Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
NU J*VLAR :mad:

Jag har jobbat och slitit i xx antal år betalat skatt fackavgift akasseavgift osv...

Sen när man väll står arbetslös fortfarande betalandes av ovatsåeende avgifter så får jag ingen a-kasseersättning dom strular och jävlas och gnäller ... bla bla bla... :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag mailar min gamla lönekärring (scannar in allt och skickar) allt gnäll jag får från akassan och hon lovar att rätta till det... hon svarar att hon har rättat till saker och ting och att min ersättning kommer att börja trilla in närsom.... nu idag fick jag brev från akassan igen med mera jävla gnäll :huvet :huvet FFS :mad: vill dom (akassan) missförstå vill dom jävlas? Varför förhala saker och ting?

Så nu har jag mailat lönekärringen igen med inscannade klagomål :mad: HELVETE!

Jävla *********************:mad:

Jävla SKANDAL är vad det är!

Och var i hela jävla världen ringer inte den här förbannade jävla handläggaren på a-kassan upp mitt gamla företag och reder ut sakerna varför skall jag vara nån jävla mellanhand? Har dom inga telefoner?? :mad: :mad: FAAAN! :argsåjagskakar

Stått utan ersättning sen i i December :(

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
NU J*VLAR :mad:

Jag har jobbat och slitit i xx antal år betalat skatt fackavgift akasseavgift osv...

Sen när man väll står arbetslös fortfarande betalandes av ovatsåeende avgifter så får jag ingen a-kasseersättning dom strular och jävlas och gnäller ... bla bla bla... :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag mailar min gamla lönekärring (scannar in allt och skickar) allt gnäll jag får från akassan och hon lovar att rätta till det... hon svarar att hon har rättat till saker och ting och att min ersättning kommer att börja trilla in närsom.... nu idag fick jag brev från akassan igen med mera jävla gnäll :huvet :huvet FFS :mad: vill dom (akassan) missförstå vill dom jävlas? Varför förhala saker och ting?

Så nu har jag mailat lönekärringen igen med inscannade klagomål :mad: HELVETE!

Jävla *********************:mad:

Jävla SKANDAL är vad det är!

Och var i hela jävla världen ringer inte den här förbannade jävla handläggaren på a-kassan upp mitt gamla företag och reder ut sakerna varför skall jag vara nån jävla mellanhand? Har dom inga telefoner?? :mad: :mad: FAAAN! :argsåjagskakar

Stått utan ersättning sen i i December :(

Jag vet precis vilket helvete du har. Jag hade exakt samma trassel och fick vänta över 2 månader innan jag fick igång mitt skit. En polare fick vänta över 4 månader. Det är helt absurt.
Jag var dessutom tvungen att visa upp ett kontrakt som jag och förre arbetsgivarn skrivit tillsammans där det stod klart och tydligt att jag inte fick visa upp det kontraktet för någon för då gällde inte kontraktet längre, annars hade de vägrat betala ut ett öre (Jag fick ett avgångsvederlag som akassan inte har ett skit med att göra).
Och sen kan de inte ta ett skit över vare sig telefon eller internet. ALLT måste gå via jävla postgång och är nåt fel så tar det en hel jävla vecka innan man ens får reda på det och en vecka till innan man får det åtgärdat.

Man blir MER än förbannad! :mad:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att man för 5 år sen var snygg och smal... att man inte förvaltade det man hade bättre! Nu känner jag mig som en möglig gammal kärring i jämförelse.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Att man för 5 år sen var snygg och smal... att man inte förvaltade det man hade bättre! Nu känner jag mig som en möglig gammal kärring i jämförelse.

Å inte lär det bli bättre vad tiden går heller.. Häng-allt, odör och humör är bara en bråkdel av vad som komma skall.. :pannkyss

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Hade tänkt att köpa en till hoj idag, men nä, skiten blev såld en timme innan jag kom dit.

Jag ville inte ha den iaf :mad:

(jo, det ville jag)

Edit: dessutom är det nån stockholmare som tidigare hade mitt nya mobilnummer. Hans vänner får gärna sluta ringa. Nu.

Last edited:

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Fyfaan det där känner jag igen... jag har cyklat till jobbet ett par gr det är väll ett par kilometer, blodsmak i munnen när man kommer fram.

Fyfaan.

Man blir föbannad :mad:

Ja, man vill bara gräva en grop i backen och invänta döden.
Pumpade däcket stenhård innan jag åkte från jobbet. Hann ungefär en halv kilometer innan däcket var tomt. Kallt var det också. Ve och fasa! Tvi!

Ja, hata självinsikt och speglar.

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Ha ha. Hade jag haft mer än 1½ kilometer till jobbet, så hade jag lätt nappat på ditt erbjudande.
Idag cyklade jag till jobbet. Så här i efterhand hade jag nog hellre dött. Bara uppförbacke samt punktering på bakdäcket. Yeah! Livet är en häst.

Bjud mig på käk imorrn då. Jag tjör bil imorrn med så kan du få skjuts :svarttaxi

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För att mina däck inte har kommit, skulle ha levererats den 25:e.

Fler här som väntar på däck från mcdackonline? Strul med dhl osv?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Sür för att jag är förkyld..igen.. och mina läppar svider helveeet och jag tänkte inte på det när jag kolkade ett glas bubbligt rosévin. Saatana vad ont det gör nu! Köttfärssås med överdos av tomat hjälpte inte heller...Ajj..åsså har jag ont i bihålorna :GNÄLL

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Sür för att jag är förkyld..igen.. och mina läppar svider helveeet och jag tänkte inte på det när jag kolkade ett glas bubbligt rosévin. Saatana vad ont det gör nu! Köttfärssås med överdos av tomat hjälpte inte heller...Ajj..åsså har jag ont i bihålorna :GNÄLL

Tulle dig då :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...