Nu är jag faktiskt lite förbannad över min ekonomiska situation.
Sitter mitt i både en hojrenovering och en mindre renovering av bilmotor.
Plus att det är sommar och jag vill ut och göra saker.
Samtidigt som kontot är så gott som tomt den 12:e... (får "lön" den sista på månaden....)
Bara att börja supa... ...om man haft råd med en ryssvodka dårå...
Strålande väder i två veckor men nu regnar det dagen innan man ska på festival
Jag är så förbannad på att inte ens ryggkirurgen kan hjälpa mig med smärtan fastän något är fel
Gör det så ont att det skulle göra mindre ont med en kniv i ryggen? Då är det illa..! annars har dom säkert fullgoda medicinska skäl till att inte börja skära av saker i ryggen. Provat yoga?
Som svar på din fråga: Det gör så in i bövelens ont att jag inte ens kan lyfta min son (han får hjälpa till med att klättra i och ur bilbarnstolen), gå kortare sträckor gör främst att höger benet försvinner, nada känsel.
SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!
Yoga? Finns inte på kartan att göra det igen.
Visst vill de inte skära i mig, men att trycka i mig en massa droger hit och dit är ju så mycket smidigare, speciellt när de inte hjälper.
Har du något smartass kommentar tillbaka?
Som svar på din fråga: Det gör så in i bövelens ont att jag inte ens kan lyfta min son (han får hjälpa till med att klättra i och ur bilbarnstolen), gå kortare sträckor gör främst att höger benet försvinner, nada känsel.
SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!
Visst vill de inte skära i mig, men att trycka i mig en massa droger hit och dit är ju så mycket smidigare, speciellt när de inte hjälper.
Sluta grina!!! *springer utav bara helvete*
Har'u lägenhet på Åland kan du ju hyra ut den till överpris till svennebananer.
Slagga på soffan hos en polare under tiden elelr vaffö inte ett tält på mamsens gräsmatta?!
Är det bara jag som lackar ur på denna satans jakt på att sänka ljudnivån på racing? Var på gelleråsen så sent som igår och efter 10min på första passet så blev vår bil avvinkad p.g.a. ljudnivån. "Det låter för mycket - åk hem", var det typ... Vi snackar en marginell överträdelse......
Ljudet är ju minst 30% av upplevelsen. Utan ljud ser det ju bara ut som att det är några som glider runt lite på banan. Det måste ju gå bra mycket fortare för att det ska se intressant ut. Skittråkigt!!!
Men det är väl (många olämpliga ord) smurfarna som bor vid banorna som klagar? Annars förstår jag inte vad det spelar för roll om det låter på banorna. De är ju förfan gjorda för racing. Ungefär som att bygga en fotbollsarena men förbjuda fotboll för att man inte vill slita på gräset. Till och med polisen och besiktningen bryr sig mindre om ljudnivån, och då handlar det ändå om gatfordon som ska vara tysta, det tycker även jag. Men på banor måste det låta!!!
Låter inget vidare, antar att du kollat upp naprapater, akupunktörer och liknande mumbojumbo?
Låter som om du behöver få ordning på de där.
SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!
Är i Köpenhamn. Har inte en susning om vad dom säger till mig. Tre-nio och en fjärs? Va i helvete är en fjärs. Använd decimalsystemet,era gröttuggare.
Man blir förbannad.
En fjärs är 80. Halvfjärs är 70. Fråga mig inte varför men så e det. Halvtreds är 50, treds är 60 och halvfems är 90.
Vassego.
Sen påstås det att inte danmarks gräns går vid hallandsåsen...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|