Slowroller
Skrämmer små barn
Cyklade förbi macken på vägen hem utan att köpa snus. Nu är snus slut. Det e ju fan att man e så dum i huvet.
Cyklade förbi macken på vägen hem utan att köpa snus. Nu är snus slut. Det e ju fan att man e så dum i huvet.
det man inte har i huvudet får man ha mellan benen
Sant. Men nu är problemet löst så nu är jag inte fullt så förbannad längre.
"Fick du snus, mer i huvet eller mer mellan benen?" är min stora fråga
Fick och fick. Jag fick gränsla cykeln och pinna iväg till macken och köpa snus. Mer i huvet lär jag aldrig få, och utan en elakartad infektion inte mer mellan benen heller. Men nu tar jag en whisky till iaf.
Själv dricker jag hembryggd mjöd, skål
Fy fan va läbbigt. Provade mjöd en gång. Det var sött.
Kriminalvården behöver alltid folk.....överallt.
Jag är irriterad över människor med lägre intelligens, totalt handlingsförlamade retards, ni vet sådana man ser på en del arbetsplatser som bara står med munnen öppen som en jävla fågelholk. -Öhhh jag har bara jobbat vid den här maskinen i 10 år Öhhh jag vet Öhhh inte..
Jag tror personligen att sådana folk (om dom nu ska kallas det) skulle drunkna om dom stod utomhus och tittade upp när det regnade...
Pissmeteorologer!
Det ska inte regna idag sades det så jag tog hojen till jobbet i morse.
Tittar ut genom fönstret och ser att regnet står som spön i backen
Med lite tur så kommer det sluta regna innan du ska hem.
Det regnar.
På lunchen får man reda på att några saker måste bli klara idag då dessa ska iväg på måndag. Hade det varit svårt att säga i måndags så att man kunde prioriterat annorlunda? Fucktards
Jag lyckades få en chef att inse att när de gjorde sånt där var det jävligt drygt att jobba helg... Så hon började komma in till jobbet med fika, pizza och sånt under tiden vi som var tvugna att jobba helg satt där. Det blev mycket bättre på det viset, även om det inte är sååå jävla skoj ändå.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|