Idag är jag förbannad därför att...

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Idag är jag förbannad på måsjävlarna som bor på taket på jobbet. Min bil står mitt på parkeringen och inte under något träd ändå är det cirka 25 måsskitar på bilen trots att inga av bilarna som står bredvid har något på sig. Ägnar sig måsjävlarna åt någon form av att pissa i kors som går ut på att skita i grupp? Jag funderar på om det inte är dags att sätta sig med luftgeväret i fönstret på måndag och ge igen.:mad::mad:

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Idag är jag förbannad på måsjävlarna som bor på taket på jobbet. Min bil står mitt på parkeringen och inte under något träd ändå är det cirka 25 måsskitar på bilen trots att inga av bilarna som står bredvid har något på sig. Ägnar sig måsjävlarna åt någon form av att pissa i kors som går ut på att skita i grupp? Jag funderar på om det inte är dags att sätta sig med luftgeväret i fönstret på måndag och ge igen.:mad::mad:
vänta bara till de fått ungar.Då börjar de anfalla folk

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Måsar attackbajsar.
Förmodligen så är det något med din bil som retar dem.
Antagligen har en mås sett sin spegelbild i lacken och attackerat, varpå andra måsar gör samma.

På hustruns jobb hade de tidigare en sädesärla som tyckte om att åka hjullastare.
Satt på skopkanten och åkte med under hela lastningsförfarandet.
Sedan bytte de maskin.
Sädesärlan försvann och det kom en störtbombarmås i stället.
Sensmoral:
Ljungby maskin är alltid bättre än Volvo.
På allt.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag åkte förbi en affär med 600 sorters godis idag. Nu när jag sitter här och har ont i magen så är jag förbannad på mig själv för att jag stannade.:zpy

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Idag är jag förbannad på att måsjävlarna återigen har skitit på min bil som jag tvättade väldigt ordentligt i helgen efter fredagens måsattack.

LiamWis

Medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
BMW F800R
Inte så förbannad, men kanske inte helt glad att man måste sitta inne när solen äntligen vågar sig fram..

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Måsar attackbajsar.
Förmodligen så är det något med din bil som retar dem.
Antagligen har en mås sett sin spegelbild i lacken och attackerat, varpå andra måsar gör samma.

På hustruns jobb hade de tidigare en sädesärla som tyckte om att åka hjullastare.
Satt på skopkanten och åkte med under hela lastningsförfarandet.
Sedan bytte de maskin.
Sädesärlan försvann och det kom en störtbombarmås i stället.
Sensmoral:
Ljungby maskin är alltid bättre än Volvo.
På allt.

De e najs :D

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att jag ska jobba sent skift och behöver sömn men för nästan två timmar sen började dom klippa gräset utanför och i närheten så jag vaknade. Sen så slutade dem. Och jag hade nästan somnat om igen så börjar dom köra med en grästrimmer. Men dom kör den i intervaller, så jag nästan hinner somna varje gång innan dom kör igång den jäveln igen. :mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Idag serverades det panerad fisk med remouladsås i restaurangen, en favvorätt, så jag tänkte vänta ut den långa kön innan jag tog mig an krubbet. Tro fan att det var slut när jag kom fram och fick istället nöja mig med nån burgundisk jävla gryta :mad:
Äckligt var också!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att dom nu klippt gräset här i området sen strax efter klockan 8 imorse vilket gjort det omöjligt för mig att sova som jag så hade behövt... blir en trött dag/kväll/natt på jobbet idag...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati