Idag är jag förbannad därför att...

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Att det är fel på "mina grejer" när kunden ändrar i sin miljö! :huvet :gnissla :4skrika

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Man skickar inte ett mailsvar på en annons och bjuder 40% av ett redan lågt utgångspris utan någon form av introduktion eller innan man ens sett varan eller ställt några frågor om den, är det svårt att förstå eller!?:mad: Jag hatar verkligen att sälja grejer på blocket, folk är idioter...:huvet

Jag skulle sälja en uppsättning Alu-fälgar med hyfsade däck för ett par år sedan. Eftersom jag bara ville bli av med skiten snabbt så satte jag ut dem för 600:-, alltså 150:-/hjul. Givetvis hörde folk av sig och skulle pruta på det också. Hur jävla pank, dum, snål är man om man känner att man måste ha rabatt på det priset?

Det slutade med att jag bad alla att kyssa min pung, och sedan åkte jag till tippen och slängde skiten i stället. Kände mig lite som soppnazisten, "No soup for you, go away!".

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag är jävligt lack på att min fd chef uppenbarligen är helt inkapabel till att fylla i standardformulär på ett korrekt sätt. Att människan inte ens kan sätt rätt datum för min sista arbetsdag på mitt arbetsgivarintyg är helt sanslöst. Sen är jag jävligt trött på att man fortfarande måste fylla i papper och skicka in dem "manuellt".
Vad hände med det papperslösa samhället? Tror att ICA-banken och A-kassan lätt förbrukar 40000 hektar skog om året bara på de papper som skickas ut till dess medlemmar, helt sanslöst va mycket papper man kan få!

Nu är det bara att hoppas att jag faktiskt får en vettig ersättning också, men jag är inte allt för positiv trots lönegarantier och allt vad det heter.:mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Sitter med farsans Galaxy tab 8,9. Första intrycket är att den ser liten och smidig ut men när man ska använda den blir det krångligare än man tror. Sidor poppar upp då och då, antagligen för att man råka röra nått med fingrarna eller handflatan. Ofta när man skriver nått eller ska bläddrar bland sidor blir det fel. Storleken på plattan gör att en fläskig tumme eller pekfinger inte är optimalt och det slutar med att man måste zooma in varenda gång man ska pilla :gnissla

Är det likadant med en 10-tummare?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag blir så trött och ledsen över att personer måste sätta livet till för att ett lands lagar inte kan acceptera förändring.

Nej jag pratar inte om ett land där stening till döds är tillåtet, eller nån sorts Sharia lag. Jag tänker på Irland 2012. Där aborter fortfarande är olagliga.

När över 20 000 personer skanderar ikapp enbart för att sluta upp i en tyst minut fick nackhåret att resa sig på mig.

http://www.irishexaminer.com/ireland/thousands-march-in-savitas-memory-as-outrage-builds-214356.html

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min internetuppkoppling har bestämt sig för att ta semester. :mad:
Det finns absolut inget annat att göra i den här hålan, speciellt inte i en lägenhet som är helt renplockad inför flytt.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ståkkhålm!
Eller snarare Enköping... Håller tummarna för att de ska få bygga motorstadion där, för då har jag allt jag behöver för att göra av med alla mina pengar i rasande takt på gångavstånd. ;)

Skulle inte du bli sambo? För isåfall behöer du inte ens gå utanför dörren.:D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...