För att jag har tappat min fina svindyra klocka i badrumsgolvet...... Funkar inte som den ska, kommer antagligen kosta alldeles för mycket för att laa de
Svindyr och väldigt ömtålig? Dålig kombination.
För att jag har tappat min fina svindyra klocka i badrumsgolvet...... Funkar inte som den ska, kommer antagligen kosta alldeles för mycket för att laa de
Svindyr och väldigt ömtålig? Dålig kombination.
Ptja tror inte att det finns många klockor som klarar av ett fall på 1,5 meter rakt ned i ett stengolv...
Ser ut som om minutvisaren har gett upp
Har oxå tappat billiga klockor typ sån man får när man tankar fullt på Shell, de väger ju knappast något å denna väger något mer och dessutom e den konetisk så de säkert an massa saker som kan gå sönder iden....
Jag köper alltid dyra fina saker för det är ja värd, men av någon outgrundlig anledning så låg min klocka där den inte skulle så då åkte den i golvet..
Nåja det drabbar ingen fattig, men fan så irriterande e det!!
Nu åker AdBlock på igen.
Jag kan leva med en banner här och där men mellan varje inlägg är fan inte okej..
View attachment 371269
Nu åker AdBlock på igen.
Jag kan leva med en banner här och där men mellan varje inlägg är fan inte okej..
View attachment 371269
varför åkte den bort från början ?
Insåg senast jag åkte inrikesflyg med ett skånskt bolag att det inte fanns någon stolsrad 13.
Trodde inte britterna var så vidskepliga.
Vidskepelse gör mej förbannad.
Ungefär som att rad 13 skulle försvinna bara för att man döper den till 14.
Eller så kan man ju fundera över om man verkligen vill åka ett flygplan konstruerat av ingenjörer som inte ens kan räkna?
Insåg senast jag åkte inrikesflyg med ett skånskt bolag att det inte fanns någon stolsrad 13.
Trodde inte britterna var så vidskepliga.
Vidskepelse gör mej förbannad.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |