"Snapphanar är ni allihopa, allihopa. Du med och han med"
Melodi små grodorna.
"Snapphanar är ni allihopa, allihopa. Du med och han med"
Melodi Morsgrisar är vi allihopa
.
Lagade ditt inlägg
Gubben min ska tydligen göra en "smärre uppdaterad motor" ifall det blir så illa att permobil blir aktuellt. So run fast as hell biaaaatch
En fjärs är 80. Halvfjärs är 70. Fråga mig inte varför men så e det. Halvtreds är 50, treds är 60 och halvfems är 90.
Vassego.
Its a beautiful day... now watch some asshole fuck it up!
Fick en matförgiftning som tog sig uttryck i kaskad-spruta-helvet-spya i morse.... Näsan fylldes med kräks och nu har jag gått hela dagen och luktat spyor när jag andas genom näsan...
SHIT GRABBEN!!! Det har jag inte tänkt på... ska leta reda på en sån o prova... Själv hade jag planer på att skaka en mineralvattenflaska och trycka upp i snokenNezeril?
SHIT GRABBEN!!! Det har jag inte tänkt på... ska leta reda på en sån o prova... Själv hade jag planer på att skaka en mineralvattenflaska och trycka upp i snoken
Fick en matförgiftning som tog sig uttryck i kaskad-spruta-helvet-spya i morse.... Näsan fylldes med kräks och nu har jag gått hela dagen och luktat spyor när jag andas genom näsan...
Köpte en kåpa från företag A. Fick en helt annan kåpa levererad som inte ens passade min hoj och dessutom var tre gånger högre än den beställda.
Köpte en dyr trampcykelväska från företag B, alla lösa delar saknades. Bla. de till fasthållningsmekanismen.
Köpte ett avgassystem från företag C, levererades med fel fäste direkt från fabrik.
Köpte en dyr j-vla sadel (normalhöjd) från företag D, fick en sadel med annat produktnummer som dessutom var modell extra hög så att man knappt fick ner tåspetsen i marken.
Köpte ett set sidoväskor med tillhörande låskit för "kodning" till tändningsnyckeln från företag E. Ett av kit:en i obruten plastförpackning direkt från BMW saknade samtliga fjädrar som behövs till låscylindern. När företaget sände extra fjädrar försvann brevet i posthanteringen.
Det var mina fem senaste nätköp sedan februari i år. Att byta pengar mot stuff anno 2013 är fanimej ingen barnlek!
Ja. Du gör fel gör om gör rätt.
Nä men allvarligt talat är ryggproblem ett helvetes handikapp och det är sinnessjukt att vårdapparaten låter det gå så långt att man blir invalid innan dom tar det på allvar. Har en vän som fått gå med diskbråck så länge att han nu får steloperera.. eller bli förlamad. Så jag hoppas dom hittar vad som är fel och fixar det. Men det finns tyvärr inget bättre för en krum rygg långsiktigt än försiktig yoga och qi gong. Jag vet. För jag har varit så dålig i ryggen att jag trodde jag aldrig skulle kunna jobba igen. Och nu är jag helt bra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|