Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Helvete :mad:

I mitt garage har en äldre dam sin bil parkerad och jag har hjälpt henne nån gång med den, därför har vi varandras mobilnummer.
Hon heter Gun.

Jag har en kompis som också heter Gun och jag skickade följande sms till henne idag:
"Hej ditt gamla härke och grattis på namnsdagen"

Givetvis råkade jag skicka till fel Gun.
Vad gör jag nu, låtsas som om det regnar eller?

Byt namn på parkeringstanten till just parkeringstanten? :hihi

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

I mitt garage har en äldre dam sin bil parkerad och jag har hjälpt henne nån gång med den, därför har vi varandras mobilnummer.
Hon heter Gun.

Jag har en kompis som också heter Gun och jag skickade följande sms till henne idag:

Ja eftersom det här är ".... Förbannad-tråden" kan jag ju inte garva arslet ur led vilket jag annars hade gjort så det får väl bli den klassiska dagsedeln, följt av klantarsle... :arsele :7peta

:D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Klockan 0435 på morgonen denna dag blev jag "klar" med rapporten till projektarbetet, som skall vara inlämnad senast 1200.

Jag blir förbannad över att jag skjuter upp sådana här saker till sista minuten. Har haft över en vecka på mej att skriva rapporten men började 2100 igårkväll. Resultatet är inget vidare och det är chans jag blir underkänd.
Bläh. :huvet

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Klockan 0435 på morgonen denna dag blev jag "klar" med rapporten till projektarbetet, som skall vara inlämnad senast 1200.

Jag blir förbannad över att jag skjuter upp sådana här saker till sista minuten. Har haft över en vecka på mej att skriva rapporten men började 2100 igårkväll. Resultatet är inget vidare och det är chans jag blir underkänd.
Bläh. :huvet

Risk!

Det finns en RISK att bli underkänd. Sålänge det inte är ett U du är ute efter.

Med det sagt är jag i fel tråd eftersom jag är superglad att jag fick VG i Lingvistik :fyllisar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Hon heter Gun.

Humor försvinner inte med åldern.
Hon uppskattar det nog.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag var lat idag och tog tåget till Stockholm istället för bilen och givetvis så brann det utanför stan idag så att mitt tåg blev två timmar försenat. Där rök den planeringen för dagen mer eller mindre :mad:

Förbannade äckliga allmänna transportmedel! Och jag åkte tunnelbana också för att ingen taxi fanns väntandes, hur orkar Stockholmare hålla på med sånt hela dagarna!?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag var lat idag och tog tåget till Stockholm istället för bilen och givetvis så brann det utanför stan idag så att mitt tåg blev två timmar försenat. Där rök den planeringen för dagen mer eller mindre :mad:

Förbannade äckliga allmänna transportmedel! Och jag åkte tunnelbana också för att ingen taxi fanns väntandes, hur orkar Stockholmare hålla på med sånt hela dagarna!?

Jetpack.
Ända bra lösningen.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Arbetslösheten jag hade var ganska skön faktiskt. Man fick liksom mer tid åt att åka hoj :fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen smällde en stolpe med sidan på bilen. Hon skyller på att mötande bil i en kurva genade i hög fart men samtidigt så följde hon vare sig efter bilen eller ringde polisen och anmälde olyckan. Vad nöjd man blir, jag har tappat räkningen på uppkomna skador på bilarna genom åren och nu skiter jag fullständigt i det längre.
Vill hon åka i en hel bil får hon fixa det själv, jag tänker inte lyfta ett finger för att åtgärda något :mad:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tjejen smällde en stolpe med sidan på bilen. Hon skyller på att mötande bil i en kurva genade i hög fart men samtidigt så följde hon vare sig efter bilen eller ringde polisen och anmälde olyckan. Vad nöjd man blir, jag har tappat räkningen på uppkomna skador på bilarna genom åren och nu skiter jag fullständigt i det längre.
Vill hon åka i en hel bil får hon fixa det själv, jag tänker inte lyfta ett finger för att åtgärda något :mad:

Hahaha, jag misstänker att toffeln kryper fram vart efter.

Jag håller dock med, ska hon klanta sig kan hon ju städa upp sin egen skit.
Jag skulle skämmas om jag kraschade bil efter bil och bad någon annan städa upp efter mig. Som tur är klantar jag mig inte. Eller så har jag bara haft tur.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Men...
Är det inte din bil?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hahaha, jag misstänker att toffeln kryper fram vart efter.

Jag håller dock med, ska hon klanta sig kan hon ju städa upp sin egen skit.
Jag skulle skämmas om jag kraschade bil efter bil och bad någon annan städa upp efter mig. Som tur är klantar jag mig inte. Eller så har jag bara haft tur.

Det blir bra många spontanavsugningar innan den toffeln landar :fakta
Till hennes försvar så kör hon väldigt många mil per år och alla krascher är inte självförvållade men det är de här onödiga som jag stör mig på :mad:

Men...
Är det inte din bil?

Det är jag som står på pappret åtminstone och det är alltid jag som köper bilarna, hon brukar välja färg typ. Skulle jag låta henne välja bil så skulle det antagligen stå en rosa gullig sak med rattmuff och navkapslar i guld, hon är ju tjej :glömdet

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Det blir bra många spontanavsugningar innan den toffeln landar :fakta
Till hennes försvar så kör hon väldigt många mil per år och alla krascher är inte självförvållade men det är de här onödiga som jag stör mig på :mad:

Det är jag som står på pappret åtminstone och det är alltid jag som köper bilarna, hon brukar välja färg typ. Skulle jag låta henne välja bil så skulle det antagligen stå en rosa gullig sak med rattmuff och navkapslar i guld, hon är ju tjej :glömdet

Jaaa? Låt henne köpa en själv, stå på pappret själv och välja rosa rattmuff om hon vill ha (ja jag har en rosa rattmuff i mitt gamla härke till volvo med tillhörande rosthål). Har hon köpt en själv lär den hålla längre tror jag i alla fall, man brukar vara lite mer mån att slippa allt jobbigt och dyrt som tar massa onödig tid för en själv.

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Skärmavbild 2014-06-04 kl. 22.53.03.png
Karlskoga Lördag...

Hoppas verkligen att det vänder.... :(

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...