Idag är jag förbannad därför att...

Tommy.exe

Guest
1450:- i bot för risig ost bak,olovliga blinkers etc.

Regbes för 104DB vid 5000rpm. FAAAAAAN!:huvet

:mad::4skrika

Tommy.exe

Guest
hur var det nu igen......jo det är rökarnas fel...rökarnas fel :hihi

Jag har klagat över det onödigt högljudda auspuffet sen jag köpte den faktiskt. :)
Man får ju ont i huvet!

Sen är original fult, och jag var för lat för att byta iaf. Sattehhh... jorå.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Klåparjäveln som skulle leverera mitt paket från UK idag. Inte ett pip om att de skulle komma och lämna det, han ringde inte när han skulle lämna. Sedan åker han till en helt annan jävla ö och lämnar in paketet på ett postutlämningsställe. WTH?!
Det finns ett utlämningsställe 200 meter från min trappuppgång, ett en kilometer, men neeeeej då... :mad:
Ska bli skitskoj att bära hem ett paket imorgon.

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Satt och skulle skruva på pakethållaren på hojen idag. Fick böja och dra för att få fast alla fyra skruvar skit länge. Två gånger blev jag så jävla förbannad att jag skrek och vrålade tog min jävla skruvmejsel och sula in i väggen och slog till plastfanskapet till väska. Well, andades ut och gick tillbaka till att mecka. Lyckades till slut hehe, har jag berättat att jag slutat snusa/röka? Gick från cirkus 10-15 cigg + 1,5 dosor om dagen till ZERO.

Så NU HAR JAG FAN DAMP!

FUCK OFF

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Mer ledsen än arg/förbannad över att jag inte fick tjänsten med mitt drömjobb :( Så nu söker jag jobb. Om någon vet något ledigt så får ni jättegärna skicka pm till mig.

Inte för att jag har jobb. Men borde du inte ha några krav kriterier eller iaf en genre du vill jobba inom? :) Känns lite magert så där bara..

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Inte för att jag har jobb. Men borde du inte ha några krav kriterier eller iaf en genre du vill jobba inom? :) Känns lite magert så där bara..

Ja men ska du vara så petig så gör jag ett urval :tungan
Reception, kundmottagning, ekonomi, butiksförsäljning, personlig tränare och badvakt. Jag är inte omöjlig med att testa på nya yrken :)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Faceplant Metalfest inställd för att för lite biljetter sålts, vad fan är det för fel på folk :mad:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hämta hem monteringsprylarna för giviväskorna idag, självfallet hade posten inte bara inte hört av sig när de skulle lämna paketet, de hade dessutom lyckats knarka bort paketet, så när jag skulle hämta dem på stället som stod på avin stod där en timid invandrare och hittade inte paketet. Jag som redan var förbannad för att Posten muppat sig redan innan gav honom en skopa ovett, kanske lite oförtjänt... Åkte sedan in till postens lite mer centrala ställe här i stan och pratade med dem, och de visste iiiingenting... Ringde postens support och fick tag på en snubbe som hjälpte mig leta reda på paketet. Det låg där de brukar lämna in paketen när man inte är anträffbar. Så varför i hel friden skicka en avi för ett helt annat ställe? >.< OCH dessutom glömma bort 3 siffror på kollinumret så att ingen hittar det. Jävla sopprot och kriminellt inkompetenta skithuve... :gnissla Jaja, åka tillbaka till första stället jag var på och hämta mitt körkort (som jag lyckades glömma där) och passa på och be om ursäkt för att jag var lite otrevlig innan, tillbaka och hämta ut mitt paket, upp och börja montera skiten på hojen...
Men väääänta lite nu... Det är ju helt jävla omöjligt att montera enligt anvisning? Synar anvisningen noga och konstaterar att där i en ruta står att de delarna är i ett separat paket med delar. :mad:
Mjahaja... Montera det som går och sedan knalla upp i lägenheten igen och gå in på givis hemsida...
Nej... Den var visst nere. :huvet
Vänta en stund och försöka igen, och jösses! Den funkade! :va
Börjar tråla runt på ebay efter det paketet delar, men det finns inte hos någon av säljarna som säljer det paket delar jag redan har, eller öht av någon annan säljare... Eller ja... När jag går in på tyska ebay hittar jag en tjomme som har det. :krama
Beställa och hoppas att de inte skickar det med Posten nu då. För annars så kommer jag nog utrusta hojen med något stort vapen och ge mig ut på postbilsjakt. :kulspruta

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
förbannad för att febern eldar min kropp , jag var tvungen att åka från jobbet , nu e halsen så jävla öm att jag fan knappt kan svälja alvedon eller en stadig whisky :4skrika

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Sitter på en buss med tjattrande spanjorer som ätit speed till flingorna. Jävlar va det låter. 2000 ord i minuten och 150 decibel. Hata utbytesstudenter utan vett.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati