Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Krigarens väg!
Gå nu in på valfri site och beställ hem "Fujita Seiko - Last of the Koga Ninja", skriven av Phillip T. Hevener.
Den värmer och sätter yttre påverkansfaktorer ur balans lite.

Mja jo...:gnissla
Får ta och göra det, tack för tipset. Under tiden ska jag koka makaroner och kolla mission impossible:banana

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Kom hem sent inatt från en vecka ute på jobb. Kändes så skönt att arbetsveckan nu var slut och så få gå och lägga sig min egna säng äntligen. Klockan 8 börjar dom borra i gatan... :huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är inte direkt krigarens väg att gnälla över lite regn. :rofl

Lite!? Vafan, jag hade blivit mindre blöt om jag så duschat i en halvtimme... Det plus allt det andra = välfogat för gnäll!:3freak

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Och? En riktig krigare skulle ha sett det som bra mental träning.

Själv har jag ju med ålderns rätt tagit mig friheten att bara vara en tangentbordskrigare. :D

Visst visst, vad som inte dödar stärker... Men det är ju inte nödvändigtvis behagligt bara för det:gnissla

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Istället nån form av fysiskt aktivitet som bowling, gocart, soft airgun, som boostar aptiten vill cheyerna på avdelningen ha "chokladprovsmakning" som aktivitet innan julbordet. Som om julbordet inte har tillräckligt med kallskuret, varma rätter, choklad, godis och bakverk nog. Hur fan tänker dom? Jo, "det kan vara bra som aptitretare". Visst, testa tryck i dig 7-8 aladdinbitar och käka julbord sen. :3freak

Själv ska jag vara sparsam med lunchen den dagen så jag kan svulla så mycket som möjligt.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Istället nån form av fysiskt aktivitet som bowling, gocart, soft airgun, som boostar aptiten vill cheyerna på avdelningen ha "chokladprovsmakning" som aktivitet innan julbordet. Som om julbordet inte har tillräckligt med kallskuret, varma rätter, choklad, godis och bakverk nog. Hur fan tänker dom? Jo, "det kan vara bra som aptitretare". Visst, testa tryck i dig 7-8 aladdinbitar och käka julbord sen. :3freak

Själv ska jag vara sparsam med lunchen den dagen så jag kan svulla så mycket som möjligt.

Det är tjejer.
Och tjejer försöker komma på alla undanflykter som finns för att äta choklad.
Jag får gömma chokladen hemma annars skulle Bell äta det till frukost middag och lunch.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Om de äter 7-8 tjockladbitar så kan de ju vara duktiga och äta mindre av all den onyttiga julmaten. :fakta

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Vi får inget julbord alls i år.

Nåja jag jobbar ju bara för ett av världens största företag..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kanske passar bättre i ledsen tråden, men jag är allt för bitter för att leta upp den. :brinnerup

Håller på & renoverar hojmotorn och har efter en stunds inaktivitet fått ihop en lista artikelnummer och skickat till återförsäljaren för att få priser.
Runt 2000€ (~17 papp i kronor kanske?) skulle listan landa på! :gnissla :huvet

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kanske passar bättre i ledsen tråden, men jag är allt för bitter för att leta upp den. :brinnerup

Håller på & renoverar hojmotorn och har efter en stunds inaktivitet fått ihop en lista artikelnummer och skickat till återförsäljaren för att få priser.
Runt 2000€ (~17 papp i kronor kanske?) skulle listan landa på! :gnissla :huvet

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vi får inget julbord alls i år.

Nåja jag jobbar ju bara för ett av världens största företag..

FÅR? Vi har fått betala för nöjet att umgås med packade kollegor ur egen ficka sen jag började jobba här för 5 år sen.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
FÅR? Vi har fått betala för nöjet att umgås med packade kollegor ur egen ficka sen jag började jobba här för 5 år sen.

Haha ja det är ju värre.

Förra året hade vi julbord.

Kl 14 på dagen trots att dom allra flesta på företaget är nattarbetare.
Men chefen fick ju en anledning att sluta jobba och äta betald middag istället. :huvet

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Tråkiga cheyer... vår roligaste kick-off omfattade: go-cart, paint ball och femkamp. Superkul, fast rätt många som gjorde sig illa på femkampen som omfattde en hinderbana, men hej, jag hade sköj! :hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
opererade just ut mitt smälta underställ ur höften med ett rakblad.. När ska jag lära mig ta de lugnt? Lär inte få så många fler chanser..

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring