Idag är jag förbannad därför att...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Dom här är lite roliga.
http://www.youtube.com/watch?v=jezQKOl5q-w

Jag har en sån i min bod med glykol i botten, samt 4 vanliga musfällor och råttgift. Hinken är skönast att rensa, man behöver inte aptera om den. Bara plocka upp liken då och då.

Kör också med jordnötssmör, läste att det skulle vara bra och har insett att det även är ganska smidigt att kleta på nytt emellanåt jämfört med div annat. Skulle nog behöva en katt eller två också...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Dom här är lite roliga.
http://www.youtube.com/watch?v=jezQKOl5q-w

Jag har en sån i min bod med glykol i botten, samt 4 vanliga musfällor och råttgift. Hinken är skönast att rensa, man behöver inte aptera om den. Bara plocka upp liken då och då. I

Kör också med jordnötssmör, läste att det skulle vara bra och har insett att det även är ganska smidigt att kleta på nytt emellanåt jämfört med div annat. Skulle nog behöva en katt eller två också...

Vippbrädorna är kanoners, har ett par, behöver nästan ingen tillsyn alls då mössen marineras och inte ruttnar i glykolen.

I min ungdom använde jag efter inrådan vatten med diskmedel i, då ruttnar dom väldigt fort kan jag intyga. Luktade inte tårta att hälla ut dom.:zpy

Jordnötssmör inhandlat och ikväll blir det ett nytt pass på vinden.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förbannad på mig själv för att jag är så satans dålig på att ta tag i saker. Har sagt sedan jag flyttade in i lägenheten att jag ska köpa ett trådlöst tangentbord, så jag slipper sitta på golvet. Det är ett halvår sedan nu, och nu har jag suttit i nästan 6 h och pluggat, på golvet...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Förbannad på mig själv för att jag är så satans dålig på att ta tag i saker. Har sagt sedan jag flyttade in i lägenheten att jag ska köpa ett trådlöst tangentbord, så jag slipper sitta på golvet. Det är ett halvår sedan nu, och nu har jag suttit i nästan 6 h och pluggat, på golvet...

Har ditt tangentbord endast 20cm sladd?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
På mtt tagetord så har ssa appar slutat fugera. Åtta styce för att ara exat. Ma lr föraad.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Man skickar inte ett mailsvar på en annons och bjuder 40% av ett redan lågt utgångspris utan någon form av introduktion eller innan man ens sett varan eller ställt några frågor om den, är det svårt att förstå eller!?:mad: Jag hatar verkligen att sälja grejer på blocket, folk är idioter...:huvet

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Man skickar inte ett mailsvar på en annons och bjuder 40% av ett redan lågt utgångspris utan någon form av introduktion eller innan man ens sett varan eller ställt några frågor om den, är det svårt att förstå eller!?:mad: Jag hatar verkligen att sälja grejer på blocket, folk är idioter...:huvet

40%! Det var ju nästan generöst för att komma från en sån där? Jag fick ett bud härom dagen på 1000kr för extjejens moped som jag säljer för 3900kr. Och puckot skrev ingenting annat än "1000kr" så jag är inte ens säker på att det var ett bud för mopeden. Men jag kunde ju inte annat än skratta.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Chefen har lånat min mus men det kommer inte han ihåg så nu sitter jag här med tom muspåse och surar.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Några tips på hur jag enklast sätter fyr på den där jävla Friends Arenan? Trafikkaoset runt varje jävla event får mig att bli förbannad! Räcker 5 liter bensin? Kan jag få det att se ut som att någon SD-politiker är skyldig?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring