sportbike
Guest
Nån lustigkurre har ställt en transistorradio på balkongen och satt den på en operett-kanal, och förmodligen gått hemifrån för grannarna hojtar om vartannat.
Söder glöder, yeah right
Söder glöder, yeah right
Nån lustigkurre har ställt en transistorradio på balkongen och satt den på en operett-kanal, och förmodligen gått hemifrån för grannarna hojtar om vartannat.
Söder glöder, yeah right
Fick smögit in lite hendrix och nationalteatern iaf. innan jag gav upp.
Här har de fest på innergården. Låter som ca 30 stycken fjortisar. Perfa när man ska upp 0730 imorrn bitti för att rejsa ...
Jo det är klart, men jag tycker att jag inte levt färdigt riktigt än. Fråga mig om 4 veckor när hela semestern regnat bort.
Idag är jag förbannad för att:
Jag har köpt en nästintill ny hoj som inte vet vad batteri betyder, jordfel hit och dit.
Skinnstället spricker i grenen. (Kanske fått för mycket bullar)
Xboxet får något error (Error 74). Innebär tydligen att grafikkortet har gått sönder, oftast en lödning eftersom att MS inte kan göra ett skit klokt. Skickar in det i ugnen i 10 minuter för att se om det hjälper. Glömmer ta bort en metallbit så jag bränner mig något så in i helvete på Xboxet som åker i marken och pajar totalt.
Vädret är skit, hojen funkar inte, hårddisken på datorn har gått sönder så allt jag har är en laptop och mitt Xbox är trasigt.
Det har spöregnat hela helgen, det spöregnar idag, det ska spöregna imorgon och på onsdag och på torsdag och på fredag. Kommer vara skitkul att övningsköra runt i falun när det spöregnar.
plusset är väll att jag får se om mitt nya fina richa ställ är så vattentätt som jag hoppas.
Jag hatar regn!
YR's 14-dagarsprognos visade att samtliga dagar de kommande 14-dygnen kommer ge regn..
Ett tag var jag småsur över att ha två veckor kvar till semestern men om YR får rätt hade jag nog varit än mer förbannad om det varit min semester som regnat bort..
Annars då?
Grattis för fan! cMen var ska du nu bli av då? När ska vi fira (dricka öl)??Förbannad för att Universitets CV-registrering är FRUKTANSVÄRT DÅLIG.
Så fruktansvärt drygt att skriva in samtlig information i stället för att bifoga 2 dokument.
Att piss-bemanningsföretagen kräver bilder och att man tillbringar 1 timme med att registrera sig förvånar inte men att kunskapens högborg har ett så pissigt system trodde jag fanken inte.
Det positiva är att jag sagt upp mig från mitt nuvarande jobb och går på semester under uppsägningstiden
30 timmar och 21 minuter kvar!!!!
Nikel den fan delar inte med sig av
Eh... Nej
ah fick det för mig när jag läste tråden...
Free nikel!!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |