Idag är jag förbannad därför att...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En dryg deciliter vaniljyoghurt marinerar mitt tangentbord. Vill inte slicka mellanmålet från det...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu är jag faktiskt lite förbannad över min ekonomiska situation.
Sitter mitt i både en hojrenovering och en mindre renovering av bilmotor.
Plus att det är sommar och jag vill ut och göra saker.

Samtidigt som kontot är så gott som tomt den 12:e... :6surkart (får "lön" den sista på månaden....)

Bara att börja supa... ...om man haft råd med en ryssvodka dårå... :gråta

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nu är jag faktiskt lite förbannad över min ekonomiska situation.
Sitter mitt i både en hojrenovering och en mindre renovering av bilmotor.
Plus att det är sommar och jag vill ut och göra saker.

Samtidigt som kontot är så gott som tomt den 12:e... :6surkart (får "lön" den sista på månaden....)

Bara att börja supa... ...om man haft råd med en ryssvodka dårå... :gråta

Har'u lägenhet på Åland kan du ju hyra ut den till överpris till svennebananer. :fakta
Slagga på soffan hos en polare under tiden elelr vaffö inte ett tält på mamsens gräsmatta?!

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag är så förbannad på att inte ens ryggkirurgen kan hjälpa mig med smärtan fastän något är fel :gråta

Gör det så ont att det skulle göra mindre ont med en kniv i ryggen? Då är det illa..! :D annars har dom säkert fullgoda medicinska skäl till att inte börja skära av saker i ryggen. Provat yoga?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Gör det så ont att det skulle göra mindre ont med en kniv i ryggen? Då är det illa..! :D annars har dom säkert fullgoda medicinska skäl till att inte börja skära av saker i ryggen. Provat yoga?

Som svar på din fråga: Det gör så in i bövelens ont att jag inte ens kan lyfta min son (han får hjälpa till med att klättra i och ur bilbarnstolen), gå kortare sträckor gör främst att höger benet försvinner, nada känsel.

SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!

Yoga? Finns inte på kartan att göra det igen.

Visst vill de inte skära i mig, men att trycka i mig en massa droger hit och dit är ju så mycket smidigare, speciellt när de inte hjälper.

Har du något smartass kommentar tillbaka?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Som svar på din fråga: Det gör så in i bövelens ont att jag inte ens kan lyfta min son (han får hjälpa till med att klättra i och ur bilbarnstolen), gå kortare sträckor gör främst att höger benet försvinner, nada känsel.

SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!

Visst vill de inte skära i mig, men att trycka i mig en massa droger hit och dit är ju så mycket smidigare, speciellt när de inte hjälper.

Låter inget vidare, antar att du kollat upp naprapater, akupunktörer och liknande mumbojumbo?

Låter som om du behöver få ordning på de där.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!

Sluta grina!!! *springer utav bara helvete*

bensinskalle

Fulltankad!
Gick med
29 Mar 2008
Hoj
nästa år!!!
Är det bara jag som lackar ur på denna satans jakt på att sänka ljudnivån på racing? Var på gelleråsen så sent som igår och efter 10min på första passet så blev vår bil avvinkad p.g.a. ljudnivån. "Det låter för mycket - åk hem", var det typ... Vi snackar en marginell överträdelse......

Ljudet är ju minst 30% av upplevelsen. Utan ljud ser det ju bara ut som att det är några som glider runt lite på banan. Det måste ju gå bra mycket fortare för att det ska se intressant ut. Skittråkigt!!!

Men det är väl (många olämpliga ord) smurfarna som bor vid banorna som klagar? Annars förstår jag inte vad det spelar för roll om det låter på banorna. De är ju förfan gjorda för racing. Ungefär som att bygga en fotbollsarena men förbjuda fotboll för att man inte vill slita på gräset. Till och med polisen och besiktningen bryr sig mindre om ljudnivån, och då handlar det ändå om gatfordon som ska vara tysta, det tycker även jag. Men på banor måste det låta!!!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har'u lägenhet på Åland kan du ju hyra ut den till överpris till svennebananer. :fakta
Slagga på soffan hos en polare under tiden elelr vaffö inte ett tält på mamsens gräsmatta?!

Så får det fan bli!
Sova är för mesar, i nödfall finns ju soffa i pickupen. :crash

Är det bara jag som lackar ur på denna satans jakt på att sänka ljudnivån på racing? Var på gelleråsen så sent som igår och efter 10min på första passet så blev vår bil avvinkad p.g.a. ljudnivån. "Det låter för mycket - åk hem", var det typ... Vi snackar en marginell överträdelse......

Ljudet är ju minst 30% av upplevelsen. Utan ljud ser det ju bara ut som att det är några som glider runt lite på banan. Det måste ju gå bra mycket fortare för att det ska se intressant ut. Skittråkigt!!!

Men det är väl (många olämpliga ord) smurfarna som bor vid banorna som klagar? Annars förstår jag inte vad det spelar för roll om det låter på banorna. De är ju förfan gjorda för racing. Ungefär som att bygga en fotbollsarena men förbjuda fotboll för att man inte vill slita på gräset. Till och med polisen och besiktningen bryr sig mindre om ljudnivån, och då handlar det ändå om gatfordon som ska vara tysta, det tycker även jag. Men på banor måste det låta!!!

Det va bättre förr!

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

SÅ JA, SÅ ILLA ÄR DET!

Ja. Du gör fel :) gör om gör rätt.
Nä men allvarligt talat är ryggproblem ett helvetes handikapp och det är sinnessjukt att vårdapparaten låter det gå så långt att man blir invalid innan dom tar det på allvar. Har en vän som fått gå med diskbråck så länge att han nu får steloperera.. eller bli förlamad. Så jag hoppas dom hittar vad som är fel och fixar det. Men det finns tyvärr inget bättre för en krum rygg långsiktigt än försiktig yoga och qi gong. Jag vet. För jag har varit så dålig i ryggen att jag trodde jag aldrig skulle kunna jobba igen. Och nu är jag helt bra.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Är i Köpenhamn. Har inte en susning om vad dom säger till mig. Tre-nio och en fjärs? Va i helvete är en fjärs. Använd decimalsystemet,era gröttuggare.
Man blir förbannad.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Är i Köpenhamn. Har inte en susning om vad dom säger till mig. Tre-nio och en fjärs? Va i helvete är en fjärs. Använd decimalsystemet,era gröttuggare.
Man blir förbannad.

En fjärs är 80. Halvfjärs är 70. Fråga mig inte varför men så e det. Halvtreds är 50, treds är 60 och halvfems är 90.

Vassego.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...