Ja, det låter som en duglig idé. Men vad exakt är en knarr?
En motorcykel tillverkad före 1970 skulle jag tro
Om jag inte minns fel, så skiljer det väl flera månader på er.Jaha, det är sånadär uttryck ni gamlingar slänger er med
(jag brukar skämtsamt använda det vid dom fåtal tillfällen då jag försöker göra mig äldre än jag är, samma sak med "kannringar" och "har du borrat kannorna på den här knarren" eller "har du rensat karburatorn" såna som Jörgen uppskattar om vi ungdomar pratar som dom )
Jaha, det är sånadär uttryck ni gamlingar slänger er med
(jag brukar skämtsamt använda det vid dom fåtal tillfällen då jag försöker göra mig äldre än jag är, samma sak med "kannringar" och "har du borrat kannorna på den här knarren" eller "har du rensat karburatorn" såna som Jörgen uppskattar om vi ungdomar pratar som dom )
För att det är så många fega människor som inte vågar stå upp för vad de tycker på riktigt.
Om en människa lurar människa efter människa efter människa, håller på gör idiotiska saker och ljuger om det mesta och alla vet vem han/hon är och alla tycker att det är helt värdelöst med det beteendet så borde väl nån kanske börja våga säga det på riktigt?? Att inte låta honom/henne bara fortsätta som vanlig borde väl vara självklart för de flesta????
*suck*
Vad har jag gjort nu då...?
Vad har jag gjort nu då...?
Efter 25-årsdagen går det bara utför. :bitter
För att det är så många fega människor som inte vågar stå upp för vad de tycker på riktigt.
Om en människa lurar människa efter människa efter människa, håller på gör idiotiska saker och ljuger om det mesta och alla vet vem han/hon är och alla tycker att det är helt värdelöst med det beteendet så borde väl nån kanske börja våga säga det på riktigt?? Att inte låta honom/henne bara fortsätta som vanlig borde väl vara självklart för de flesta????
*suck*
Jo.. Men ca halva världens popolution är ju tjejer och de behövs ju, tyvärr, fortfarande för att göra barn så vad kan man göra... Det är bara att gilla läget
Det roliga är ju att om du menar att det är tjejer som inte säger ifrån så är det mest killar som i det här läget inte säger ifrån och ber människar fara åt h-----e!!!!! det tycks massa bakom ryggen men ingen vågar göra nått åt han!!!!!!
Säg ifrån du då? skilj dig från den fega massan? Vad är problemet?
*ler*
Hade kunnat göra det men det funkar inte riktigt att göra det ensam (måste vara flera som visar tydligt vad de tycker) och inte här på forumet för då klassas det som personligt påhopp och inläggen blir borttagna???
Men mycket möjligt att det kommer att hända under sommaren då man säkert lär springa på människan i fråga.
Tills dess. Jag är förbannad.
Du är arg för andra inte gör något men samtidigt vill du inte göra något själv, är inte du en av dem fega då Säg till personen i fråga vad du tycker, sedan får du det ur världen, elaka människor är ingen ide att omge sig med
internetbanken, jag visste att jag aldrig skulle skaffa den.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|