Idag är jag förbannad därför att...

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
För att mitt jobb har strulat till sig så jag inte har någon betald semester i år :mad: Först hade jag förskotts semester och nu inte dvs jag har redan använt de dagar jag hade tjänat in till i år:huvet

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Klart vi gör! Vi som är vettiga alltså, de buskisar som inte är vettiga dras ju till städer som tex Stockholm.

Föga förvånande, man klarar sig inte så länge bland vanligt folk om man är ett rövhål. Då är det tilltalande att söka sig till anonymiteten en större stad erbjuder.

Vilket innebär att storstäder är fulla av just rövhål.:glömdet

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Tramsigt uttryckt av dig. Verkligen T R A M S I G T! Så fort något inte går vägen så ska fruntimmer stanna i köket. Väx upp och ta ditt ansvar över att du inte ska vara så arg hela tiden.

Nu ser jag uttrycket "kvinnor ska stanna i köket" som ett skämt som många, även kvinnor, är med på. I allafall i mina vänkretsar.

Men du tog säkert emot mitt skämt på ett dåligt sätt. Och det händer ibland. Men du bör veta att jag använder många dåliga uttryck som skämt. Men det är också svårt att se ironin/sarkasmen i text.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Tramsigt uttryckt av dig. Verkligen T R A M S I G T! Så fort något inte går vägen så ska fruntimmer stanna i köket. Väx upp och ta ditt ansvar över att du inte ska vara så arg hela tiden.

Och som vanligt när killar har lite roligt tjöt kommer wtt glädjedödande åskmoln till kvinna! Att en aldrig får lov å va ifred :D

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Knappast ngn. nykter tillställning det här vilket ledde till att jag fick jobba 3-4 timmar övertid :mad: Ok inte hela världen o man får väl hoppas att de inblandade klara sig bra men va fan.

OLYCKA_ROTEBRO1.jpg

J-mark

Långsammare
Gick med
20 Mar 2006
Hoj
Giant, Canyon, Motobecane & en Nimbus
För att Folksam tagit över Salus-Ansvars företagsförsäkrimgar och höjt premien på min MC med 150%:mad:

Tjita1

Guest
Magen har krånglat flera gånger den här veckan, med blockering på G men som har släppt. Inte alls ett enda dugg bra.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Nu ser jag uttrycket "kvinnor ska stanna i köket" som ett skämt som många, även kvinnor, är med på. I allafall i mina vänkretsar.

Men du tog säkert emot mitt skämt på ett dåligt sätt. Och det händer ibland. Men du bör veta att jag använder många dåliga uttryck som skämt. Men det är också svårt att se ironin/sarkasmen i text.

Meh.. det är aldrig svårt för mig att helt ignorera dina inlägg, du har ju en varningstext så innan jag hinner få blodet upp i huvet o explodera så kommer jag till din text att "du är full av skit och vi ska bortse från ditt inlägg" ... klart! Har redan glömt vad du skrev. :hej

Något fler killar borde ta efter förövrigt, alla borde komma med en varningstext så man vet hur man ska ta dom på rätt sätt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Yes, vore grymt om alla busk-svennar kunde stanna i busken också!

Någon måste ju komma upp till byn ibland för att lära er bilkörning så att ni inte glömmer bort det. Med ni menar jag inte du, hojmänniskor har ju bevisat att de kan föra sig i trafiken :fyllisar

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Meh.. det är aldrig svårt för mig att helt ignorera dina inlägg, du har ju en varningstext så innan jag hinner få blodet upp i huvet o explodera så kommer jag till din text att "du är full av skit och vi ska bortse från ditt inlägg" ... klart! Har redan glömt vad du skrev. :hej

Något fler killar borde ta efter förövrigt, alla borde komma med en varningstext så man vet hur man ska ta dom på rätt sätt.

Meningslöst, det sen ändå bara som ett utrymme till förbättring.:D

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Sol, 12 grader varmt, mestadels grusfritt, startklar hoj, sambo som jobbar, barn som är sjukt! Det ser i alla fall skönt ut när man tittar ut genom fönstret. :mad

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Perfekt väder för hojåkning, sitter hemma med lättare hjärnskakning och har en hoj med snett styre och bakram :-(

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag drog sönder dragkedjan i jackan vid korvkiosken nyss! Kallt att åka hem med den fladdrande och bara T-shirt under. :(

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jävla anti-pepp-folk kan dra åt helvete :mad:
Blir så jävla arg på mig själv som efter 40 år fortfarande tror det finns hopp om vissa :huvet

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum