Idag är jag ledsen för att...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Själv känns det lite som att man är påväg bakåt snarare.
Kompisarna köper hus, föder ungar och gifter sej.

Själv blev jag singel för några veckor sen och har fortfarande ett jobb som jag redan för 2 år sen egentligen tyckte slet för mycket på både kropp och psyke.

Det är lika illa här, dom i min ålder skaffar barn och bildar familj osv. men inte jag. Som det är nu så har jag inget jobb, strul med f-kassan och mera strul och problem än jag klarar av att hantera, det känns ungefär som att vara 15 igen, men med alla problem och utan framtidstro..:huvet:huvet:huvet:(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
AJAJAJAJAJ. Här var det nära en gång, sedan dess avskaffade vi skötbodet och håller till på golvet istället.
Var glad över att det inte gick ännu värre.

Ja, det var ju tur att det inte var huvudet som tog skada.
Men idag fick jag hämta hem dem åtminstone och det verkar som att de fick vara kvar på sjukhuset mest för att socialtjänsten skulle få prata med henne och nu när det blev avklarat så fick de åka hem ganska fort.

Men röntgenbilderna såg lite läskiga ut, ett ganska komplicerat benbrott högst upp på överarmen mot axelfästet men det skulle tydligen läka på 3 veckor av sig själv.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att jag under kvällen fick reda på att familjens hund kommer få somna in för alltid inom de närmaste dagarna :(

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Äger ingen hoj. Har ont i axeln fortfarande efter att den hoppat ur led. Kan inte åka och fiska. Trött. Snuset är nästan slut...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att jag under kvällen fick reda på att familjens hund kommer få somna in för alltid inom de närmaste dagarna :(

Man är egentligen dum som fäster sig så vid något som man vet kommer gå bort inom hyfsat kort, men hur ska man låta bli liksom...:( Även du har mina sympatier.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Djur har man ju just för o tycka om, liksom. Beklagar sorgen.

Jag är ledsen för att min fru är sjuk. Jag är också sjuk men inte lika illa, hon är helt sänkt. 2xinfluensa med efterdyningar.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag ledsen för att jag är tvungen att sälja hojen...:(:(:( Fan också, jag trivs ju med den hojen, skulle aldrig sälja den om jag inte var tvungen.:(

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag funderar på att ge upp hojjåkandet.
Iaf tills ekonomin & boendesituationen ser annorlunda ut.
Gillar hojjen skarpt, men just nu har jag ingen plats att ha den här hemma, utan den står i garage hos föräldrarna. Så det blir inte mycket körande då man måste dit och hämta den för att fara ut & åka.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
För att jag har det sociala livet av en mullvad.

Jag hade det förut. Men sen blev jag singel rätt som det var och nu känns det nästan jobbigt åt andra hållet. Har knappt haft en dag för mej själv på hela veckan.

Men det känns rätt omotiverat att tacka nej till middagar och fester med kompisarna bara för att sitta i soffan.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom