Hur ligger det till, (Twin)torsken?
You tell me.. jag agnar bara för gammelgäddor
Hur ligger det till, (Twin)torsken?
....dagen i stort har varit käftig, retsam, nosig, tröttsam, full av mög, irriterande, störig, påträngande och belamrad med merjobb.
:LactacydFlugor
Ett par pundare brutit sönder tändlåset på min hoj som stod i mitt garage. Tur en granne kom förbi och sjasade iväg dem.
Nåväl, det är ju skönt att veta vad man ska använda alla pengar som kommer in till. Ducati S.p.A borde ge mig kompispris snart
Skulle Ducati ge kompispris till alla sim behövde mycket delar skulle det bli, tja typ alla.;-)
Hans metmask rymde ur byxan och begav sig till närmsta dagis....I see the issue...gå direkt i fängelset utan att passera gå.
Jo visst gumman..när är du född 1914? - brudar mellan 18 och 40 får tunghäfta och klarar inte av ett möte med mig.
Möten med killar är ett fornminne för dig antagligen
Därav diverse historier här där jag garvar åt småbrudar..här på sporthoj - inte att jag är pedofil
Detta har i vissa lägen lett till att brudar bara spanat på mig och inte vågat ta mig i örat o lägra mig - då har en jävla näbbgädda typ Lisa 12 suttit och undrat varför jag är ledig och börjat tjafsa med mig
Då har en vanlig,vuxen brud* vaknat illa kvickt
*brud är 18 till 75 - Pippi är tant
Det som förvånar mig ofta är att vuxna tjejer blir svartsjuka på tjejer som bara är barn - ganska oförklarligt
Exempel 1
Brud till polare , polaren har svåra komplex mot mig och har kämpat mot detta genom att idiotförklara mig för alla, hans tjej förstår ju att pojkvännen inte mår bra - hon och jag sitter på en brygga och fiskar.
Jag är mycket intelligent och kan läsa på läppar och värre kombinerat med mycket hög kompetens.
Sen är jag snygg
Jag och hans brud som fått sig förklarat att jag är ful,dum och efterbliven står på en brygga och fiskar , kompisen med gula tänder,låg intelligens,gammalt slitet utseende är borta o grejar.
Helt plötsligt dyker en Lisa 12 år upp ,prejar polarens brud ur vägen och smilar in sig.
Hon är mycket söt, polarens brud som just känts sig som underverket i världen sätter sig ned.
Allt som henne pojkvän sagt om mig är skitsnack - det bara rasar ned för henne att han är en ful psykpatient.
För och förvärra saken så ser denna 12 åriga tjej hur jag trasslar ihop fiskehäcklorna med några gubbar - detta tar ju tid och reda ut - detta spanar 12 åringen in noga
Ja hon spana in hur man lämpligast trasslar ihop med en 38 åring
När allt är klart så vänder jag mig om , polarens brud sittandes bredvid - 12 åringen står där och fnissar och säger "Hihi fniss om vi trasslar ihop våra linor så måste vi ju också sätta oss ned och reda ut trasslet"
Jag bad henne sikta mot hongkong
Jag kastar ut o sen hör man "thihi - jag råka kasta över din lina - jaaag tror vi trasslat ihop"
Polarens brud bröt ju fan ihop sen
Så lilla mongopippi jag skäms inte för att småbrudar jagar runt mig alls men jag fattar att folk som dig födda runt första världskriget surar - jag får ju alltid den läckra snygga 24 åringen från Slitz
P.s
Ja - 12 åringens föräldrar kom sen och knacka på min rygg och sa att dottern skulle hem
och sova , dom stod så här
Jo visst gumman..när är du född 1914? - brudar mellan 18 och 40 får tunghäfta och klarar inte av ett möte med mig.
Möten med killar är ett fornminne för dig antagligen
Därav diverse historier här där jag garvar åt småbrudar..här på sporthoj - inte att jag är pedofil
Detta har i vissa lägen lett till att brudar bara spanat på mig och inte vågat ta mig i örat o lägra mig - då har en jävla näbbgädda typ Lisa 12 suttit och undrat varför jag är ledig och börjat tjafsa med mig
Då har en vanlig,vuxen brud* vaknat illa kvickt
*brud är 18 till 75 - Pippi är tant
Det som förvånar mig ofta är att vuxna tjejer blir svartsjuka på tjejer som bara är barn - ganska oförklarligt
Exempel 1
Brud till polare , polaren har svåra komplex mot mig och har kämpat mot detta genom att idiotförklara mig för alla, hans tjej förstår ju att pojkvännen inte mår bra - hon och jag sitter på en brygga och fiskar.
Jag är mycket intelligent och kan läsa på läppar och värre kombinerat med mycket hög kompetens.
Sen är jag snygg
Jag och hans brud som fått sig förklarat att jag är ful,dum och efterbliven står på en brygga och fiskar , kompisen med gula tänder,låg intelligens,gammalt slitet utseende är borta o grejar.
Helt plötsligt dyker en Lisa 12 år upp ,prejar polarens brud ur vägen och smilar in sig.
Hon är mycket söt, polarens brud som just känts sig som underverket i världen sätter sig ned.
Allt som henne pojkvän sagt om mig är skitsnack - det bara rasar ned för henne att han är en ful psykpatient.
För och förvärra saken så ser denna 12 åriga tjej hur jag trasslar ihop fiskehäcklorna med några gubbar - detta tar ju tid och reda ut - detta spanar 12 åringen in noga
Ja hon spana in hur man lämpligast trasslar ihop med en 38 åring
När allt är klart så vänder jag mig om , polarens brud sittandes bredvid - 12 åringen står där och fnissar och säger "Hihi fniss om vi trasslar ihop våra linor så måste vi ju också sätta oss ned och reda ut trasslet"
Jag bad henne sikta mot hongkong
Jag kastar ut o sen hör man "thihi - jag råka kasta över din lina - jaaag tror vi trasslat ihop"
Polarens brud bröt ju fan ihop sen
Så lilla mongopippi jag skäms inte för att småbrudar jagar runt mig alls men jag fattar att folk som dig födda runt första världskriget surar - jag får ju alltid den läckra snygga 24 åringen från Slitz
P.s
Ja - 12 åringens föräldrar kom sen och knacka på min rygg och sa att dottern skulle hem
och sova , dom stod så här
va?
Verkade vara en spännande historia. Kan någon översätta/tolka?
va?
Verkade vara en spännande historia. Kan någon översätta/tolka?
Jag har gett upp alla försök att tolka hans inlägg för länge sen......
Vi e'nte smart noog.
Vilka vi? Jag menar du väl?
nu blev det konstigt......
Vi talar om oss själva i tredje person?
Intelligent?
Nej jag har har 21 i iq kvot och bor på hem för utvecklingstörda.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|