Idag är jag förbannad därför att...

Dr.Bike

Guest
Människor som vabbar så att allt förplanerat spricker.....

Sa du tar smygledigt?

Å vad fan vet du om det ?:mad:

Jävla påhopp.................och av en sosse:D


Det var då förbanne mig det djävla "sötaste" fjantgrälet jag sett på SH! Vaffaaaan! Ni skäller och bråkar med flinos! Ska ni inte mata varann med Valios Vaniljyoghurt snart oxå! *grrr*
Jäääädra ärkesossar!
Man blir spyförbannad! Förih-ete! Skärp till er! :mad:

KAN inte folk ens vara ARGA seriöst!

man blir förbannad.
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Sa du tar smygledigt?




Det var då förbanne mig det djävla "sötaste" fjantgrälet jag sett på SH! Vaffaaaan! Ni skäller och bråkar med flinos! Ska ni inte mata varann med Valios Vaniljyoghurt snart oxå! *grrr*
Jäääädra ärkesossar!
Man blir spyförbannad! Förih-ete! Skärp till er! :mad:

KAN inte folk ens vara ARGA seriöst!

man blir förbannad.


Å va fan är det här !
En gammal avdankad tångräka som kastar pil i kuvös !
Först startar han trådar om yoghurtsmaker, för att i nästa andetag kalla det fjolligt.
Det gör mig jävligt förbannad:huvet
 

Dr.Bike

Guest
Å va fan är det här !
En gammal avdankad tångräka som kastar pil i kuvös !
Först startar han trådar om yoghurtsmaker, för att i nästa andetag kalla det fjolligt.
Det gör mig jävligt förbannad:huvet

Det djävligaste jag hört!!! :kulspruta
Men det som gör mig ÄNNU MER upprörd är att du tamejfaaaaan har rätt!
Fiiifaaan säger jag, nu är jag utmanövrerad av en lök som har två valiumdrogade sniglar som elektriker uppe i kolan för att koppla nervsystemet!

Farsan borde bara dragit en runk i diket säger jag... :död
Båda våra farsor!!!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Dagen började med att man vaknade förbannad, kom till jobbet och blev på bra humör när jag träffade en polare. Jobbade hela dagen och hade superskoj.

När man sen började mecka hoj och tyckte allt gick så jävla bra då började saker och ting krångla, dyra dekaler gick åt skogen, bromsvätskan hamnade lite överallt.

Då la jag ner, tappade sugen totalt. Grrr

Nu blev jag sugen på öl också! "Åh typiskt"
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Fiiifaaan säger jag, nu är jag utmanövrerad av en lök som har två valiumdrogade sniglar som elektriker uppe i kolan för att koppla nervsystemet!

Akta dig jag pluggar neurologi just nu....

Jag blev upprörd när vår Prof ställde sig och skällde ut klassen och ryade om hur dåliga läkare vi blir om vi inte kan lära oss namnet på några celltyper i kolan.(vilket givetvis råkade vara hans forskningsområde men ingen annan tar seriöst på det)
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det djävligaste jag hört!!! :kulspruta
Men det som gör mig ÄNNU MER upprörd är att du tamejfaaaaan har rätt!
Fiiifaaan säger jag, nu är jag utmanövrerad av en lök som har två valiumdrogade sniglar som elektriker uppe i kolan för att koppla nervsystemet!

Farsan borde bara dragit en runk i diket säger jag... :död
Båda våra farsor!!!

Det gjorde min farsa men han hade sån jävla otur att han träffa en sten, så där låg jag och mogna i solen!

Det gjorde honom förbannad:mad:
 

Dr.Bike

Guest
Dagen började med att man vaknade förbannad, kom till jobbet och blev på bra humör när jag träffade en polare. Jobbade hela dagen och hade superskoj.

När man sen började mecka hoj och tyckte allt gick så jävla bra då började saker och ting krångla, dyra dekaler gick åt skogen, bromsvätskan hamnade lite överallt.

Då la jag ner, tappade sugen totalt. Grrr

Nu blev jag sugen på öl också! "Åh typiskt"


Livet är en hora!

Och du har inga pengar!
 

Dr.Bike

Guest
Det gjorde min farsa men han hade sån jävla otur att han träffa en sten, så där låg jag och mogna i solen!

Det gjorde honom förbannad:mad:


En sten? En hundskit sa du på fyllan sist iaf!
Sen slog blixten ner i det hela - och upp stod nytt liv...

Inga jävvla solmogna skinkor där inte... blöjknutte! :hojsmilie

Fan vet hur man kom till, men de som inte blev blinda vid tillfället eller tvingades till spontanlobotomering, har fört legenden vidare om att jag var ett frö simmandes i *darrar* en pöl mineralolja!
Där spann sen en gammal HD som kördes på rak SAE50, och av värmen bildades jag, född upprättstående med en ÖL i ena handen och en skiftnyckel i den andra! :mad:

Men hade jag varit hälften så ful som du så hade jag begärt att USA hade skjutit ut mig i rymden som atomsopor!

Akta dig jag pluggar neurologi just nu....

Jag blev upprörd när vår Prof ställde sig och skällde ut klassen och ryade om hur dåliga läkare vi blir om vi inte kan lära oss namnet på några celltyper i kolan.(vilket givetvis råkade vara hans forskningsområde men ingen annan tar seriöst på det)

Nita fanskapet! :machinegu
DET är fanimej MER än en man ska behöva tåla!
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
En sten? En hundskit sa du på fyllan sist iaf!
Sen slog blixten ner i det hela - och upp stod nytt liv...

Inga jävvla solmogna skinkor där inte... blöjknutte! :hojsmilie



Men hade jag varit hälften så ful som du så hade jag begärt att USA hade skjutit ut mig i rymden som atomsopor!

Appropå ful så gjorde jag en rolig test igår.
Jag slet av mig skallen och bytte plats på den och röven.
Gick sen ut på stan där massa folk kom fram till mig och ville ha sina toppar portade.
Dom var helt säkra på att dom sprungit på Dr Bike !

Gå nu för fan å lägg dej ditt jävla gammlo och glöm inte att placera den rostfria bunken under bäckenet !
 
Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Satt upp mig på en timmas träningspass imorron på min arbetsträningsplats men vaknade med halsont idag och det har inte försvunnit under dagen plus att axeln värker satan.
Förbannad för att det blir inställd träning för min del :huvet
 

Dr.Bike

Guest
Appropå ful så gjorde jag en rolig test igår.
Jag slet av mig skallen och bytte plats på den och röven.
Gick sen ut på stan där massa folk kom fram till mig och ville ha sina toppar portade.
Dom var helt säkra på att dom sprungit på Dr Bike !

Jamen DEN var ju ny! :mad:
Stannade du i utvecklingen då den kom? (1976)
Nä fy fan - du ska få en sån högerrrrr uppercut så hakan åker upp och sätter sig i pannan på dig! Din lilla flaxande skinnbit!
Jävvlarimej om jag inte ger dig en sån vänser så tänderna står som en snöööööstorrrm i halsen på dig!
Hö!




:D Faaan jag kan inte hålla mig längre! Asgarvar!
Fan vad skönt det var att skälla ett tag! :rofl
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Att inte få vad jag förtjänat och längtat efter, det gör mig ilsken :mad:

Skare va så svårt att få stryk?

Näe förlåt, tråden hade redan spårat ur, så jag kunde inte låta bli att va elak mot någon, och du la verkligen upp för frispark där :D
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Förbannade? Har ni någonsin varit det?
Var är förbannelsen?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top