Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Åkt på den jävligaste förkylningen i mannaminne tror jag, det är ju satan rent vad skit jag mår :mad: Hela huvet fullt av snor, näsan bara rinner, hostan river så illa i halsen att jag knappt kan andas, huvet bultar och bankar så in i jävulen och det gör ont i hela ansikten tack vare mina bihålor och min söndersnutna näsa som för övrigt blöder varje gång jag fräser:mad: :mad: :mad:

... Jag vill inte vara med mer:gråta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Missade en GS750 från 77 idag men någon timme. 2000:- och en timme bort.:huvet:gråta

Å andra sidan fick jag sålt vår gamla soffa på bara några timmar.:)

Du har två hojar i delar redan, tösabiten din skulle ha dödat dig om du släpade hem en till... :7peta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag sökt om samma program på universitet, som jag inte kunde börja på nu i höst eftersom min ena komvuxlärare slarvade bort mitt slutprov, och nu står det fanimej igen att jag är obehörig, för att jag inte har "grundläggande behörighet". Det har jag VISST, jag har kollat typ hundra gånger att jag har alla ämnen, och det HAR jag, och jag har skickat in mina betyg 2 ggr redan, till antagningen. Är de efterblivna? Har de OCKSÅ slarvat bort mina grejer? Varför fan drabbar allt sånt här mig, HELA TIDEN!? Jag går fan snart i taket.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
För att jag sökt om samma program på universitet, som jag inte kunde börja på nu i höst eftersom min ena komvuxlärare slarvade bort mitt slutprov, och nu står det fanimej igen att jag är obehörig, för att jag inte har "grundläggande behörighet". Det har jag VISST, jag har kollat typ hundra gånger att jag har alla ämnen, och det HAR jag, och jag har skickat in mina betyg 2 ggr redan, till antagningen. Är de efterblivna? Har de OCKSÅ slarvat bort mina grejer? Varför fan drabbar allt sånt här mig, HELA TIDEN!? Jag går fan snart i taket.
Ring och fråga vettja.:)

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88

Har du ringt och pratat med antagningen?
Får man fråga vad det är för utbildning?

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Du har två hojar i delar redan, tösabiten din skulle ha dödat dig om du släpade hem en till... :7peta

Det går en kritisk gräns runt 4-5 hojar, överlever man den är det fritt fram att go bananas! :fakta :banana
Och ja, min tösabit är inte heller att leka med ibland. :rolleyes:
kill_bill_xl_06.jpg

Missade en CB450 från -68 i vad som såg ut som mint condition för 3.500:- förra helgen.
Höll på att dra el i huset. Borta från telefonen i 30 minuter. Poof. Lika bra det kanske. :crash

:hej
/e

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det går en kritisk gräns runt 4-5 hojar, överlever man den är det fritt fram att go bananas! :fakta :banana
Och ja, min tösabit är inte heller att leka med ibland. :rolleyes:
View attachment 371860

Missade en CB450 från -68 i vad som såg ut som mint condition för 3.500:- förra helgen.
Höll på att dra el i huset. Borta från telefonen i 30 minuter. Poof. Lika bra det kanske. :crash

/e

CB400f ? Jag gör ett försök att fixa den i vinter om jag inte lyckats i vår så får du tjöpa den förmånligt.

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
Geologi. Jag har försökt ringa, men inte kommit fram, och nu har de ju stängt.

Är det inte lika bra att ge upp? Du har uppenbarligen inte lagt ner tillräckligt mycket arbete på feng shui för att det ska gå som du vill. :rolleyes:

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Du är medveten om att en "black bomber" är ballare än alla andra hojjar du har ihop, va?
Ja tyvärr. :4skrika
CB400f ? Jag gör ett försök att fixa den i vinter om jag inte lyckats i vår så får du tjöpa den förmånligt.
Nope, 450 twin, aka Black Bomber:
1966_Honda-Black-Bomber.jpg

Låter kanske sjukt att komma från mig,
men jag är inte intresserad av en 400f. :jisses

Jag försöker rensa lite i stallet.
Går väl sådär. :rolleyes:

/e

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kom körandes här i Lund för ett par timmar sen, när jag ser en liten kille ligga på trottoaren, omringad av 4-5 andra som alla står och sparkar på honom. Tvärnitade direkt, men de fega asen sprang sin väg direkt. Frågade killen om han var okej och erbjöd honom skjuts, men han bodde tydligen där. Sånt här får fan inte hända! Önskar jag kunde gjort mer för honom. Är fortfarande väldigt illa berörd, flera timmar senare.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Kom körandes här i Lund för ett par timmar sen, när jag ser en liten kille ligga på trottoaren, omringad av 4-5 andra som alla står och sparkar på honom. Tvärnitade direkt, men de fega asen sprang sin väg direkt. Frågade killen om han var okej och erbjöd honom skjuts, men han bodde tydligen där. Sånt här får fan inte hända! Önskar jag kunde gjort mer för honom. Är fortfarande väldigt illa berörd, flera timmar senare.

Gillade verkligen inte misshandlen, dock ditt handlande.

Fan du är ju dagens hjälte och fick mig att le.

Det du gjorde kräver stort civilcurage.
All heder åt dig.:yoparty

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Jag är så förbannad för att jag fortfarande inte har fått mitt övningskörningstillstånd! Har väntat nu sedan i augusti och varenda jävla myndighet mellan mig och tillståndet gör fel eller glömmer bort något.

Jag har diabetes och de enda som gjort allt rätt är min doktor och sköterska.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Du träffade en kille och blev berörd.
Var det inte det du ville?

Bra gjort:bamsekram

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Låter kanske sjukt att komma från mig,
men jag är inte intresserad av en 400f. :jisses

CB400F är nog en av de tråkigaste motorcyklarna som någonsin producerats.
Men jag funderade ett tag på att sätta en sådan motor i en Husqvarna WR360 ram från sjuttiotalet som jag hade liggande, med original hjul och allt, men något sänkt fjädring.
Är fortfarande lite sugen, men delarna är bortskänkta.
Undras om det går att bygga fungerande scrambler av en CB400?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati