Idag är jag förbannad därför att...

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Telefonjäveln är stendöd, verkar vara ett hårdvaruhaveri :mad: lär ju kosta mer än det smakar att laga den och så vill jag minnas att den är köpt på OnOff :huvet

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Danske Bank har gjort om något säkerhets skit. Nu kommer man ens inte in på sitt egna konto. De sa ju att det skulle bli extra säkerhet på hembanken. Tro fan det när man inte kommer in på sitt egna konto.:mad:

Tur man har mobil app som funkar som vanligt så man ser sin finfina första stora lön :banana

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
För att banken hemma har slutat ta emot kontanter, behövde åka 4 mil till falun eller 6 mil till gävle för att kunna använda nån jädra insättningsautomat :död

Vad fan är det för vits att ha banker om dom inte kan hantera pengar? :huvet:huvet:huvet

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Upptäckte imorse att min ena backspegel var spräckt, en reva i sadeln samt en repa på tanken... Måste hänt igår när den stod utanför jobbet (regnade som fan när jag åkte hem så såg det inte då)... Säkert någon "stjärna" som provsuttit... Blir så jävla trött.. :död

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jaa... :mad:
Varför inte.. Lika bra o vara förbannad..
Enklare så..
:fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att min hojnyckel är spårlöst försvunnen, så jag kan inte köra idag... Har dessutom bara EN nyckel, så detta kan bli dyrt.... Börjar tro att någon jävel tagit den, antingen med vilje eller av misstag. Hade kunnat sitta och skrika rakt ut i flera minuter just nu! :huvet:mad:

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Förbannad och SUR över att jag spiller ut ett helt paket makaroner som jag sedan halkar på...

SÅ ja, fick äta spaghetti istället.

Morr:huvet

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
För att Folksam fått för sig att det inte var ok av mig att byta försäkringsbolag, trots avställd mc och nu vill ha 5 lappar för det... Verbal krigsföring coming right up... och fångar tar jag fan inga! :mad:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Förbannad och SUR över att jag spiller ut ett helt paket makaroner som jag sedan halkar på...

Skulle för något år sedan göra köttbullar. Hade precis blandat mjölk och ströbröd och skulle hämta ägget.

Det visade sej att jag hade 1 kvar bara och glad i hågen vände jag mej till dåvarande tjejen och utbrast,

-Vilken tur att det bara behövs 1!

I samma sekund tappade jag det i golvet så det gick sönder.

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Hoj
Honda CBR600RR -06
Havreflarn VS tand 1-0 havreflarn... :crash Jag blir sååå less, bara utgifter. Hade de inte vart för att jag svalde den biten som lossna så hade jag limmat dit den jäveln själv!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Äter du ett helt paket åt gången? Eller var dom okokta, isåfall bara att skopa upp och koka.

Personligen hatar jag dom ggr jag fumlar och dumpar lasset i slasken när jag skall hälla av vattnet.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att jag verkar ha idioter till kollegor... :mad
Varje gång jag varit borta från jobbet några dagar så spenderar jag första timmarna, som är jag är tillbaka, på att åtgärda det de inte gjort eller gjort fel.. Hur svårt kan det vara att följa instruktioner????? :suck

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Skulle för något år sedan göra köttbullar. Hade precis blandat mjölk och ströbröd och skulle hämta ägget.

Det visade sej att jag hade 1 kvar bara och glad i hågen vände jag mej till dåvarande tjejen och utbrast,

-Vilken tur att det bara behövs 1!

I samma sekund tappade jag det i golvet så det gick sönder.

Ja man blir ju lite förbannad ibland! oftast är man ju jävligt hungrig med...:mad:

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Äter du ett helt paket åt gången? Eller var dom okokta, isåfall bara att skopa upp och koka.

Personligen hatar jag dom ggr jag fumlar och dumpar lasset i slasken när jag skall hälla av vattnet.

hahaha nej tok eller! så matglad är jag ikke :rolleyes:
ja men jag var redan så irriterad när jag halkat så då fick dammsugaren äta upp dem istället :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati