Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag hade kunnat halshugga exakt alla som jobbar på, eller ens har med att göra, Komvux i Malmö. De har ställt till det så in i helvete, och de fortsätter ställa till det, ett halvår efter avslutade kurser hos de. Jag ska döda de alla en vacker dag.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag hade kunnat halshugga exakt alla som jobbar på, eller ens har med att göra, Komvux i Malmö. De har ställt till det så in i helvete, och de fortsätter ställa till det, ett halvår efter avslutade kurser hos de. Jag ska döda de alla en vacker dag.
Dem. :mattias

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jaja visst, jag kokade när jag skrev inlägget, och gör fortfarande, så jag bryr mig inte speciellt mycket om stavning. Jag hade kunnat stava sämre än någon som aldrig läst svenska förr, det hade ju fan kvittat eftersom jag aldrig någonsin kommer få någon nytta av alla mina kurser eftersom fanskapen bara ställer till det hela tiden.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att feber och annat skit alltid ska komma när man som minst behöver det.
Nu däckar jag i sängen efter en whiskey och cola med skapliga febertoppar. Jag som har en lång lista över alla jobb jag hade tänkt utföra under natten så att jag hinner bli klar i veckan (räknar med 80 timmars jobb kvar) för att hinna med inflytt i helgen.
Nu får vi se om det skiter sig eller om jag är piggare imorgon.
Och som grädden på moset så ringde det en tjomme ikväll och vill komma förbi imorgon bitti och köpa mitt gamla kök, som givetvis står under en jävla massa bråte i garaget...

:mad:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Blev glad när jag såg att mitt nya kåpset kommit på posten!
Inte FULLT så glad när jag insåg att posten kvaddat 4 av 11 delar, och ja, ni ser ju på bilderna, hur lyckas man få ett paket med trästomme i att se ut så när det klart och tydligt står "FRAGILE" lite här och var på det?
Det är förresten de delar som bara är lite spruckna som bilderna är på, och kartongen...
IMG_0193.jpgIMG_0196.jpgIMG_0198.jpgIMG_0200.jpg
Jag H A T A R posten! :huvet :kulspruta

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag är så förbannad över att det finns massvis med ruggit bra serier som har blivit nerlagda för att de hade "bristande tittarsiffror"!
Borde fan instiftas en universell lag om att man måste avsluta serier på ett bra sätt och inte bara sluat producera dem!

för att nämna några som jag mer än gärna sett fler säsonger av; Stargate Universe, Terra Nova och Outcasts.
Nog för att Si-Fi inte är den största publikmagneten men dessa tre serier är så jävla bra gjorda och har enorma mängder potential till att bli långt mycket bättre än de flesta skitserier som gjorts i skrämmande antal.

Ett bra exempel på en riktigt sunkig serie som gjorts i allt för många avsnitt är ju Married whit children, 262 avsnitt!!!! What the fuck?!!!:huvet

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag är så förbannad över att det finns massvis med ruggit bra serier som har blivit nerlagda för att de hade "bristande tittarsiffror"!
Borde fan instiftas en universell lag om att man måste avsluta serier på ett bra sätt och inte bara sluat producera dem!

för att nämna några som jag mer än gärna sett fler säsonger av; Stargate Universe, Terra Nova och Outcasts.
Nog för att Si-Fi inte är den största publikmagneten men dessa tre serier är så jävla bra gjorda och har enorma mängder potential till att bli långt mycket bättre än de flesta skitserier som gjorts i skrämmande antal.

Ett bra exempel på en riktigt sunkig serie som gjorts i allt för många avsnitt är ju Married whit children, 262 avsnitt!!!! What the fuck?!!!:huvet

Kan det vara så att människor som gillar Sci-Fi i högre grad än andra laddar ner och tittar på serier och när bolagen mäter om en serie är lönsam så går de bara på reklamintäkter. Jag har suttit i flera år och väntat på att TV-bolagen vill ha mina pengar för en bra tjänst med amerikanska TV-serier men de verkar inte intresserade. När det gäller Married.... så gjordes den i forntiden när det inte var så stor konkurrens och då tittade folk på allt som var lite kul vilket gjorde att TV-bolagen mjölkade ur en serie så mycket de kunde.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Promenerade 1,8 mil med packning igår, tre timmar allt som allt. Lagom möra fötter idag med andra ord... Sen lyckas jag tappa ett fucking hojbatteri av lagom stor modell rakt på ena foten när jag rotar runt i ett gammalt skåp, ett fall på sisådär 1,5 meter eller något rakt ner på foten. Gjorde ju skapligt ont kan man säga, undras fan om man inte knäckt något...:mad: :huvet Jaja, går ju att lina sig fram någotsånär. Gör lite ont att böja stortån upp och ner och jag kan iallafall röra den så misstänker att de ändå inte skulle göra något om man åker till sjukan. Men ja, det var ju en illa jävla tajmad dag att göra det på också, som om man inte redan hade krämpor vafan:mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Någon jävel har förstört tappkranen för varmvattnet ur kaffekokarn ombord :mad:
Livet till sjöss utan både té och snabbkaffe är inte kul :4skrika

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Jag är förbannad på vår granne som lagar någon form av mat som luktar så JÄVLA gott och jag är så JÄVLA hungrig... :huvet

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
En råtta säker härbärge i, bokstavligen i, huset. Jävlar i h-e vad den gnager.

Hade det inte varit för arbetet att riva upp golvet hade jag skjutit den där den är.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Gör det bara! Ta bilder och lägg ut här så fixar vi ett workcrew som kommer och hjälper dig att restaurera!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring