Du måste ju tänka utanför boxen pippi lilla. Om alla fattiga och låginkomsttagare dör, då betyder det att alla är rika och höginkomsttagare och vi behöver inte betala skatt. Fy fan vad bra vi kommer ha det då :elitist
Edit/ För övrigt så är det grunden bakom tänderna som spelar större roll för deras överlevnad. Bara en sån grej på hur bra din kropp är på att omvandla de fria syreradikalernas inverkan på tex cellerna i tandköttet kan spela stor roll. Oftast återspeglas det i födoämnen men givetvis även andra saker, som genetiskt betingade sådana. Men själva tänderna är inte de som är av så varierande art hävdar jag fortfarande. De är faktiskt så jämlika överlag att man många gånger kan både artbestämma och åldersbestämma via tänder.
Men givetvis kan det komma att ändras när vetenskapen bestämmer sig för något annat...
Det där är väl iofs sant. Det är ju egentligen inte tänderna som skiljer utan saliven, om jag minns rätt från vad min gode tandläkare berättade när jag var där och han konstaterade ännu ett hål i mina tänder...
Ja skillnaden mellan dig och mig är att jag bryr mig om de mindre lyckligt lottade.
Jag tror att den största skillnaden mellan dig och mig är att du tar det på lite för stort allvar. Du kanske inte har märkt det men jag uppskattar att retas med folk här på forumet och få dem lite förbannade, som den uppviglare jag är.
Jag tror att den största skillnaden mellan dig och mig är att du tar det på lite för stort allvar. Du kanske inte har märkt det men jag uppskattar att retas med folk här på forumet och få dem lite förbannade, som den uppviglare jag är.
Att snorungar som har gått en tvåårig yrkeshögskola kallar sig ingenjör!
Att vara ingentinggör säger inte så mycket.
Är du utbildad vaktmästare så säg det istället!!!
Nepp, men jag har bossat runt en del 3:e klassens sådanna här för nån vecka sen.
Gissar på att du är en ingentinggör med lite erfarenhet, vad anser du om YH?
Ingenjör är en titel som bärs av personer med en teknisk utbildning som givit dem teknologiskt kunnande.
Vilken tur att du inte lyckas göra mig förbannad då.
Jag tar saker på allvar i livet men inte här på forumet. Tycker mest att det är kul att diskutera med liksinnade och oliksinnade. Nae nu ska jag ut o springa så att jag håller tänderna friska.... eller? Eller kan det vara så att jag kan äta lite godis ikväll utan att få dåligt samvete? Eller! Fan det kommer sluta med att jag inte äter nåt godis iallafall för att jag känner mig så duktig att jag sprungit. Höhö
Man blir förbannad! :mad
Äh, ska du undvika godiset så gör det inte för tändernas skull utan för att killar inte diggar tjocka tjejer Tänderna spelar mindre roll.
Man blir inte tjock av godis om man förbränner mer än man äter. Tänderna är inget problem och har aldrig varit.
Där har vi dock en fördom igen, alla är olika och då jag har både varit extremt smal (anorexi & bulimi), tjock, lagom och extremt vältränad så vet jag att det finns folk som gillar alla sorter men det finns även idioter som måste trycka ner andra för deras utseende oavsett hur de ser ut. Därav skiter jag fullständigt i vad folk tycker och går bara efter mitt eget tycke o smak nu och att jag mår bra själv. Så länge jag tycker att jag är fin så spelar det ingen roll vad andra tycker. Sen skadar det väl inte om killen min gillar det han ser oxå men det är bara en bonus.
Sant, men förbränner du mer än du äter så går du ner i vikt
Hur som haver håller jag med! Det är bara du själv som ska bry dig (eller inte bry dig) om hur du ser ut.
Förstår inte alla fördomar folk går runt med.... gillar man det inte gå vidare, inte fan behöver man fälla en kommentar eller anse något.
Jag är sur för att jag är i NY och har åkt på en rejäl förkylning med feber skit.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|