Idag är jag förbannad därför att...

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Idag är jag förbannad för att....

lr ja förbannad å förbannad...kanske man skulle säga deprimerad istället..

Hur som helst livet suger...

Tjejer är det ens lönt att förstå dom...:va

Sen att man slutade snusa för 2veckor sen kanske hjälper en aningens att få mig på dåligt humör.. :gnissla
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Kärringen på bussen hem :huvet
Det var väl ca 4-5 platser upptagna av bussens ca 40-50 platser.
var ska kärringfan sitta? Jo brevid mig så jag får sitta med väskan och påsarna i knät och inte fan frågar hon om det är ledigt eller om jag kan ta bort mina grejer utan bara sätter sig rakt på mina grejer!!!!!!!!!!!!

Förbannade jävla pensionärer. Håll er hemma eller ut å lek på motorvägen :mad:
 

Paradoxy

Guest
Kärringen på bussen hem :huvet
Det var väl ca 4-5 platser upptagna av bussens ca 40-50 platser.
var ska kärringfan sitta? Jo brevid mig så jag får sitta med väskan och påsarna i knät och inte fan frågar hon om det är ledigt eller om jag kan ta bort mina grejer utan bara sätter sig rakt på mina grejer!!!!!!!!!!!!

Förbannade jävla pensionärer. Håll er hemma eller ut å lek på motorvägen :mad:

Hoppas du satt helt tyst och inte sa ett ord på hela vägen hem :mad:

Så hon förstod att det inte va uppskattat menar jag :mad: :mad: :mad:
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Hoppas du satt helt tyst och inte sa ett ord på hela vägen hem :mad:

Så hon förstod att det inte va uppskattat menar jag :mad: :mad: :mad:

Ja försökte sova men det gick inte för jackan skulle av, vikas ihop och det blev tydligen inte bra för då började kärringen om igen. resa på sig upp och ner för att rätta till kjolen, kamma sig, harkla sig, hosta :mad:

Jag suckade mest tungt och när jag väl fått loss mina påsar och väska från hennes röv så frågade jag om det var svårt att hitta en ledig plats i och med att hon satte sig på mina grejer men då var jag en "sån där ungdom " enligt henne.

Det är ju fan att jag inte hittar en billig bil så man slipper åka buss :huvet
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Fortfarande på folk som bromsar in innan rondeller ner till nästan stillastående fast det råder heeelt fri sikt och inte något som helst annat fordon finns i sikte. Detta oavsett om jag kör långtradare, bil eller mc.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Idag är jag förbannad för att....

lr ja förbannad å förbannad...kanske man skulle säga deprimerad istället..

Hur som helst livet suger...

Tjejer är det ens lönt att förstå dom...:va

Sen att man slutade snusa för 2veckor sen kanske hjälper en aningens att få mig på dåligt humör.. :gnissla

:krama..cheer up..du träffar snart en ny brud som är helt omöjlig att förstå :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Finns de någon vettig tjej där ute eller?

Så trött på att dom ska försöka psyka en oavsett om de är förhållande eller bara bekantskap.

DET FUNKAR LIKSOM INTE PÅ MIG! Fatta någon gång :mad:
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
För att biljäveln pajjade på väg till jobbet...

Hade varit och lämnat tjejen på hennes jobb, viker ut på vägen och stämplar ner. När jag når 3500rpm säger det PANG och bilen börjar gå som skit. Hör en konstigt visslande från turbon...:huvet

Ringer polaren så vi får bogsera hem bilen, ska sedan få skjuts till jobbet men då börjar vänster bakbroms ligga an. När vi tagit oss 200m så stannar vi för att kolla, då glöder skivan...

Bara ringa nästa kompis som kan köra mig till jobbet..., han hade lite soppa och kunde få soppatorsk på vägen hem. Så nu sitter jag bara och väntar på att telefonen ska ringa och han berättar att han fått soppatorsk...
 

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
En ny brud :va Vad har det med saken att göra, han har ju slutat snusa. :mad: ;)

Hehe, precis! :D

:krama..cheer up..du träffar snart en ny brud som är helt omöjlig att förstå :)

Efter en natts sömn har jag kommit fram till den egentliga orsaken till att man är ur gängorna.. å det är tjejens ex, som dels inte riktigt fattar att det är slut och att han "kör" med hennes (dåliga)samvete...dvs flyttar till Australien och/eller tar livet av sig...

