http://www.youtube.com/watch?v=N7iMP1tPg7I..livrädd att röven ska explodera och skapa en situation grabbarna och tjejerna på Ariel-fabriken inte har haft med i sina beräkningar.
http://www.youtube.com/watch?v=N7iMP1tPg7I..livrädd att röven ska explodera och skapa en situation grabbarna och tjejerna på Ariel-fabriken inte har haft med i sina beräkningar.
Förkylningen från helvetet har drabbat mig..
Dessutom har jag inte kunnat skita på 4 dagar (av någon okänd anledning) så varje gång jag hostar är jag livrädd att röven ska explodera och skapa en situation grabbarna och tjejerna på Ariel-fabriken inte har haft med i sina beräkningar.
Fi fan, tre grader i morse
Försöker göra ritningar i AutoCAD, men det är fan inte helt enkelt när man inte fått några instruktioner om hur programmet fungerar. Givetvis ligger alla tillhörande manualer på kontoret i Eskilstuna, 9 mil bort.
Tycker att ett så avancerat program borde förstå hur jag vill att det ska göra, oavsett om jag ger rätt kommandon eller inte.
Försöker göra ritningar i AutoCAD, men det är fan inte helt enkelt när man inte fått några instruktioner om hur programmet fungerar. Givetvis ligger alla tillhörande manualer på kontoret i Eskilstuna, 9 mil bort.
Tycker att ett så avancerat program borde förstå hur jag vill att det ska göra, oavsett om jag ger rätt kommandon eller inte.
Jonathan Ek, 6, lekte i sin onepiece-dräkt för första gången.
Då fastnade han med kapuschongen - och höll på att strypas.
– Jag såg honom hänga i dörrhandtaget, säger mamma Annika Ek, 43.
Borde inte det där innebära gigantiska problem rent allmänt? Speciellt inom flyget...JAdå, britterna är så vidskepliga. Leta efter motsvarande rum i hotell m.m.
Låter som en bra plan!Note for self: Tenta upp dem där ämnena så jag kan börja plugga till hösten och slippa allt vad byggbransch heter...
Skit i boken.
Kör allt i Youtube istället.
Sen kan du skita i Autocad och använda Inventor.
Forvånad övar att det fortfarande finns företag som använder Autokasa
Jag kör Autocad för jag lärde mig det programmet en gång på stenåldern och har ännu inte haft motiv att lära mig ett nytt program för det få gånger jag ska rita och konstruera.
Visst kan jag lära mig ett nytt program om en arbetsgivare så önskar men fram till dess fortsätter jag i autocad. Har det dessutom på min egen dator hemma också.
Det kan du ha med Inventor med, har jag hört.
Fast gör´t inte, du kommer aldrig mer vilja använda något annat.
Poängen är att jag ser ingen anledning att ägna massor av timmar åt att lära mig ett nytt ritprogram bara för att kunna göra flashiga 3d-bilder. Jag vet ändå i mitt huvud hur det ser ut i 3D.
Nja, min poäng var att du inte kommer vilja rita i Autocad efter du använt Inventor.
Sketchläget (2D) i Inventor är ljusår bättre än att rita i Autocad. Man jobbar t ex. inte med absoluta mått från det första strecket, utan ritar på ett ungefär och måttsätter/sätter villkor för hur man vill att sketchen ska se ut.
Det handlar inte om flashiga 3D-modeller, utan ett effektivt sätt att konstruera. Man kan ju enbart rita i 2D i Inventor om man vill det.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|