Idag är jag förbannad därför att...

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Ja, det är kanske en del av ekvationen, men inte förbannad tyvärr, endast uppgiven.

Känns ju som en typ av normalstadium. En annan önskar ju bara få bli uppgiven snart. Jag tror jag börjat utveckla Tourettes. Tror jag får testa nån anger management-terapi snart. Handlar inte om nån xx-faktor i min ekvation dock...
Fan va man kan bli förbannad på allt. Man blir ju förbannad.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
5 papp för en rygga, vad är det för ultratec du kräver då?

Jo visst:hihi

Näe min gamla rygga var inte en mega o tech och så brittisk Bla bla rygga PLCE - ren skit enligt dom klena ponkarna - men nu skall den ersättas - den var grym som fan.

Den lämnade fabriken 1990, sen gulfkriget och sen tog jag han om den 96 - vette fan om det blev lättare för den sen:hihi - haha sicket liv den levt:3freak (Jag lovar)

Well nu är det en ny ryggsäck och nya äventyr:hihi

Sånt är livet:fakta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Känns ju som en typ av normalstadium. En annan önskar ju bara få bli uppgiven snart. Jag tror jag börjat utveckla Tourettes. Tror jag får testa nån anger management-terapi snart. Handlar inte om nån xx-faktor i min ekvation dock...
Fan va man kan bli förbannad på allt. Man blir ju förbannad.

Så normalt och meningslöst så det är äckligt rent ut sagt.

Förbannad blir man bara om man orkar bry sig, förbannad är bra.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Upptäckte idag att någon tidigare ägare av min hoj har gått omkull ganska bra, tydligen tålde inte lacken han sprutat på för avfettning, så nu ser man på toppkåpan att den varit röd, ena sidokåpan gul och den andra svart... Kul jul...

Luftningsnippeln vid bromsgreppet var tydligen lite nedslipad av asfalt med. Om man byter alla kåpor efter en krasch, varför kan man då inte byta en jävla nippel? Nu blev det ju bara kajko av bromsvätskebytet åxå....

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Upptäckte idag att någon tidigare ägare av min hoj har gått omkull ganska bra, tydligen tålde inte lacken han sprutat på för avfettning, så nu ser man på toppkåpan att den varit röd, ena sidokåpan gul och den andra svart... Kul jul...

Luftningsnippeln vid bromsgreppet var tydligen lite nedslipad av asfalt med. Om man byter alla kåpor efter en krasch, varför kan man då inte byta en jävla nippel? Nu blev det ju bara kajko av bromsvätskebytet åxå....

En rosa bil, en röd å gul å svart hoj.
Kul ju...l
Hur svårt kan det va!? :D

Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
En rosa bil, en röd å gul å svart hoj.

Mina bilar är röd respektive vit, så nicket ljuger en aning. Glöm dock inte orginalfärgen på hojen som innehas av... av... hmm... Kutsen! Kanske, har inte kollat något på insidan av den än... Gissningsvis är den väl blå därunder, mina nya krashkåpor kommer stämma bättre överens med orginal, och de är ju fan från kina...

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Suttit i baren och ugglat ikväll (igen), begärde en whiskey sour, och vad får man? Jo, jameson men sour apple(vafan?) och appelsinjuice...? :gnissla
Inte för att jag är så kinkig, men inkompetens gör mig fan förbannad, framförallt när man inte kan erkänna den. :huvet

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Sitter och håller på med teorin till C/CE - körkorten :huvet

Hur fan ska man få in all jävla information om kör&vilotider och annan skit? :mad:
Just nu känns det som någon kört ner en elvisp i huvet :galen

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har fått blåsor i högerhanden, inte pga självbefläckelse utan pga att skruva hylla. Fan vad klenhudad man blivit efter att ha jobbat på kontor i några år :mad:

Last edited:

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
...och bli ännu fjolligare i skinnet? Glöm det :mad:

Dina hårdhudade dagar är väl helt enkelt räknade? Men för att vara positiv brukar ju cheyer uppskatta att händerna inte är för hårda när det ska mysas. :tuttar

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Fan jag är uppriktigt förbannad på mej själv!

Varför inser man alltid för sent vad det är man vill?

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Varför i h____e ska alltid: pensionärer med knapp styrfart, folk med SMS-biljetter, förköpsremsor eller turistvisum som inte vet vart f_n dom ska åka - ALLTID tränga sig först i kön till bussen så att vi andra hederliga medborgare får stå och vänta extra länge i regnet? :huvet :huvet :huvet :huvet

Hojsäsongen 2013, när är du här???!?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...