dMaN24
En sån där utlänning..
nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt,
Problem?
nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt,
Man kan ju inte bo i badet...
Problem?
Det går ju att fixa med en A...C
Är man van vid att gå omkring med skinnställ på sommaren så är ombyte till kjol etc riktigt svalkande,
(inte klokt va saker det är man ska "ta av sig" egentligen när man kör hoj och stannar till och ska bada etc ..hjälm, ryggskena, handskar, stövlar, skinnstället....trosor...näe skoja bara )
Nehej! Jag gillar kallt! Väljer när som helst riktigt kall, torr vinter framför fuktig, äckelvarm sommar. På vintern får man ju ha massa snygga, sköna kläder på sig, nu måste man ju bara försöka klä sig i så lite som möjligt, och är ändå svettig och äcklig.
Ofan, jag åkte på det i fredags och är yr fortfarande.
Ska till doktorn på fredag igen, får se vad han kommer fram till.
GuW skrev:Idioter som lägger ut annonser utan telefonnummer på blocket och sedan inte svarar på mail heller.
Skit samma, det finns fler annonser, men jag trodde man ville sälja när man annonserade...
I morse ringde snubben upp, jag skulle kunna få titta på bilen efter klockan 8 i kväll.
Klockan 12 ringde snubben igen, jag kunde inte komma och titta på bilen, för han fick inte tag på säljaren av bilen han skulle köpa istället.
Det känns som att den bilen hamnade längs ner på listan över aktuella fordon...
Bilhandlarskitochproblem...
Jag är så trött på att köpa och sälja fordon så jag funderar på att helt skita i det och bara bygga mina egna transportmedel (och sen aldrig sälja dem såklart, bara bygga om ifall jag behöver något som ett befintligt fordon saknar). Så mycket puckon man får ha att göra med när det ska säljas eller köpas gör det fan ovärt... Folk är dumma i huvudet, jag hatar människor. Fyfan.
Jag är så trött på att köpa och sälja fordon så jag funderar på att helt skita i det och bara bygga mina egna transportmedel (och sen aldrig sälja dem såklart, bara bygga om ifall jag behöver något som ett befintligt fordon saknar). Så mycket puckon man får ha att göra med när det ska säljas eller köpas gör det fan ovärt... Folk är dumma i huvudet, jag hatar människor. Fyfan.
Mitt senaste bilköp var käunun!
Var i akut behov av pendlarbil för noll pengar.
KompiZ med bilverkstad ringer av en slump "Ey gammal kärring vill bli av sin Astra i nyskick. Du kan ju skambju för hon verkade mån om att bli av med den. Aldrig sett en så fin gamm-astra"
(inte klokt va saker det är man ska "ta av sig" egentligen när man kör hoj och stannar till och ska bada etc ..hjälm, ryggskena, handskar, stövlar, skinnstället....trosor...näe skoja bara )
Problemet är att man är lika varm ändå, om man så är naken, juh!
En fläkt vore fan inte en dålig idé! En snygg 80talstakfläkt! Så kan man ligga naken under den hela dagarna. Vore helt okej, tror jag!
Skall inte de av om man skall bada då?... stövlar, skinnstället....trosor...näe skoja bara )
bilköpsproblem
Ett tips till er som tycker det är jobbigt att sälja på blocket: Åk till bilhandlare o få den köpt? Hade ute min bil för 139.000kr i några månader på blocket utan napp. Åkte till bilhandlare o fick 137.900kr... tog visserligen ett tiotal bilhandlare som skambjöd innan man hitta till rätt idiot
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|