Hur var kommunikationen med torpedasten efteråt? Hjärtlig, rak, enkelriktad, outtalat hotfull eller bara uppgiven?
Den redovisningen håller jag ifrån allmänhetens ljus.
Hur var kommunikationen med torpedasten efteråt? Hjärtlig, rak, enkelriktad, outtalat hotfull eller bara uppgiven?
Talande tystnad alltså. I vilken det går att tolka in precis det man vill?Den redovisningen håller jag ifrån allmänhetens ljus.
Talande tystnad alltså. I vilken det går att tolka in precis det man vill?
Bortsett från det, mycket tråkigt. Det är nog första gången jag i alla fall hört talas om "torpedering" under SMC-kurs.
Men du fick väl det hela på film?Tjae, tolkning är som sagt fri.
Just nu är jag hemma från sjukan med glass och starka smärtstillande. Så jag har haft det värre.
Men du fick väl det hela på film?
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Den här gången brast förmågan hos omkörande på gröndal. Vederbörande höll sig på hjulen men sänkte mig.
Som omkörd har jag tolkningsföreträde. -Den var KASS. Jag är flertalet timmar efter bowlingen i fråga fly förbannad.
Tack!Ojdå. Krya på sig och läk väl.
Den här gången brast förmågan hos omkörande på gröndal. Vederbörande höll sig på hjulen men sänkte mig.
Som omkörd har jag tolkningsföreträde. -Den var KASS. Jag är flertalet timmar efter bowlingen i fråga fly förbannad.
Talande tystnad alltså. I vilken det går att tolka in precis det man vill?
Bortsett från det, mycket tråkigt. Det är nog första gången jag i alla fall hört talas om "torpedering" under SMC-kurs.
Det är nog så i de flesta fall men graden av rationalitet varierar rätt så mycket från person till person.Varken den som blivit drabbad eller den som är vållande kan förväntas reagera särskilt vettigt direkt efter en sådan händelse så det är nog lika bra att det inte dras för stora växlar på det i efterhand.
Jag har fått en deltagare i sidan i snabbvänstern på Åsen när jag var instruktör. Turligt nog höll vi oss båda på hjulen och jag kunde styra in på banan igen efter en liten tur på gräset. Han fick veta att han levde kan jag säga.
Det är nog så i de flesta fall men graden av rationalitet varierar rätt så mycket från person till person.
Inte helt sällan är en tystnad en talande sådan. Hur som helst, jag är egenltigen inte särskilt intresserad av exakt vad som sagts utan mer principellt hur man hanterar att inför mer eller mindre stor publik att uppmärksamma syndaren på dess tillkortakommanden utan begå något straffbart.
Ok, då vet jag det. Tack för infon.För egen del blev jag på avskild plats omhändertagen. Tiden det tog från incident till kursavslut var jag upptagen med rapporten, slicka sår, få hojen lastad och förbereda hemfärd. Vet inte i skrivande stund hur debriefing av gruppen skedde.
Hursom var jag där och då inte rätt man att ge feedback till den vållande.
Ok, då vet jag det. Tack för infon.
Frugan dunkar in ett par av mina byxor i tvättmaskinen, med mitt pass i fickan, mindre än en vecka innan jag ska på jobbresa. Hoppas de godtar lätt skrynkligt pass på flygplatsen
Är ju inte hennes fel som sådant, även om det kan tolkas så inser jag. Av anledningar hände det så. Det gör mig förbannad.Så det är frugans fel att hon tvättar dina byxor som helt otroligt råkar ha ditt pass i fickan?
Vem tusan har ett pass i fickan när man tar av sig byxorna?
Är ju inte hennes fel som sådant, även om det kan tolkas så inser jag. Av anledningar hände det så. Det gör mig förbannad.
En lätt förfriskad hemkomst utomlandsifrån kan få vem som helst att glömma att passet låg i just de där byxorna.
Jodå, här ska flygas! Den här gången går det varken logistiskt eller tidsmässigt att köra själv.Du flyger väl inte utan är klimatsmart och tar elbilen eller helst, trampcykeln när du reser i jobbet!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|