Idag är jag förbannad därför att...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag blir förbannad på att ni e så jävla dåliga på att göra varandra förbannade :huvet
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag e förbannad på dig för att du tänker ducka SH festen. Jävla senapsgas! :mad:

Ligga? :tuttar

Naaaaah. Inte vara sådan nu.
Har ju faktiskt sagt att jag kanske kommer förbi ändå??? Beror på hur lätt jag kommer loss från den andra inbokade grejen. :tungan
 

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Jag är förbannad på att det blev en sån jävla lättsam stämning här inne. Sluta snacka om fester och asgarva - detta är FÖRBANNADTRÅDEN! :mad:

Och för att sköljmedelsflaskan hade vibrerat ner från tvättmaskinen och orsakat en stor pöl av blött blått gegg över golvet. :mad: :mad:
 

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
e förbannad idag därför att min lampa till projektorn troligen lämnade in, eller ja egentligen inte det jag surar för för det e sånt som händer. Iallafall, hämtar en gammal tv hos morsan på vägen hem, kommer hem plockar fram nåt tv ska stå på ( lagom skranglig pall) får igång tv, konstaterar att batterierna i fjärren e slut och har läckt.
Nya batterier letas fram i med dom o nu funkar det, ska koppla in boxen givetvis men nä ingen scart på den tvn.
skit också.
ihop med allt igen bär upp tvn på ovanvåningen, lyckas efter mycket om och med få loss sovrummstvn från byrån, tror ni sladdarna fastnade?
börjar bära skiten, nerför trappan, trampar på sladden, tappar balansen och rusar nerför trappan sista stegen med 50kg tv i famnen, misar givetvis precis att trampa illern på huvet så får sikta på svansen istället vilket går utmärkt stackars djur.
väl nere rasar pallen av vikten, oväntat nä?
in i gardroben, och river ner en hemmagjord hyllstapel av 2 st sängbord med 20kg kläder o skor och ner med skiten i vardagsrummet.
upp med tvn koppla in, men var e ljudet? lyckats dra ut förstärkarsladden i samma veva som jag kopplat in tvn och nollat alla inställningar.
allt funkar tillslut osv snyggt e det inte men vafan, tänkte gå upp och få lite kärlek med tjejen som kompensation för all skit jag fått ta med tvn men nope hon e kass i halsen o feber =inget knull.
hoppas dagen e slut snart.
 

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
varberg
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
e förbannad idag därför att min lampa till projektorn troligen lämnade in, eller ja egentligen inte det jag surar för för det e sånt som händer. Iallafall, hämtar en gammal tv hos morsan på vägen hem, kommer hem plockar fram nåt tv ska stå på ( lagom skranglig pall) får igång tv, konstaterar att batterierna i fjärren e slut och har läckt.
Nya batterier letas fram i med dom o nu funkar det, ska koppla in boxen givetvis men nä ingen scart på den tvn.
skit också.
ihop med allt igen bär upp tvn på ovanvåningen, lyckas efter mycket om och med få loss sovrummstvn från byrån, tror ni sladdarna fastnade?
börjar bära skiten, nerför trappan, trampar på sladden, tappar balansen och rusar nerför trappan sista stegen med 50kg tv i famnen, misar givetvis precis att trampa illern på huvet så får sikta på svansen istället vilket går utmärkt stackars djur.
väl nere rasar pallen av vikten, oväntat nä?
in i gardroben, och river ner en hemmagjord hyllstapel av 2 st sängbord med 20kg kläder o skor och ner med skiten i vardagsrummet.
upp med tvn koppla in, men var e ljudet? lyckats dra ut förstärkarsladden i samma veva som jag kopplat in tvn och nollat alla inställningar.
allt funkar tillslut osv snyggt e det inte men vafan, tänkte gå upp och få lite kärlek med tjejen som kompensation för all skit jag fått ta med tvn men nope hon e kass i halsen o feber =inget knull.
hoppas dagen e slut snart.

lukta lite i-landsproblem över det där... lampan till projjen är trasig... batterierna till fjärren är slut osv hehe:rolleyes:
 

Dr.Bike

Guest
Jag är förbannad på att det blev en sån jävla lättsam stämning här inne. Sluta snacka om fester och asgarva - detta är FÖRBANNADTRÅDEN! :mad:

Och för att sköljmedelsflaskan hade vibrerat ner från tvättmaskinen och orsakat en stor pöl av blött blått gegg över golvet. :mad: :mad:

Det var ju förbannat :fakta klumpigt av dig att inte :fatta detta efter att det nu var TREDJE flarran på raken som gick i golvet!!!!!!!!!

Man blir riktigt förbannad när man läser SÅNT! Aaahhhh! :mad:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top