Idag är jag förbannad därför att...

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
:huvet badhuset inte öppnar förrens 12 (och morgonsim har de bara två gånger i veckan). Hoppas de förbättrar öppettiderna när de nya banorna invigs nästa år.

:mad: trots protester från simklubben så ska det snålas och enbart göras 25 metersbanor

Man måste ju faktiskt tänka på de som inte orkar simma 25,7 meter. :näsblod
 

Dominator-Rocks

Guest
:huvet badhuset inte öppnar förrens 12 (och morgonsim har de bara två gånger i veckan). Hoppas de förbättrar öppettiderna när de nya banorna invigs nästa år.

:mad: trots protester från simklubben så ska det snålas och enbart göras 25 metersbanor

Protestera och gör det med stil :tuttar :toplless :brynad

Stick ner till badhuset släng av dig bh´n :tuttar :hördu JAG VILL HA LÄNGRE BANOR ......... :hörduÅ jag vill ha bättre öppetider.... :tuttar

Lycka till! :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Man måste ju faktiskt tänka på de som inte orkar simma 25,7 meter. :näsblod

Simmar du 25,7 meter i en 25 meters bassäng så har du slagit :huvet i kaklet.

Kan du inte simma 25 meter får du hålla till bland dem andra barnen i barnbassängen :hihi alterntivt får ja väl dra upp dig om du hamnar på botten :gnissla



:mad: Jädra ungar som slänger ringar som de inte orkar/kan/vill ta upp , jag simmer ner o hämtar dem rent instinktivt, nu vart jag ännu argare, det har jag inte tid med
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Simmar du 25,7 meter i en 25 meters bassäng så har du slagit :huvet i kaklet.

Kan du inte simma 25 meter får du hålla till bland dem andra barnen i barnbassängen :hihi alterntivt får ja väl dra upp dig om du hamnar på botten :gnissla

Jo, men om bassängen är en 50 metersbassäng, då är det ju 24,3 meter kvar när jag drunknar! :skrämd 25 meter rules! Man kan ju faktiskt vända och simma tillbaka, eller? :va

För övrigt skulle jag vilja se dig rädda mig ifall jag hade hamnat på botten av en ölbassäng. Lycka till säger jag bara. :D Hade kämpat emot med näbbar och klor (ha, ha vad kul jag kan vara nu när det är sent på kvällen :gnissla). Hade dock inte drunknat eftersom öl är gott, så jag hade druckit upp hela bassängen. Skulle inte klara av att dricka en 50 metersbassäng, så 25 meter blir bra! :tummenupp
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Protestera och gör det med stil :tuttar :toplless :brynad

Stick ner till badhuset släng av dig bh´n :tuttar :hördu JAG VILL HA LÄNGRE BANOR ......... :hörduÅ jag vill ha bättre öppetider.... :tuttar

Lycka till! :tummenupp

^I'm with stupid.^

Nu blev jag förbannad för att jag inte hittade en sån smiley! :mad:

Man måste ju faktiskt tänka på de som inte orkar simma 25,7 meter. :näsblod

Hur fan nu det går till. :va

Jag har ungefär så dålig fysik man bara kan ha. Men nog fixar jag simma några hundra meter för det. :va
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jo, men om bassängen är en 50 metersbassäng, då är det ju 24,3 meter kvar när jag drunknar! :skrämd 25 meter rules! Man kan ju faktiskt vända och simma tillbaka, eller? :va

För övrigt skulle jag vilja se dig rädda mig ifall jag hade hamnat på botten av en ölbassäng. Lycka till säger jag bara. :D Hade kämpat emot med näbbar och klor (ha, ha vad kul jag kan vara nu när det är sent på kvällen :gnissla). Hade dock inte drunknat eftersom öl är gott, så jag hade druckit upp hela bassängen. Skulle inte klara av att dricka en 50 metersbassäng, så 25 meter blir bra! :tummenupp

Men nu är ju bassängen i fråga inte 50 meter :huvet (och inte en ölbassäng heller för den delen) och det är ju det som gör mig förbannad.

Kan du inte gå upp innan du drunknar :rolleyes:

Näbbar o klor, är du en fågel?, om ja så borde du kunna va bra på att simma med simhud under fötterna :pannkyss
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Näbbar o klor, är du en fågel?, om ja så borde du kunna va bra på att simma med simhud under fötterna :pannkyss

Nu lade jag ju ner flera minuter på att fundera ut det roliga skämtet och det verkade inte som om det gick fram. :gråta Näbbar och klor. Vad finns i en simbassäng? Vatten och klor. :glömdet

Är bara bra på att simma med badring. :) (Eller egentligen inte, eftersom jag tävlingssimmat i yngre dagar. Dock inte i ölbassänger.) :öl
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nu lade jag ju ner flera minuter på att fundera ut det roliga skämtet och det verkade inte som om det gick fram. :gråta Näbbar och klor. Vad finns i en simbassäng? Vatten och klor. :glömdet

Är bara bra på att simma med badring. :) (Eller egentligen inte, eftersom jag tävlingssimmat i yngre dagar. Dock inte i ölbassänger.) :öl

:huvet Jag var för förbannad för att se det skämtet


"SNABBANA" är just vad det är bana för snabba, mortionssimmare håll er till era banor :4skrika
 

Dominator-Rocks

Guest
:mad: Min vattentäta dusch radio har blivit fuktskadad eller nått fungerar gör den inte iaf :mad: :mad: :mad:

Kommer precis från en 30min lång skön jette varm dusch utan radio :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
* Trots nyladdat batteri orkade inte hojen gå igång idag. Varför måste MC-batterier vara så satans kassa? Sen kunde jag inte kabla igång den heller eftersom reservbatteriet också var urladdat.
* Och så orkade jag inte laga punka på cykeln idag heller.
* Och så orkade jag inte söka fler jobb idag.
* Och så orkade jag inte baka bröd till frukosten imorrn.
Men nu är ju bassängen i fråga inte 50 meter :huvet
Men tänk efter lite; du kan ju förfan simma på diagonalen så fåru dina 25,7 meter och mer därtill!!!:mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
I dag är jag förbannad i förväg...för jag vet att den jävla blinkersen kommer att ramla ur när jag kör min bil imorrn och jag hinner inte köpa silvertejp..(den gamla rullen tog slut härrom natten :brynad)
Sist stannade jag 4 ggr på 20 mil för att den låg o slängde mot kofångaren i blåsten..:måstehasilvertejp
 

Adde

Hopplöst fall
Gick med
19 May 2005
Ort
Älmhult
Hoj
Honda CBR 929 RR - 00
Någon hade satt en kaffekopp på min nymålade dörr när jag kom till jobbet i morse. Fick måla om dörren samt förklara för en upprörd inredare varför jag inte var klar med arbetet :mad:
 

Smagatusk

Guest
Blir förbannad när jag ser asfeta föräldrar med sina ännu fetare ungar stoppa hela vagnjäveln full med godis och chips och ostbågar och bearnaisesås och majonnäs och LIGHTCOLA!!! Idioter! Dö era dumma jävlar!!!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag och tjejen har varit ut i skogen och begravt 3st kattungar som inte klarade förlossningen igår kväll :(
Vår katt födde 4st ungar men bara en klarade sig och jag hoppas den kommer fortsätta med det också, annars blir jag riktigt arg :mad:
 

TheBat

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Laxå
Hoj
675-Race!
För att granarna har kommit hem från Thailand efter en månad o så börjas de spela konstig musik JÄTTE högt!!:mad:
faan om dom bar kunnat spela rock istället!!:mad:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top