Idag är jag förbannad därför att...

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Tänker i afton får det bli en god cigarr.. samtidigt så stjälper jag in en munfull kaffe som enligt tungtermometern håller 96 grader. Jaha, den goda cigarren får nog vänta. Hatar o bränna mig i truten, särskilt när det beror på egen partiell hjärndödhet. :mad:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Efter att ha haft en Nokia N9 som kör MeeGo i drygt två år så fick jag igår en Samsung Galaxy S4 av jobbet. Tänkte att det var ju bra, många som har den och är nöjda :) Men vilket jävla skit. Det känns ju som en leksak och man blir bara arg av att använda androidskiten :mad: Hur fan kan folk tycka att den mobilen är bra och att Android är så fantastiskt? Det är ju helt stört användarovänligt. Massa knapptryckningar till allt.. Örk! Tacka vet jag MeeGo och sswipandet där..

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
..."Dagens Blocket"-tråden har förvandlats till någon jävla tjattråd om huruvida det rätta är att maila eller ringa på annonser.
Jag vill ju se roliga annonser gaddämmitt!! :4skrika

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Efter att ha haft en Nokia N9 som kör MeeGo i drygt två år så fick jag igår en Samsung Galaxy S4 av jobbet. Tänkte att det var ju bra, många som har den och är nöjda :) Men vilket jävla skit. Det känns ju som en leksak och man blir bara arg av att använda androidskiten :mad: Hur fan kan folk tycka att den mobilen är bra och att Android är så fantastiskt? Det är ju helt stört användarovänligt. Massa knapptryckningar till allt.. Örk! Tacka vet jag MeeGo och sswipandet där..

Android är trevligt, det kommer du nog också tycka när du väl har vant dig vid det :)
Mon' the android!

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
MT-09 Tracer
Smaken är som baken, jag stod ut med ios i typ 4 år, gillar Android bättre och gillar verkligen Sonys implementation.
Allt tar lite tid att vänja sig vid.

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Inkonsekvent, snedvriden och undanhållande PK-media gör mig förbannad idag..och imorgon..och nästa dag med troligtvis.

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S

Ett fall av gruppvåldtäkt där media gör allt för att släta över, tiga ihjäl eller rikta fokus på de eländiga, inskränkta byborna som gått och blivit lite irriterade över det hela. Allt för att de misstänkta, som dessutom vart tagna på bar gärning råkar vara asylsökande.
Är inte intresserad av en diskussion i ämnet med risk för att få rasistkortet kastat i ansiktet.
Mediernas hycklande gör mig förbannad bara.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Angela Gossow tänker sluta i Arch Enemy. Fast mer ledsen än förbannad, dock.

Hoppas att Alissa White-Gluz gör tronen rättvisa.

Last edited:

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Angela Gossow tänker sluta i Arch Enemy. Fast mer ledsen än förbannad, dock.

Hoppas att Alissa White-Gluz gör tronen rättvisa.

Skit :(

Är förbannad iom saker o ting kan få fortsätta rötna under näsan på individer i ledande ställning eftersom ögonen uppenbarligen inte sitter på samma sida av huvudet som nämnda näsa.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha