Gör det bara! Ta bilder och lägg ut här så fixar vi ett workcrew som kommer och hjälper dig att restaurera!
Taget.............
Gör det bara! Ta bilder och lägg ut här så fixar vi ett workcrew som kommer och hjälper dig att restaurera!
Råttor är intelligenta, dom vet hur ett vapenskåp låter.
Nåväl, nu har den slutat låta iaf.
Men varför.??? Hur orkar folk titta på TV nästan jämt.?? Slösa bort dyrbara minuter. På skit. //M
Ingen aning. Jag kastade ut min.
+11 på den.Jag är förbannad på vår granne som lagar någon form av mat som luktar så JÄVLA gott och jag är så JÄVLA hungrig...
Ingen aning. Jag kastade ut min.
Sen är jag så förbannat trött på dessa tiggare som ligger och hasar runt och kastar sig till marken kors och tvärs inne i centrum. VAD I HELA HELVETE SYSSLAR NI MED?
Jag fattar att de är människor som inte direkt har det lätt men var kommer de ifrån, hur kom de hit och varför gör vi inget åt det? Jag har inget problem med de som till exempel spelar dragspel eller något liknande men när de bara ligger på kartongbit och ylar "PLLLLLLIIIIIIIISSSSSS" vill jag fan bara larma till dem.
Sen är jag så förbannat trött på dessa tiggare som ligger och hasar runt och kastar sig till marken kors och tvärs inne i centrum. VAD I HELA HELVETE SYSSLAR NI MED?
Jag fattar att de är människor som inte direkt har det lätt men var kommer de ifrån, hur kom de hit och varför gör vi inget åt det? Jag har inget problem med de som till exempel spelar dragspel eller något liknande men när de bara ligger på kartongbit och ylar "PLLLLLLIIIIIIIISSSSSS" vill jag fan bara larma till dem.
De är importerade och används av kriminella nätverk för att tjäna pengar.
Inatt kom råttaset in på visit igen, så nu ligger en laddad bössa på vinden.
Väntar på att den skall börja knapra på en wellpappskiva med chokladsås, lägligt placerad precis ovanför mitt huvud där jag sitter och glor på tv.
En vanlig råttfälla är inte att tänka på?
Du känner inte råttor förstår jag, solitära råttor går inte i fällor, dem desarmerar dom och äter upp snasket.
Burfällor går dom inte ens in i, oavsett vad som ligger i dom att äta.
Men för att svara på din fråga, jo, två burfällor och fem slagfällor.
Nej jag känner inga fyrfota råttor. Bara en massa tvåfota.
Man kan lugnt påstå att dom fyrbenta är intelligentare.
Inatt kom råttaset in på visit igen, så nu ligger en laddad bössa på vinden.
Väntar på att den skall börja knapra på en wellpappskiva med chokladsås, lägligt placerad precis ovanför mitt huvud där jag sitter och glor på tv.
Jordnötsmör verkar vara grejen bland råttjagare
http://www.orlandorats.com/trapping.htm
Förr fanns det en sida som hette Ratkill.com där de tipsades hejvilt om hur man fångade råttor med burar, elfällor och vilket luftgevär som var bäst för att skjuta dom med.
Desvärre verkar den försvunnit
Räcker med att fråga valfri bonde hur man kan ta kål på dem med mindre lagliga metoder om man vill ha bra tips. Bönder har massmördat råttor i generationer.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|