Mäklaren är skyldig att redovisa alla bud till säljaren fram tills bläcket är på pappret. Inget konstigt.Därföra att jag nu vet helt säkert att mäklare ljuger.
Att han säger att sista budet ska vara inne 10:00 betyder i vekligheten att sista budet kan komma då man precis ska skriva kontrakt. Bra där Svensk fastighetsförmedling!
Mäklaren är skyldig att redovisa alla bud till säljaren fram tills bläcket är på pappret. Inget konstigt.
Ja, det är däremot mycket märkligt.Det visste inte jag då, men nu tycker jag att det är ännu konstigare att mäklaren sätter en tidsgräns som han vet att han inte kan hålla.
Sjuk som fan, ungen har smittat migDet är så jävla skoj att vara hemma med en sjuk unge när man själv har hög feber och värk i hela kroppen
![]()
Sjuk som fan, ungen har smittat migDet är så jävla skoj att vara hemma med en sjuk unge när man själv har hög feber och värk i hela kroppen
![]()
Det visste inte jag då, men nu tycker jag att det är ännu konstigare att mäklaren sätter en tidsgräns som han vet att han inte kan hålla.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |