Hämta hem monteringsprylarna för giviväskorna idag, självfallet hade posten inte bara inte hört av sig när de skulle lämna paketet, de hade dessutom lyckats knarka bort paketet, så när jag skulle hämta dem på stället som stod på avin stod där en timid invandrare och hittade inte paketet. Jag som redan var förbannad för att Posten muppat sig redan innan gav honom en skopa ovett, kanske lite oförtjänt... Åkte sedan in till postens lite mer centrala ställe här i stan och pratade med dem, och de visste iiiingenting... Ringde postens support och fick tag på en snubbe som hjälpte mig leta reda på paketet. Det låg där de brukar lämna in paketen när man inte är anträffbar. Så varför i hel friden skicka en avi för ett helt annat ställe? >.< OCH dessutom glömma bort 3 siffror på kollinumret så att ingen hittar det. Jävla sopprot och kriminellt inkompetenta skithuve...
Jaja, åka tillbaka till första stället jag var på och hämta mitt körkort (som jag lyckades glömma där) och passa på och be om ursäkt för att jag var lite otrevlig innan, tillbaka och hämta ut mitt paket, upp och börja montera skiten på hojen...
Men väääänta lite nu... Det är ju helt jävla omöjligt att montera enligt anvisning? Synar anvisningen noga och konstaterar att där i en ruta står att de delarna är i ett separat paket med delar.
Mjahaja... Montera det som går och sedan knalla upp i lägenheten igen och gå in på givis hemsida...
Nej... Den var visst nere.
Vänta en stund och försöka igen, och jösses! Den funkade!
Börjar tråla runt på ebay efter det paketet delar, men det finns inte hos någon av säljarna som säljer det paket delar jag redan har, eller öht av någon annan säljare... Eller ja... När jag går in på tyska ebay hittar jag en tjomme som har det.
Beställa och hoppas att de inte skickar det med Posten nu då. För annars så kommer jag nog utrusta hojen med något stort vapen och ge mig ut på postbilsjakt.