För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.
För att det är en jävel som vill tjuvåka på bussen och busschaffisen vägrar att köra och hon vägrar gå av så nu verkar det som om att det ska komma väktare och plocka av henne. FY FAN. Och hon bara klagar och klagar och världens jävla scen. Sånna här jävla hålor jag bor i borde fan sprängas bort så man slipper sånna här jävla fittiga mnmoskor.
Teama upp med en annan snubbe på bussen och kasta av människan
så ni kan åka
Får bli en tur till IKEA någon dag...
Bra gjort där!Det brukar gå fort när man väl tagit iniativet och börjat ta en psykiskt sjuk i örat för o kasta av en som står o pissar på en buss och alla har bråttom och snuten tar god tid på sig
Hela jävla bussen ställde sig bakom mig och psykfallet och alla glodde på han och sa "åkturen är över - antingen går du av eller så flyger du ut - vi öppnar inte ens dörren - du åker genom rutan - för vi har bråttom och vi skiter" i lagen
Han bara glodde mot mobben , gamla tanter,medelålders och yngre och gick av me blicken i backen apatisk och chanslös
För att jag går i sömnen. I natt vaknade jag i bara kallingarna i en hotellkorridor. Nyckel inlåst på rummet naturligtvis. Smidigt som fan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|