Izah
Tant Rosa
Människor som vabbar så att allt förplanerat spricker.....
eller hur??.
Jag kan lätt vara ditt forbannadpåobjekt idag.
Okej, give it your best shot. Make me angry.
(Snart skriver nån: "PM, MSN, SMS...")
*pratar så in i helvete mycket att newstead inte kan annat än bli tokförbannad*
Var det allt du hade att komma med? Får för fan skriva i glad-tråden snart...
EDIT: *asg*
Nu är jag förbannad för att jag är så svår att bli förbannad på. *morrar*
*asg*
Jag blir förbannad på att ni e så jävla dåliga på att göra varandra förbannade
Jag blir förbannad på att ni e så jävla dåliga på att göra varandra förbannade
Du däremot är ju bra på att göra folk förbannade så. *Asg*
Jag e förbannad på dig för att du tänker ducka SH festen. Jävla senapsgas!
Ligga?
Naaaaah. Inte vara sådan nu.
Har ju faktiskt sagt att jag kanske kommer förbi ändå??? Beror på hur lätt jag kommer loss från den andra inbokade grejen.
e förbannad idag därför att min lampa till projektorn troligen lämnade in, eller ja egentligen inte det jag surar för för det e sånt som händer. Iallafall, hämtar en gammal tv hos morsan på vägen hem, kommer hem plockar fram nåt tv ska stå på ( lagom skranglig pall) får igång tv, konstaterar att batterierna i fjärren e slut och har läckt.
Nya batterier letas fram i med dom o nu funkar det, ska koppla in boxen givetvis men nä ingen scart på den tvn.
skit också.
ihop med allt igen bär upp tvn på ovanvåningen, lyckas efter mycket om och med få loss sovrummstvn från byrån, tror ni sladdarna fastnade?
börjar bära skiten, nerför trappan, trampar på sladden, tappar balansen och rusar nerför trappan sista stegen med 50kg tv i famnen, misar givetvis precis att trampa illern på huvet så får sikta på svansen istället vilket går utmärkt stackars djur.
väl nere rasar pallen av vikten, oväntat nä?
in i gardroben, och river ner en hemmagjord hyllstapel av 2 st sängbord med 20kg kläder o skor och ner med skiten i vardagsrummet.
upp med tvn koppla in, men var e ljudet? lyckats dra ut förstärkarsladden i samma veva som jag kopplat in tvn och nollat alla inställningar.
allt funkar tillslut osv snyggt e det inte men vafan, tänkte gå upp och få lite kärlek med tjejen som kompensation för all skit jag fått ta med tvn men nope hon e kass i halsen o feber =inget knull.
hoppas dagen e slut snart.
Jag är förbannad på att det blev en sån jävla lättsam stämning här inne. Sluta snacka om fester och asgarva - detta är FÖRBANNADTRÅDEN!
Och för att sköljmedelsflaskan hade vibrerat ner från tvättmaskinen och orsakat en stor pöl av blött blått gegg över golvet.
Du däremot är ju bra på att göra folk förbannade så. *Asg*
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |