Idag är jag förbannad därför att...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
"Men, det är ju bara ett liiiitet hål i den ena strumpan. Dom funkar en gång till" :hihi

Skönt att se att det är fler som är som jag...:hihi

Visst fan ja... det är ju en arg tråd..

eeeh...
Jag är förbannad fööööööö*tänkatänka*ööööööööör....
Det inte är varmt nog att köra, vilket iofs inte spelar nån roll för
hojen står på Racerepairs....
Fööööööööööö*tänkatänkaálaPuh*öööör..
Äh... Det är nästan måndag! :mad:

EDIT:
SATAN! Nu är jag förbannad på riktigt!!:mad:
Espressobryggaren exploderade... Fick hett vatten/kaffe på mig
också.. :gnissla
Jävla skitprylar.. Bara för att det från en testserie
som inte OBH Nordica tog in och som jag fick gratis
så tycker man ju att det ska hålla mer än 3 år!
[Jerker mode:ON]
VA VA VA?!?! SKA DET VARA SÅ!
[Jerker mode:OFF]

Ja aningen av ett I-landsproblem möjligtvis :va
men jag är så j*vla sugen på en Latte!
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att det finns så jävla många idoter i denna världen, och den största av de alla stod mig riktigt nära till för ett tag sen.
Träffar jag honom en gång till så ska jag köra upp nåt stort i röven på honom.
Fy fan vad arg jag är.
Ska gå ut och slå på min boxningssäck.... :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Att en liten unge på 3 små sketna år kan reta upp en vuxen människa på det här sättet :mad: :huvet

Helt sjukt :dummer

:zpy :mad:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Att tolken kom till fel adress så att förhöret drog ut på tiden, vilket innebär att jag kan inte sluta så tidigt idag som jag hade planerat.....
 

Dr.Bike

Guest
Att tolken kom till fel adress så att förhöret drog ut på tiden, vilket innebär att jag kan inte sluta så tidigt idag som jag hade planerat.....

Kanske ska anlita en tolk som kan språket/läsa saker på Svenska oxå ? :D


Själv är jag arg för att det nui är TVÅ hela dar utan att man får vara på jobbet! :gnissla
Måtte det bli MÅNDAG snart!!! :mad:
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Alla på mitt jobb åkte hem så det är bara jag kvar, jag som också tänkt åka tidigare, gaahhhhh :huvet :huvet :huvet
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Min chef talade om att från den 1 augusti så ska vi jobba varannan helg i stället för var fjärde som vi jobbar nu! :mad: :mad: :mad: :huvet :huvet :huvet

Någon som har ett jobb till mig?
 

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki
ja huga. I dag, ska till höger vid en korsning där jag har väjningsplikt. En snubbe som försöker parkera på min högra sida börjar plötsligt backa fullt rätt mot mig. Hinner inte backa ur skottlinjen så blir tvungen att köra ut för att undvika kollision, så det var bra att det var fritt i filen.

Senare har vi klassikern close-encounter-med-upphivad bildörr men man kör ju defensivt...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Värdelösa förpackningar!

Ingen vet riktigt när den första flaskan med kork tillverkades, men produktutvecklingen har gått fruktansvärt långsamt och dåligt.

I skåpet ovanför kylskåpet ställer jag förpackningar som är för stora och otympliga för att ha någon annanstans, mjölpåsar, gryn, strösocker, saftflaskor, och soja-flaskan.
Den nyinköpta en liters flaskan med soja...

Den hade nu ramlat omkull, och trots att den återförslutningsbara korken var så återförsluten som den någonsin kunde bli så hade den trillat omkull och innehållet hade runnit ut i hela skåpet.

Nu är såna plåtskåp inte särskilt täta till sin natur, så givetvis hade sojasmeten runnit nerför kylskåpet och ut på golvet.

Jag har städat köket i dag på morgonen!

Edit: För att spinna vidare så körde jag mot enkelriktat med bilen, och Polisen såg det dessutom, men förmodligen tycker dom att korsningen är lika felkonstruerad som jag, då man inte ser skylten förän man har svängt färdigt.
Det var första gången jag körde i den korsningen i dag, och det var sista gången jagg körde fel i den!
 
Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
JÄvla skitgrannar som ska röka på balkonghelvetet när jag har mitt fönster öppet :mad:

Hosta högt och äckligt samtidigt som du smäller igen fönstret så att tapeterna krullar sig. Fattar de inte vinken då så är det ok att limma på deras tonårsdotter :näsblod
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Ut med pulversläckaren bara :tummenupp

Eller så hämnas du genom att spela hög musik när dom behöver sova :tungan

Men jag har inga stora högtalare :( Desutom är det dom som brukar spela högmusik när jag ska sova.. eller i alla fall på helgerna... ibland.

Hosta högt och äckligt samtidigt som du smäller igen fönstret så att tapeterna krullar sig. Fattar de inte vinken då så är det ok att limma på deras tonårsdotter :näsblod

Dom har ingen tonårsdotter. Vad ska jag göra då? :confused:
 

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki
Jag önskar att jag vore singel igen!!!!

sånt brukar ju vara enkelt fixat. eller du kanske blir mulad av pissiga brorsor då?

Men jag har inga stora högtalare :( Desutom är det dom som brukar spela högmusik när jag ska sova.. eller i alla fall på helgerna... ibland.



Dom har ingen tonårsdotter. Vad ska jag göra då? :confused:

ja då får du lägga till dej någon störig ovana. eller tjöpa ÄNNU fetare soundsystem än dem. Men gå först och resonera med dem. Haha jag minns när jag bodde i icke-studentboende och köpte mina nya feta högtalare. Två veckor senare kommer gubben under, högröd i ansiktet av två veckors uppdämd ilska och gav mej en svensk mellanmjölksversion av a-piece-of-his-mind.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top