Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Suttit i baren och ugglat ikväll (igen), begärde en whiskey sour, och vad får man? Jo, jameson men sour apple(vafan?) och appelsinjuice...? :gnissla
Inte för att jag är så kinkig, men inkompetens gör mig fan förbannad, framförallt när man inte kan erkänna den. :huvet

Du slapp betala hoppas jag?

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
MITT EX!!! Han vägrar lämna mig ifred. HUR TRÖG FÅR MAN VARA???? Han lämnade mig för en annan tjej och nu (och även under hela tiden han träffade den här bruden) vill han ha tillbaka mig för att han saknat mig. TACK MEN NEJ TACK. Hur får jag honom att lämna mig ifred? Jag har sagt otaliga gånger att jag inte vill ha något med honom att göra men det går ju inte in i huvudet på honom! Kan någon kanske bege sig ditt och banka vett i skallen på idioten? Blir så jävla trött. Och åter igen, hur dum får man vara? :huvet

Nu... Över till vad fick dig att le idag-tråden för något min fantastiska pojkvän gjort!! :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
MITT EX!!! Han vägrar lämna mig ifred. HUR TRÖG FÅR MAN VARA???? Han lämnade mig för en annan tjej och nu (och även under hela tiden han träffade den här bruden) vill han ha tillbaka mig för att han saknat mig. TACK MEN NEJ TACK. Hur får jag honom att lämna mig ifred? Jag har sagt otaliga gånger att jag inte vill ha något med honom att göra men det går ju inte in i huvudet på honom! Kan någon kanske bege sig ditt och banka vett i skallen på idioten? Blir så jävla trött. Och åter igen, hur dum får man vara? :huvet

Nu... Över till vad fick dig att le idag-tråden för något min fantastiska pojkvän gjort!! :)

Ring upp tv3.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Det fixar sporthojskollektivet!!

:yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

KjeTTiNg i TaCKet DirECKT!!!

Men om han inte fattar kan du ju påpeka att det är trakasserier och om han inte lägger av blir han polisanmäld? Brukar ge de flesta kalla tassar.

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Sl's j-a bussar (var tvungen att åka kommunalt för att hämta bilen 3 mil bort). 45 min istället för 20 min till jobbet i en bastu. Det för en sträcka man cyklar på 20 min utan att bli svettig eller går på 55 min.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Höger lur i mitt headset på jobbet har slutat att funka. Man kan inte lyssna på musik i enbart vänster öra.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

Det kan räcka med att du slutar svara på hans tilltal, sms, telefonsamtal, mail eller vad han nu använder för medel för att kontakta dig. Så länge du svarar så kommer han att tolka det som om han fortfarande har en plats i ditt liv.

Funkar inte det så får du väl be Nikel åka över och prata lite gammeldags förstånd med honom. Tyvärr är det ibland det enda som får dem att haja läget.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att min chef inte är tillbaks förrän på torsdag. Han mailade mig för två veckor sedan och ville diskutera nåt han "hoppas jag tycker verkar intressant", men jag har jobbat natt och därför inte träffat honom. Nu får jag vänta i två dagar till. Jag hatar att vara nyfiken. :mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det kan räcka med att du slutar svara på hans tilltal, sms, telefonsamtal, mail eller vad han nu använder för medel för att kontakta dig. Så länge du svarar så kommer han att tolka det som om han fortfarande har en plats i ditt liv.

Funkar inte det så får du väl be Nikel åka över och prata lite gammeldags förstånd med honom. Tyvärr är det ibland det enda som får dem att haja läget.

Bells är för snäll.

Jag har sagt till henne att antingen inte svara eller att vara så otrevlig att en katolsk präst börjar gillar tanter.

Bonzo

Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Bells är för snäll.

Jag har sagt till henne att antingen inte svara eller att vara så otrevlig att en katolsk präst börjar gillar tanter.

Jag har tyvärr varit i din sits tidigare och den situationen urartade rejält. Så hade jag vetat det jag vet idag så hade jag tagit saken i egna händer oavsett vad tjejen i fråga hade för åsikter.
Nu var visserligen han ett redigt jävla psycho så det är kanske orättvist att jämföra situationerna, men det är alltid bättre att skicka tydliga signaler så de inte har något att misstolka.

Bonzo

Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Bells är för snäll.

Jag har tyvärr varit i din sits tidigare och den situationen urartade rejält. Så hade jag vetat det jag vet idag så hade jag tagit saken i egna händer oavsett vad tjejen i fråga hade för åsikter.
Nu var visserligen han ett redigt jävla psycho så det är kanske orättvist att jämföra situationerna, men det är alltid bättre att skicka tydliga signaler så de inte har något att misstolka.

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
Qpark är några jävla idioter.
Svänger in 10 minuter för att hjälpa min mor med sin tv. Ställer mig på den lilla kvartersbutikens parkering.
Denna butik är stängd sedan 3timmar. likt förbannat 800:- böter,
Fan vad jag hatar lapplisor!!!!!!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Bell är vuxen nog att sköta det själv och jag litar på henne fullt ut.
Och vad jag sett så är han ganska mild men väldigt tjatig :rolleyes:
Skulle dock urarta så räknar jag med att hon kommer till mig och så får vi lösa det på något annat sätt :)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag har inte kunnat köra mycket hoj sista fyra veckorna på grund av flytt, barn och jobb. Nu har jag ordnat så de närmaste tre veckorna är möjliga att krama det sista ur säsongen och vad händer då? Jo jag slår upp smhis prognos... minusgrader varenda jävla dag och lappmögelskit i morgon kväll :mad:

och jag som ska lämna in hojen på reparation efter de kör veckorna hade jag tänkt och sen flytta till nya huset och då hade jag förstås tänkt köra med mig hojen...

Jag är inte förbannad... jag är BEYOND förbannad :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Jag har inte kunnat köra mycket hoj sista fyra veckorna på grund av flytt, barn och jobb. Nu har jag ordnat så de närmaste tre veckorna är möjliga att krama det sista ur säsongen och vad händer då? Jo jag slår upp smhis prognos... minusgrader varenda jävla dag och lappmögelskit i morgon kväll :mad:

och jag som ska lämna in hojen på reparation efter de kör veckorna hade jag tänkt och sen flytta till nya huset och då hade jag förstås tänkt köra med mig hojen...

Jag är inte förbannad... jag är BEYOND förbannad :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder :krama :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring