Annie get your GUN?Naah, bro. Du väntar på en inbjudan till "the Gun Show"
Annie get your GUN?Naah, bro. Du väntar på en inbjudan till "the Gun Show"
Annie get your GUN?
Helvete
I mitt garage har en äldre dam sin bil parkerad och jag har hjälpt henne nån gång med den, därför har vi varandras mobilnummer.
Hon heter Gun.
Jag har en kompis som också heter Gun och jag skickade följande sms till henne idag:
"Hej ditt gamla härke och grattis på namnsdagen"
Givetvis råkade jag skicka till fel Gun.
Vad gör jag nu, låtsas som om det regnar eller?
Helvete
I mitt garage har en äldre dam sin bil parkerad och jag har hjälpt henne nån gång med den, därför har vi varandras mobilnummer.
Hon heter Gun.
Jag har en kompis som också heter Gun och jag skickade följande sms till henne idag:
Klockan 0435 på morgonen denna dag blev jag "klar" med rapporten till projektarbetet, som skall vara inlämnad senast 1200.
Jag blir förbannad över att jag skjuter upp sådana här saker till sista minuten. Har haft över en vecka på mej att skriva rapporten men började 2100 igårkväll. Resultatet är inget vidare och det är chans jag blir underkänd.
Bläh.
Helvete
Hon heter Gun.
Det visar sig, bilen är borta så hon har nog åkt till landet.Humor försvinner inte med åldern.
Hon uppskattar det nog.
Det visar sig, bilen är borta så hon har nog åkt till landet.
Eller flyttat
Jag var lat idag och tog tåget till Stockholm istället för bilen och givetvis så brann det utanför stan idag så att mitt tåg blev två timmar försenat. Där rök den planeringen för dagen mer eller mindre
Förbannade äckliga allmänna transportmedel! Och jag åkte tunnelbana också för att ingen taxi fanns väntandes, hur orkar Stockholmare hålla på med sånt hela dagarna!?
Tjejen smällde en stolpe med sidan på bilen. Hon skyller på att mötande bil i en kurva genade i hög fart men samtidigt så följde hon vare sig efter bilen eller ringde polisen och anmälde olyckan. Vad nöjd man blir, jag har tappat räkningen på uppkomna skador på bilarna genom åren och nu skiter jag fullständigt i det längre.
Vill hon åka i en hel bil får hon fixa det själv, jag tänker inte lyfta ett finger för att åtgärda något
Men...Tjejen smällde en stolpe med sidan på bilen. Hon skyller på att mötande bil i en kurva genade i hög fart men samtidigt så följde hon vare sig efter bilen eller ringde polisen och anmälde olyckan. Vad nöjd man blir, jag har tappat räkningen på uppkomna skador på bilarna genom åren och nu skiter jag fullständigt i det längre.
Vill hon åka i en hel bil får hon fixa det själv, jag tänker inte lyfta ett finger för att åtgärda något
Hahaha, jag misstänker att toffeln kryper fram vart efter.
Jag håller dock med, ska hon klanta sig kan hon ju städa upp sin egen skit.
Jag skulle skämmas om jag kraschade bil efter bil och bad någon annan städa upp efter mig. Som tur är klantar jag mig inte. Eller så har jag bara haft tur.
Men...
Är det inte din bil?
Det blir bra många spontanavsugningar innan den toffeln landar
Till hennes försvar så kör hon väldigt många mil per år och alla krascher är inte självförvållade men det är de här onödiga som jag stör mig på
Det är jag som står på pappret åtminstone och det är alltid jag som köper bilarna, hon brukar välja färg typ. Skulle jag låta henne välja bil så skulle det antagligen stå en rosa gullig sak med rattmuff och navkapslar i guld, hon är ju tjej
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|