Tokmagsjuk tre dagar före Göteborgsvarvet. Helvetes jävla skit!
Ibland bär våldet uniform. Mordet på 69-åringen blev den tändande gnistan. För vissa blev det ett kvitto: ”Polisen kan komma hem till dig, skjuta dig till döds och sen ljuga om det. Och komma undan”.
Vi hör Niclas Andersson, närpolischef Västerort, avfärda förortens frustration med att mordet bara användes som en ursäkt för att legitimera våldet.
Fan!!!
Slutade jobbet, sen hem, krängde på mig stället och åkte till rosenhill. Hittade inte flytet någonstans. Allt kändes avigt. Som en formsvacka liksom. En djup...
Körde hem och nu dricker jag öl ensam istället. Typiskt att det är en sån där dag när inget funkar nu när vädret är kalas och jag har tid. Ska kolla om tvättstugan är ledig så att jag kan missfärga litet kläder.
SUCK!
Amäh, du skulle kommit hit och fått lite grillat istället.
Tackar!!!
Jag kan väl få spara den inbjudan till en dag med bättre och obittrare humör på mig? Om inte annat kanske vi ses på Gröndal på söndag? Då ska jag vara go o gla Kexchoklad!
Kom och visa dina racing-skillz!Oooh, gröndal på söndag... Det skulle smaka det.
Kom och visa dina racing-skillz!
Nä förresten! Det är ju en trafiksäkerhetsutbildning. Men kom och fortbilda dig.
Och attans Svedea som inte låter mig köra i fortiga gruppen.
Du får köra med mig i snygga gruppen då! Posörmoden (var är knäskrapssmileyn?)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|