:huvet

Men men livet går väl vidare...
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Kärringen på bussen hem :huvet
Det var väl ca 4-5 platser upptagna av bussens ca 40-50 platser.
var ska kärringfan sitta? Jo brevid mig så jag får sitta med väskan och påsarna i knät och inte fan frågar hon om det är ledigt eller om jag kan ta bort mina grejer utan bara sätter sig rakt på mina grejer!!!!!!!!!!!!

Förbannade jävla pensionärer. Håll er hemma eller ut å lek på motorvägen :mad:

Det jag brukar göra när jag åker buss (de få gånger jag nu gör det) o det är massa lediga platser är att sätta alla mina kassa och sådant vid fönstret och sedan sätta mig med ryggen ut mot gången. Det är inte många som försöker komma och sätta sig där inne då. Och om nån kärring absolut ska in då ställer jag mig upp och låter henne klättra in. *Asg*
De brukar inte vara så sugna på det då. Haha

Vem fan beställde det här vädret förresten?????????
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Det jag brukar göra när jag åker buss (de få gånger jag nu gör det) o det är massa lediga platser är att sätta alla mina kassa och sådant vid fönstret och sedan sätta mig med ryggen ut mot gången. Det är inte många som försöker komma och sätta sig där inne då. Och om nån kärring absolut ska in då ställer jag mig upp och låter henne klättra in. *Asg*
De brukar inte vara så sugna på det då. Haha

Vem fan beställde det här vädret förresten?????????

Å, en god idé :tummenupp
Det måste provas
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Sverige i ett nötskal. Man är livrädd för att behöva råka prata med nån okänd. Man blir förbannad :mad:


Med tanke på att jag är en sånadära invandrare så kan du ju inte bara säga så egentligen. *asg*
Jag är en som pratar mest, oftast, tyvärr högst osv. Många kan intyga det. *asg*

Men det finns gånger då man faktiskt helt o hållet inte orkar snacka med nån då man kanske haft en kass dag osv.
Plus att den där kärringen inte satte sig där för att hon ville prata. Hon satte sig där för att fröken Mrs. Laphroaig hade ställt sina grejer på sätet bredvid. hon ville bara djävlas.
En sådan vill man ju absolut inte prata med.

Hade tanten frågat fint om hon kunde sätta sig där och fråga om hon kunde prata lite med henne så hade Mrs. Laphroaig säkert kunnat tänka sig att göra.
Trevliga tanter som inte har många att prata med och bara behöver sällskap är det helt lugnt att snacka med. Kärringar som bara vill djävlas och försöker kräva respekt för att de är äldre och anser att de bara ska ha respekt trots att de agerar som idioter kan ta sig nånstans. *suck*
 

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
JA-a
"*asg*", har kvinnor i 25-35års åldern patent på den eller? det ser ju inte klokt ut.. vuxna människor skärp eder

:tuttar :tuttar
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Med tanke på att jag är en sånadära invandrare så kan du ju inte bara säga så egentligen. *asg*
Jag är en som pratar mest, oftast, tyvärr högst osv. Många kan intyga det. *asg*

Att folk aldrig kan hålla käften :mad:
Man blir förbannad






Jag sa det med glimten i ögat eftersom det är förbannadtråden ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
"*asg*", har kvinnor i 25-35års åldern patent på den eller? det ser ju inte klokt ut.. vuxna människor skärp eder

:tuttar :tuttar

Nope inte de andra. Bara jag. Det är för att jag faktiskt asgarvar konstant. Det märktes inte minst på sista SH-festen på HRC då vissa på riktigt blev förvånade över att jag inte skämtar när jag skriver så då jag garvade större delen av kvällen. :p
Finns ju en anledning till att jag har det i min signatur. *asg*

Att folk aldrig kan hålla käften :mad:
Man blir förbannad
Jag sa det med glimten i ögat eftersom det är förbannadtråden ;)


Men vad ska du vara förbannad på om jag inte snackar???? :tuttar
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top