Idag är jag förbannad därför att...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Nope, rörde den inte förrän i morse.
Det lät som en säkring gick i den ungefär, nu blir det nåt som funkar.
Tips?

Köpte en liten asus med atom-processor och xp till kärringen för några år sen, den bästa lilla jäkla bärbara datorn jag varit utsatt för.

Men den är oas på ynka 10".

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag blir så in i satans trött på folk som envisas att skriva med olika fordonsmärken i sina annonser.

Söker på ktm och får upp nån jeffla Ford Focus? Vad är baktanken? Självklart att dom vill få annonsen uppmärksammad men nån måtta får det väl vara?
"-Åh jag är sugen på en ny hoj som man kan leka huligan med. Nämen titta? En Ford Focus -09.. Den tar vi och leker huligan med."

Iiiiiidiiioooter.... :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kräsen katt :mad: Har testat 5 olika smaker på maten nu men inget duger till henne medan de två andra äter av alla utan problem så nu får jag åka och köpa tonfisk imorgon :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jula har tvåhjuliga.
Tjöpade en till svärmor (taskig balans).
Är avundsjuk.

Jag funderar på att köpa en sån, jag ska kärra skit i svårt vattensjuk mark.

Hittils har jag spångat med plankor, men när man tar lite fart och plankjäveln är halkig och hjulet glider av är det lätt att man gör tricket 360 ribcrusher... :huvet

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Nope, rörde den inte förrän i morse.
Det lät som en säkring gick i den ungefär, nu blir det nåt som funkar.
Tips?

Tror du hade otur, Lenovo har väldigt bra rykte.

Jag blir så in i satans trött på folk som envisas att skriva med olika fordonsmärken i sina annonser.

Söker på ktm och får upp nån jeffla Ford Focus? Vad är baktanken? Självklart att dom vill få annonsen uppmärksammad men nån måtta får det väl vara?
"-Åh jag är sugen på en ny hoj som man kan leka huligan med. Nämen titta? En Ford Focus -09.. Den tar vi och leker huligan med."

Iiiiiidiiioooter.... :mad:

Jag skriver iaf ut vad jag kan tänka mig att byta mot :) annars är det ju ingen som vet det.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jula har tvåhjuliga.
Tjöpade en till svärmor (taskig balans).
Är avundsjuk.

Skiter endå i att folk hälsar på mig så jag håller mig till den lättstyrda.:D

Men fasen vad smutta dom är med bruk upp till kanten, ingen risk för blaffor där man minst vill ha dom.

Landade du snett?
Hoppas du klarade dig helskinnad iaf!

http://www.youtube.com/watch?v=-I2OQJzyj18

När man tror man sett allt...............

Kräsen katt :mad: Har testat 5 olika smaker på maten nu men inget duger till henne medan de två andra äter av alla utan problem så nu får jag åka och köpa tonfisk imorgon :mad:

För katter är kända att svälta ihjäl?

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Hamnade i en diskussion med några skateboardåkare som gett sig på en gubbe på 80 år som inte ville ha dom på sin tomt. Grabbarna stod och provocerade honom, tryckte upp kameran i ansiktet och följde efter honom när han skulle gå in. Tyckte då att grabbarna skulle ge sig på någon som kunde försvara sig och fick verbal kontakt med dom. Tyvärr så stod jag på en balkong på fjärde våningen så kunde inte göra allvar av hoten, men det räckte ju med det då dom packade ihop och stack iväg kvickare än en höna skiter.

Man kan ju fråga sig vad fan som är felet med dagens ungdom, eller ungdom iförsig, var ju säkert 20 år alla grabbarna. Bara för man har en bräda med hjul på får man ju för fan uppföra sig och visa litet respekt för andra. Jävla äggskallar, hoppas man stöter på dom någon mer gång så vi kan fortsätta vårt lilla samtal. :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Danskarna kallar den hjulebår.

BTW: Trillebör.

Hamnade i en diskussion med några skateboardåkare som gett sig på en gubbe på 80 år som inte ville ha dom på sin tomt. Grabbarna stod och provocerade honom, tryckte upp kameran i ansiktet och följde efter honom när han skulle gå in. Tyckte då att grabbarna skulle ge sig på någon som kunde försvara sig och fick verbal kontakt med dom. Tyvärr så stod jag på en balkong på fjärde våningen så kunde inte göra allvar av hoten, men det räckte ju med det då dom packade ihop och stack iväg kvickare än en höna skiter.

Man kan ju fråga sig vad fan som är felet med dagens ungdom, eller ungdom iförsig, var ju säkert 20 år alla grabbarna. Bara för man har en bräda med hjul på får man ju för fan uppföra sig och visa litet respekt för andra. Jävla äggskallar, hoppas man stöter på dom någon mer gång så vi kan fortsätta vårt lilla samtal. :gnissla

Jag hade en diskusion med tre ungdummar i tjugoårsåldern som trackade föreståndaren på mc donalds (tjej i tjugofemårsåldern).
Uppenbarligen är det OK att trackasera sådana personer, ety de är värsta sortens losers.
Jag frågade vad de jobbade med.
Den enda som svarade informerade mig om att han minsann läste ekonomi.
Då frågade jag vad det var för ekonomistudier som påstod att det är bättre att leva på studielån än att jobba.
Då inflikade tjejen att hon också läst ekonomi..

Djävla patrask.

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Coola tjetfjortisgänget steg just på tåget och ljudnivån i vagnen är så hög att man inte hör tåget längre...

Orutinerat att inte ha in-ear lurar som stänger ute ljudet.

Eh, missade att du skrev fjortisgäng, då hjälper inget.
Inte ens...
resize

... som tystar ner vrålet från motorerna på en 747:a :gnissla

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Första arbetsdagen idag efter semestern och nätverksdiskarna ligger nere. Kunde lika gärna stannat hemma idag med :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA