Idag är jag förbannad därför att...

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Jag är så förbannad för att jag fortfarande inte har fått mitt övningskörningstillstånd! Har väntat nu sedan i augusti och varenda jävla myndighet mellan mig och tillståndet gör fel eller glömmer bort något.

Jag har diabetes och de enda som gjort allt rätt är min doktor och sköterska.

Jag ansökte om mitt tillstånd i februari, fick det i juni. Dessutom står det väl ändå på deras sida att det tar ca 2 månader om allting är "bar å åk", har du diabetes eller något annat som de tycker verkar farligt så krånglar det väl till det så det tar längre tid...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har gått och blivit partysugen såhär framåt kvällen men alla polarna är antingen upptagna på annat håll eller vill bara dega framför Indiana Jones 3 av någon anledning.

Vad göra?

R5+1

Guest
Jag är rätt sur över att jag ÅTERIGEN varit sängliggande i flera dar!! :mad:
Va till tandläkaren i torsdags morse och blekte en tand jag rotfyllde för 100 år sen och som sen mörknat.
Mådde bara sämre under dan och fick sen släpa mig hem och bara lägga mig och sova.
Fredan hade jag ont i halsen och feber och fick gå hem från jobbet vid lunch, för då bara pallade jag inte längre. Skulle äta god mat och dricka vin med bästisen på kvällen, men det sket sig ju.
Hela den här dan har gått åt till att ligga i migrän och göra allt jag kunnat komma på för att lindra smärtan. Och även denna helgkvälls aktivitet fick jag ställa in.

Blir så jävla trött på det här!!!:4skrika
Jag vill bara va frisk och kry och orka allt som en normal människa ska kunna!
Jag som äntligen kom igång och jogga i somras, allt det är ju borta nu. Och inte finns nåt hopp om att komma igen, alltid är det nåt i vägen! FAAN!!:huvet

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
...en kille skulle eventuellt sälja en grej till mig och vi skulle höras i veckan. Jag har ringt och textat honom sedan i måndags utan att få svar.
Är man snart fyrtio år gammal så kan man ju tyckat att det borde finns hyfs nog och lyfta luren och säga att man har ändrat sig om man nu inte vill sälja.
Vi hade inte pratat pengar så det kan ju knappast vara så att jag har gett honom ett skambud.

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag måste köpa en ny ryggsäck ala 110-130 liters - det är missär.

Sur som fan

Fan - jag måste slanga upp en nästan 5000 och det är inte ens mc relaterat.

Fast å andra sidan - den gamla höll ju 10 år för det priset , kanske billigt i jmf med bågarna.

Skit man får ta:4skrika

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag måste köpa en ny ryggsäck ala 110-130 liters - det är missär.

Sur som fan

Fan - jag måste slanga upp en nästan 5000 och det är inte ens mc relaterat.

Fast å andra sidan - den gamla höll ju 10 år för det priset , kanske billigt i jmf med bågarna.

Skit man får ta:4skrika

Har du kollat ebay istället? ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras