Har fått blåsor i högerhanden, inte pga självbefläckelse utan pga att skruva hylla. Fan vad klenhudad man blivit efter att ha jobbat på kontor i några år
Tror du använder skruvdragaren fel.
Har fått blåsor i högerhanden, inte pga självbefläckelse utan pga att skruva hylla. Fan vad klenhudad man blivit efter att ha jobbat på kontor i några år
Suttit i baren och ugglat ikväll (igen), begärde en whiskey sour, och vad får man? Jo, jameson men sour apple(vafan?) och appelsinjuice...?
Inte för att jag är så kinkig, men inkompetens gör mig fan förbannad, framförallt när man inte kan erkänna den.
MITT EX!!! Han vägrar lämna mig ifred. HUR TRÖG FÅR MAN VARA???? Han lämnade mig för en annan tjej och nu (och även under hela tiden han träffade den här bruden) vill han ha tillbaka mig för att han saknat mig. TACK MEN NEJ TACK. Hur får jag honom att lämna mig ifred? Jag har sagt otaliga gånger att jag inte vill ha något med honom att göra men det går ju inte in i huvudet på honom! Kan någon kanske bege sig ditt och banka vett i skallen på idioten? Blir så jävla trött. Och åter igen, hur dum får man vara?
Nu... Över till vad fick dig att le idag-tråden för något min fantastiska pojkvän gjort!!
MITT EX!!! Han vägrar lämna mig ifred. HUR TRÖG FÅR MAN VARA???? Han lämnade mig för en annan tjej och nu (och även under hela tiden han träffade den här bruden) vill han ha tillbaka mig för att han saknat mig. TACK MEN NEJ TACK. Hur får jag honom att lämna mig ifred? Jag har sagt otaliga gånger att jag inte vill ha något med honom att göra men det går ju inte in i huvudet på honom! Kan någon kanske bege sig ditt och banka vett i skallen på idioten? Blir så jävla trött. Och åter igen, hur dum får man vara?
Nu... Över till vad fick dig att le idag-tråden för något min fantastiska pojkvän gjort!!
Höger lur i mitt headset på jobbet har slutat att funka. Man kan inte lyssna på musik i enbart vänster öra.
Det kan räcka med att du slutar svara på hans tilltal, sms, telefonsamtal, mail eller vad han nu använder för medel för att kontakta dig. Så länge du svarar så kommer han att tolka det som om han fortfarande har en plats i ditt liv.
Funkar inte det så får du väl be Nikel åka över och prata lite gammeldags förstånd med honom. Tyvärr är det ibland det enda som får dem att haja läget.
...så otrevlig att en katolsk präst börjar gillar tanter.
Istället för småpojkar? Det fryser nog is i helvetet före det händer....
Bells är för snäll.
Jag har sagt till henne att antingen inte svara eller att vara så otrevlig att en katolsk präst börjar gillar tanter.
Bells är för snäll.
Jag har sagt till henne att antingen inte svara eller att vara så otrevlig att en katolsk präst börjar gillar tanter.
Jag har tyvärr varit i din sits tidigare och den situationen urartade rejält. Så hade jag vetat det jag vet idag så hade jag tagit saken i egna händer oavsett vad tjejen i fråga hade för åsikter.
Nu var visserligen han ett redigt jävla psycho så det är kanske orättvist att jämföra situationerna, men det är alltid bättre att skicka tydliga signaler så de inte har något att misstolka.
Jag har inte kunnat köra mycket hoj sista fyra veckorna på grund av flytt, barn och jobb. Nu har jag ordnat så de närmaste tre veckorna är möjliga att krama det sista ur säsongen och vad händer då? Jo jag slår upp smhis prognos... minusgrader varenda jävla dag och lappmögelskit i morgon kväll
och jag som ska lämna in hojen på reparation efter de kör veckorna hade jag tänkt och sen flytta till nya huset och då hade jag förstås tänkt köra med mig hojen...
Jag är inte förbannad... jag är BEYOND förbannad
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |