Idag är jag förbannad därför att...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Klipper och klistrar från min blog (The Comedy Outsider). Vanligtvis en humorblog, idag en enbart en sågning.

"19-year old Jenny is in today's Aftonbladet moaning about the tragedy of her life. Basically, she thought the way to fame was to get implants, pose nude and hang around rich people. Rich people who, she later discovered, considered her no more worth than a used piece of toilet paper. Instead of glamour, she found a world filled with alcohol, became just another pawn in the jet set game, and is now back home, pregnant. A tragedy indeed.

Boo fucking hoo.

I cannot understand why this is a tragedy. If you think large implants, blond hair and showing off your breasts for free drinks is something to strive for, you are so fucking stupid you shouldn't be allowed to breed.

For fuck's sake."
Hhaha, håller med. Så jäkla patetiskt!
 

sweChrillan

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2008
Ort
Ljungskile
Hoj
01 Yamaha yz 125
Kom hem från en toppskidsemester natten till idag 01:30. Beslutar mig för att gå till skolan fast jag är TRÖTT. Kommer till skolan, då är första lektionen inställd!? Så nu sitter jag i skolan och nästa lektion är först 12:15. Kan dom inte smsa oss på morgonen så man vet att läraren inte kommer!:mad:
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:mad: skor för över tusen spänn ska fan hålla mer än några månader, arn sverker kan vänta sig en pling : .....om inte butiken ger ersättning.. Klockrent FABRIKATIONFEL :6surkart


:mad: Nu måste jag köpa nya skor, något jag hatar och dels vill jag inte slänga ut några pengar på det när det finns annat jag vill lägga pengarna på..:4skrika..
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
:mad: skor för över tusen spänn ska fan hålla mer än några månader, arn sverker kan vänta sig en pling : .....om inte butiken ger ersättning.. Klockrent FABRIKATIONFEL :6surkart


:mad: Nu måste jag köpa nya skor, något jag hatar och dels vill jag inte slänga ut några pengar på det när det finns annat jag vill lägga pengarna på..:4skrika..

Orginalklackarna (för jag gissar på klackfel) är inte gjorda för att gå omkring med, man måste klacka om skorna direkt man har köpt dom, det är sånt man får räkna med.
(summering av senast Sverker hade upp tjejskor i programmet)

Jag får numera alltid kaffe hos skomakarn när jag skickas dit för att hämta (och betala) dotterns skoreparationer.

Hon älskar däremot att köpa nya skor, hon har inte något alls emot att slänga ut mina pengar på det, även om det finns annat hon vill lägga mina pengar på...
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Orginalklackarna (för jag gissar på klackfel) är inte gjorda för att gå omkring med, man måste klacka om skorna direkt man har köpt dom, det är sånt man får räkna med.
(summering av senast Sverker hade upp tjejskor i programmet)

Jag får numera alltid kaffe hos skomakarn när jag skickas dit för att hämta (och betala) dotterns skoreparationer.

Hon älskar däremot att köpa nya skor, hon har inte något alls emot att slänga ut mina pengar på det, även om det finns annat hon vill lägga mina pengar på...


Mummel, inga höga klackar o dyra finskor är det inte heller, helt vanliga vinterkängor med låg klack som bör tåla lite mer än att trippa på tå (läs GÅ i) :huvet

Snart tar jag fram mcstövlarna :4skrika
 

Bifogat

  • skor.JPG
    skor.JPG
    29.6 KB · Visningar: 43
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Mummel, inga höga klackar o dyra finskor är det inte heller, helt vanliga vinterkängor med låg klack som bör tåla lite mer än att trippa på tå (läs GÅ i) :huvet

Snart tar jag fram mcstövlarna :4skrika

Men finskor brukar ju vara rätt billiga.. Iofs är det ju inte världens vackraste
folk direkt så man får ju vad man betalar för... :D:D:D

Jaja... astråkig... Jag vet men det är måndag... OKAY? :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Mummel, inga höga klackar o dyra finskor är det inte heller, helt vanliga vinterkängor med låg klack som bör tåla lite mer än att trippa på tå (läs GÅ i) :huvet

Snart tar jag fram mcstövlarna :4skrika

Köp ett par Meindl! Hade dem ca 300 dagar om året i sex år innan sulan pajade. Byter jag bara sulan kan jag ha dem sex år till, för det är absolut inget fel på resten av skon. Den är nästan som ny. :) De kostar i och för sig ca 2.500 kr, men då får du bra kvalitet. :tummenupp

http://www.sporthaus.se/
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mummel, inga höga klackar o dyra finskor är det inte heller, helt vanliga vinterkängor med låg klack som bör tåla lite mer än att trippa på tå (läs GÅ i) :huvet

Snart tar jag fram mcstövlarna :4skrika

Då är det konstaterat: Att dom inte kan köra bil/motorcykel utan att orsaka olyckor visste vi redan, men dom kan fan inte ens gå utan att orsaka skador på fordonen! :D

Ja se cheyer... söta är dom IAF...
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Idag är jag förbannat för att:

En partner som jag slitit som fan för att dra in affärer åt helt plötsligt kliver in och påstår att de haft en parallell dialog med en annan kontakt på samma företag.. och gör nu anspråk på hela affären. Jeffla skithuve

min min min affär.. och uteblivna bonus om allt skiter sig!

Faaaan
 

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
JA-a
normalt sett är jag väldigt sällan på dåligt humör.. gladare tok får man faktiskt leta efter!

idag däremot, idag har varenda liten liten atom lagt sig på tvären och byggt upp en sådan ofattbar ilska att jag får huvudvärk bara av att tänka på den.. det är jätteskönt att det är 1 1/2 timme kvar tills man får åka hem och sova..

kanske kanske kanske finns det någon patient där ute som just idag ska krocka på e4an också, så att jag får sitta fast i tittköer i en timme också..
 

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Jag e förbannad för att vår tvättmaskin e så jädra trasig o nu har tvätthögen börjat bli en massa av kläder över hela jäkla tvättstugegolvet :gnissla
 

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Ort
Piteå
Hoj
ZF6N
Någon tjockskallig pundararsle har knackat in alla rutor (utom 1) på min bil.
Dessutom har inte arslet snott något, vilket gjorde saken åt helvete så mycket mer onödigt.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Idag är jag förbannat för att:

En partner som jag slitit som fan för att dra in affärer åt helt plötsligt kliver in och påstår att de haft en parallell dialog med en annan kontakt på samma företag.. och gör nu anspråk på hela affären. Jeffla skithuve

min min min affär.. och uteblivna bonus om allt skiter sig!

Faaaan

Vilken skitstövel! Är det en tjej eller är en kvinna född i en manskropp?
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Idag är jag förbannat för att:

En partner som jag slitit som fan för att dra in affärer åt helt plötsligt kliver in och påstår att de haft en parallell dialog med en annan kontakt på samma företag.. och gör nu anspråk på hela affären. Jeffla skithuve

min min min affär.. och uteblivna bonus om allt skiter sig!

Faaaan

Vilken jävla sopa!! Om han/det gör anspråk på affären, gör det du med....åtminstonde på din del. Ge dej för fan inte :mad:

edit: sånt där folk gör mej förbannad :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top