Pirate-girl
Ny medlem
För att mitt jobb har strulat till sig så jag inte har någon betald semester i år Först hade jag förskotts semester och nu inte dvs jag har redan använt de dagar jag hade tjänat in till i år
Klart vi gör! Vi som är vettiga alltså, de buskisar som inte är vettiga dras ju till städer som tex Stockholm.
Tramsigt uttryckt av dig. Verkligen T R A M S I G T! Så fort något inte går vägen så ska fruntimmer stanna i köket. Väx upp och ta ditt ansvar över att du inte ska vara så arg hela tiden.
Tramsigt uttryckt av dig. Verkligen T R A M S I G T! Så fort något inte går vägen så ska fruntimmer stanna i köket. Väx upp och ta ditt ansvar över att du inte ska vara så arg hela tiden.
För att Folksam tagit över Salus-Ansvars företagsförsäkrimgar och höjt premien på min MC med 150%
Var glad för det, salus suger när man måste utnyttja dem.
Byt till nåt annat.
Det mesta suger om man måste utnyttja...
Nu ser jag uttrycket "kvinnor ska stanna i köket" som ett skämt som många, även kvinnor, är med på. I allafall i mina vänkretsar.
Men du tog säkert emot mitt skämt på ett dåligt sätt. Och det händer ibland. Men du bör veta att jag använder många dåliga uttryck som skämt. Men det är också svårt att se ironin/sarkasmen i text.
Yes, vore grymt om alla busk-svennar kunde stanna i busken också!
Meh.. det är aldrig svårt för mig att helt ignorera dina inlägg, du har ju en varningstext så innan jag hinner få blodet upp i huvet o explodera så kommer jag till din text att "du är full av skit och vi ska bortse från ditt inlägg" ... klart! Har redan glömt vad du skrev.
Något fler killar borde ta efter förövrigt, alla borde komma med en varningstext så man vet hur man ska ta dom på rätt sätt.
Mobiltelefon + monterat ny displayfilm + ett jävla dammkorn =
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |