Idag är jag förbannad därför att...

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Hej klagomuren.

En timmes flygresa, men 1h15min resa kommunalt hem från flygplatsen runt halva jävla stan. Taxi kostar mer än flygbiljetten, har redan sponsrat Taxi Stockholm med nära 10k detta år. Kan polaren hämta, med min bil som han kan låna? Näää, för det ska nattas ett barn som hans mammalediga sambo tydligen inte kan fixa själv.

Blir man automatiskt av med sina pungkulor när man får ungar? Isf ligger han på -1 kula. FML.

Nikkalainen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
Z1000 - 13
Bättre att alla sitter kvar o väntar tills det stannar o sen blir det kaos när folk ska av och på samtidigt? Duh! ;)

I rusningstrafik må de hända att jag har en vissförståelse men fan inte när det är så glest i tågen då det inte är dessa tider, och att inte klara av att ta sig ut innan folk börjar komma in är bulls***
De flesta vet att folk ska ut före in :)

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Tydligen fick både routern och tv:n smaka på åska rätt upp i kanalen... :brinnerup Man blir förbannad!! :mad:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
...att "festingar" gillar mig så. 4:mad::mad::mad::mad: st. Den sista tog en halv vecka på sig innan den parkerade bakom örat och nu mår jag inte klokt i hela huvet. Jag som behöver vara på absolut topp i helgen.

Är också rejält sne' på en vän som på kort varsel lånade min bil i ett dygn, körde 45 mil och lämnade tillbaka den otankad tvärtemot vad vi avtalat. Ingen kommentar om varför den överenskomna körersättningen lyser med sin frånvaro heller. Vad är det för fel på folk?

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
...att "festingar" gillar mig så. 4:mad::mad::mad::mad: st. Den sista tog en halv vecka på sig innan den parkerade bakom örat och nu mår jag inte klokt i hela huvet. Jag som behöver vara på absolut topp i helgen.

Är också rejält sne' på en vän som på kort varsel lånade min bil i ett dygn, körde 45 mil och lämnade tillbaka den otankad tvärtemot vad vi avtalat. Ingen kommentar om varför den överenskomna körersättningen lyser med sin frånvaro heller. Vad är det för fel på folk?

Kanske bra om du går till läkaren om du känner att det påverkat dig. Borelia kan leda till hjärnhinneinflammation, kan leda till döden.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Kanske bra om du går till läkaren om du känner att det påverkat dig. Borelia kan leda till hjärnhinneinflammation, kan leda till döden.

Eller strokeliknande förlamningssymtom, borelia är inge kul inte.

"Hej mamma,

Jag gick till en shukshötesska. Man fik anmäla säj hos en chey backom en hög benk. Hon va söt sen kåmm en gammal men snell och så visade jag på alla bett. Hon tyckte dåcktor stavros skule se han mä. Nu har jag tabletter i många dagar.

Hej då från

ditt gull"

Jo, jag har sett konsekvenserna av det där, inge najs. Dessvärre kan man väl bara vaccinera mot tbe.

Tackar för omtanke! Ibland behöver man en knuff.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
"Hej mamma,

Jag gick till en shukshötesska. Man fik anmäla säj hos en chey backom en hög benk. Hon va söt sen kåmm en gammal men snell och så visade jag på alla bett. Hon tyckte dåcktor stavros skule se han mä. Nu har jag tabletter i många dagar.

Hej då från

ditt gull"

Jo, jag har sett konsekvenserna av det där, inge najs. Dessvärre kan man väl bara vaccinera mot tbe.

Tackar för omtanke! Ibland behöver man en knuff.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/TBE/

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Fick ju fästingarna i västblekinge, varför jag är lite extra uppmärksam när det inte är som det brukar. Har nog fått över 50 fästingbett genom åren, kanske fler. Somt kan man vaccinera mot, somt får man ta antibiotika mot och hoppas på det bästa. Check. Nu är det antibiotika och när den kuren är klar ämnar jag vaccinera mig.

Även om jag fånar mig så var informationen i mitt inlägg ovan sann och min uppskattning av vad jag uppfattar som välvilja/omtanke också.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Mellan mitt för och efternamn står det tydligen "arbetshäst" i kontraktet.

Tråkigt, när man ska behöva dra andras lass.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag är jag förbannad för att jag tog tåget in imorse. Det var iofs i tid, tuben gick smidigt och allt var så bra det kan bli med kollektiva färdmedel... Men jävlar vad jag vill köra hoj. :mad:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Idag är jag förbannad, RIKTIGT förbannad!

Bara strulat på jobbet. Inget mer. Fyfan... Skippade maten idag också. Det är väll det jag är förbannad på egentligen.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
..å där stod jag med överlastad bil o så var tipphelvetet stängt!? Nu väntar jag bara på att Ove ska komma o knacka på då jag parkera en dörr framför bilen till imorgon...

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka