Det är dock inte så kul när de dör under golvet eller i väggen och man inte får ut dom
Hehe, det beror lite på vad man förgiftar dem med har jag hört.
Det är dock inte så kul när de dör under golvet eller i väggen och man inte får ut dom
Dom här är lite roliga.
http://www.youtube.com/watch?v=jezQKOl5q-w
Jag har en sån i min bod med glykol i botten, samt 4 vanliga musfällor och råttgift. Hinken är skönast att rensa, man behöver inte aptera om den. Bara plocka upp liken då och då. I
Kör också med jordnötssmör, läste att det skulle vara bra och har insett att det även är ganska smidigt att kleta på nytt emellanåt jämfört med div annat. Skulle nog behöva en katt eller två också...
Förbannad på mig själv för att jag är så satans dålig på att ta tag i saker. Har sagt sedan jag flyttade in i lägenheten att jag ska köpa ett trådlöst tangentbord, så jag slipper sitta på golvet. Det är ett halvår sedan nu, och nu har jag suttit i nästan 6 h och pluggat, på golvet...
Förbannad på mig själv för att jag är så satans dålig på att ta tag i saker. Har sagt sedan jag flyttade in i lägenheten att jag ska köpa ett trådlöst tangentbord, så jag slipper sitta på golvet. Det är ett halvår sedan nu, och nu har jag suttit i nästan 6 h och pluggat, på golvet...
Har ditt tangentbord endast 20cm sladd?
Köp en längre HDMI-kabel istället, blir billigare.Nej, men datorn är kopplad till tvn...
Köp en längre HDMI-kabel istället, blir billigare.
Tänkte fel, USB-förlängning var tanken, seg i huvet snart dags att gå hem.Jag vet inte var du köper dina HDMIkablar, men en snabb koll säger att det är samma pris ungefär?
På mtt tagetord så har ssa appar slutat fugera. Åtta styce för att ara exat. Ma lr föraad.
Man skickar inte ett mailsvar på en annons och bjuder 40% av ett redan lågt utgångspris utan någon form av introduktion eller innan man ens sett varan eller ställt några frågor om den, är det svårt att förstå eller!? Jag hatar verkligen att sälja grejer på blocket, folk är idioter...
Chefen har lånat min mus men det kommer inte han ihåg så nu sitter jag här med tom muspåse och surar.
Chefen har lånat min mus men det kommer inte han ihåg så nu sitter jag här med tom muspåse och surar.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|