Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Arrayer är skiten.
Vad är det för språk du pysslar med?
Verkar användbart. Men just nu bara förvirrande. C++ är det jag pysslar med.
Arrayer är skiten.
Vad är det för språk du pysslar med?
Jag är så innihelvetes uttråkad!
Missade en GS750 från 77 idag men någon timme. 2000:- och en timme bort.
Å andra sidan fick jag sålt vår gamla soffa på bara några timmar.
Ring och fråga vettja.För att jag sökt om samma program på universitet, som jag inte kunde börja på nu i höst eftersom min ena komvuxlärare slarvade bort mitt slutprov, och nu står det fanimej igen att jag är obehörig, för att jag inte har "grundläggande behörighet". Det har jag VISST, jag har kollat typ hundra gånger att jag har alla ämnen, och det HAR jag, och jag har skickat in mina betyg 2 ggr redan, till antagningen. Är de efterblivna? Har de OCKSÅ slarvat bort mina grejer? Varför fan drabbar allt sånt här mig, HELA TIDEN!? Jag går fan snart i taket.
För att jag sökt om samma program på universitet, som jag inte kunde börja på nu i höst eftersom min ena komvuxlärare slarvade bort mitt slutprov, och nu står det fanimej igen att jag är obehörig, för att jag inte har "grundläggande behörighet". Det har jag VISST, jag har kollat typ hundra gånger att jag har alla ämnen, och det HAR jag, och jag har skickat in mina betyg 2 ggr redan, till antagningen. Är de efterblivna? Har de OCKSÅ slarvat bort mina grejer? Varför fan drabbar allt sånt här mig, HELA TIDEN!? Jag går fan snart i taket.
Har du ringt och pratat med antagningen?
Får man fråga vad det är för utbildning?
Du har två hojar i delar redan, tösabiten din skulle ha dödat dig om du släpade hem en till...
Missade en CB450 från -68 i vad som såg ut som mint condition för 3.500:- förra helgen.
Höll på att dra el i huset. Borta från telefonen i 30 minuter. Poof. Lika bra det kanske.
/e
Geologi. Jag har försökt ringa, men inte kommit fram, och nu har de ju stängt.
Det går en kritisk gräns runt 4-5 hojar, överlever man den är det fritt fram att go bananas!
Och ja, min tösabit är inte heller att leka med ibland.
View attachment 371860
Missade en CB450 från -68 i vad som såg ut som mint condition för 3.500:- förra helgen.
Höll på att dra el i huset. Borta från telefonen i 30 minuter. Poof. Lika bra det kanske.
/e
Geologi. Jag har försökt ringa, men inte kommit fram, och nu har de ju stängt.
Ja tyvärr.Du är medveten om att en "black bomber" är ballare än alla andra hojjar du har ihop, va?
Nope, 450 twin, aka Black Bomber:CB400f ? Jag gör ett försök att fixa den i vinter om jag inte lyckats i vår så får du tjöpa den förmånligt.
Låter kanske sjukt att komma från mig,
men jag är inte intresserad av en 400f.
/e
Kom körandes här i Lund för ett par timmar sen, när jag ser en liten kille ligga på trottoaren, omringad av 4-5 andra som alla står och sparkar på honom. Tvärnitade direkt, men de fega asen sprang sin väg direkt. Frågade killen om han var okej och erbjöd honom skjuts, men han bodde tydligen där. Sånt här får fan inte hända! Önskar jag kunde gjort mer för honom. Är fortfarande väldigt illa berörd, flera timmar senare.
Kom körandes här i Lund för ett par timmar sen, när jag ser en liten kille ligga på trottoaren, omringad av 4-5 andra som alla står och sparkar på honom. Tvärnitade direkt, men de fega asen sprang sin väg direkt. Frågade killen om han var okej och erbjöd honom skjuts, men han bodde tydligen där. Sånt här får fan inte hända! Önskar jag kunde gjort mer för honom. Är fortfarande väldigt illa berörd, flera timmar senare.
Låter kanske sjukt att komma från mig,
men jag är inte intresserad av en 400f.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring