till att ifrågasätta och misstro varenda jävel man pratar med. Är uppenbarligen enda sättet att inte bli blåst.
Tecknade försäkring genom insplanet, fick hem min räkning som jag nu har tappat bort och har ingen anning vilket bolag jag är försäkrad hos, räkningen måste senast betalas imorgon tror jag.
Som privatperson har du alltid konsumentköplagen på din sida med 2 veckors ångerrätt.
Både via butik eller telefonförsäljning, en av anledningarna till att jag alltid säger nej till allt de försöker kränga till mig per telefon.
Eller har du råkat ut för Hittaföretagen.se eller liknande idioter.
Den här gången heter idioterna ComHem. Är ett gammalt abonnemang så de två eventuella ångerveckorna är över sedan länge. Handlar bara om uppsägningstid som de vill ha betalt för trots att jag blev lovad att jag skulle slippa någon sådan.
Har mailat deras reklamationsavdelning, men tvivlar på att de medger att de har fel. Man tycker ju att det inte borde vara så svårt för dem att förstå att vissa av deras säljare faktiskt far med en del osanning till och från.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|