Idag är jag ledsen för att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
För mig har det varit såhär.

Bla bla bla göra slut.
Feelings, AAAAAAAAAAAAAAAAAAND it´s gone.

Jag brukar mer eller mindre avsky mina ex mer än allt :lol

Haha, känner igen det du skriver!
Mitt ex innan denna har jag sett ett par gånger på byn dragandes på sin barnvagn i mjukisbrallor. Jag kan inte för allt i världen komma på en anledning till att jag skulle vilja gå bredvid henne där.

Men den här tjejen har ett sjukt gott hjärta och är verkligen genomsnäll. Så henne vill jag gärna minnas med ett leende på läpparna, även fast vi eventuellt inte kommer prata eller umgås så mkt i framtiden. :)

Men bättre kommer det ju att bli, lite tid och bra polare gör susen!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För mig har det varit såhär.

Bla bla bla göra slut.
Feelings, AAAAAAAAAAAAAAAAAAND it´s gone.

Jag brukar mer eller mindre avsky mina ex mer än allt :lol

Jag har bara ett ex, och hon gjorde det jävligt lätt för mig att inte ha feelings efteråt genom att hata mig och försöka göra mitt liv till ett helvete...:D För det första var hon det avundsjukaste du kan tänka dig, om jag så mycket som blev tittad på av en tjej (för att inte tala om ifall jag själv såg åt något annat tvåbent, då jävlar...) så var det tal om att "döda den jävla horan"...:dummer För det andra gick hon ner sig totalt, från att vara en pigg, energisk, rolig och spontan tjej till att bli en total soffpotatis. Vi hade massor av kul ihop och hittade på grejer, sen bara tog allt stopp och det rann ut i sanden... Försökte väcka liv i det hela men det var lönlöst, inget att göra dör liksom. Gjorde slut efter ett par månaders helvete där vi mest bara bråkade och hade det allmänt jävligt, och jag försökte verkligen att göra det bästa av situationen för att uppbrottet skulle bli så enkelt som möjligt för hennes del. Men i hennes ögon var jag ett as som sabbat allt och som var värre än värst och fan och hans moster...:rolleyes: Försökte ställa upp för henne in i det sista, men en dag fick jag nog av hennes utskällningar och jävulskap (hon stalkade bland annat mina tjejkompisar under den här perioden) och sa till henne ungefär att "Efter allt jag försökt göra för oss så är det såhär du behandlar mig!? Fy fan!" Efter det har jag inte hört ifrån henne, med ett enda undantag: Efter ett par år hörde hon av sig och bad om ursäkt för att hon varit en idiot och bad om ursäkt för den sista tiden. En fin gest tyckte jag och försäkrade att det var "no hard feelings". Sen dess lugnt...:)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jo jag förstår vad du menar, och jag har varit med om att bli dumpad av en tjej jag var kär i.
Men det gick däremot enklare att komma över såvitt jag kommer ihåg.
Jag strulade med nån brud på en fest varpå mitt nyblivna ex fick reda på detta och blev fly förbannad och då blev det tvärt slut.
Har inte sagt ett ord till henne sen dess, men däremot sett henne och det var nog tur det blev slut såhär i efterhand..

Men med den här tjejen så har vi umgåtts så länge efter jag gjorde slut och känner varandra utan och innan.
Var hos henne helgen innan hennes nya kille kom och hälsade/hälsar på, och då var det verkligen hur grymt som helst.
Pratade om framtiden, dåtiden och allt möjligt.
Trodde och kände verkligen att hon säkert inte skulle falla för den här killen, men det var ju kul att dom skulle träffas så fick hon se vem som "gällde".
Mitt ego svällde till oanade höjder och verkligheten tog ner mig på jorden igen antar jag. Det gjorde jävligt ont iaf då jag brukar lita på min magkänsla. Jag hoppas den stämmer såsom den kändes då jag gjorde slut första gången bara.

Puh, mycket ord.
Så det var du som gjorde slut.
Och det verkar som du innerst inne känt ganska länge att du egentligen vill vara med henne.
Dumstrut på!

Nu är inte jag den som tror att något gott någonsin kommer av att jaga efter gamla flammor, så därför frågar jag: Kan du i nuläget känna att du skulle kunna (någorlunda lätt) bli kär i en annan tjej?
* Absolut!
* Ja.
* Kanske...
* Nej!
Är svaret något av de sista två alternativen är du torsk.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Så det var du som gjorde slut.
Och det verkar som du innerst inne känt ganska länge att du egentligen vill vara med henne.
Dumstrut på!

Nu är inte jag den som tror att något gott någonsin kommer av att jaga efter gamla flammor, så därför frågar jag: Kan du i nuläget känna att du skulle kunna (någorlunda lätt) bli kär i en annan tjej?
* Absolut!
* Ja.
* Kanske...
* Nej!
Är svaret något av de sista två alternativen är du torsk.

Jajemän, det var jag och jag har ingen annan att skylla än mig själv.

Nej det var lite därför jag tror att jag aldrig ville ta upp det igen och prova. Hade jag en gång gjort slut så har jag svårt att tro att det skulle funka igen. Det lär ju ha tagit slut av en anledning sas. Visst, man är en annan person när man är 20 som när man är 25. Men det har alltid varit nåt som stoppat mig.

Ja jag tror nog att jag skulle kunna bli kär i en annan tjej. Inte idag, och inte imorgon men inom sin tid. :)

Det som jag blev mest "förvånad" över var nog att jag reagerade så jäkla hårt på detta så jag överrumplade mig själv en del.

Men det kommer ju alltid något gott ur sånt här, så jag väntar och ser. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är inte så mycket som är bra faktiskt, känner mig som väldens ensammaste och värdelösaste människa

Alla man ringer ska ringa tillbaka men gör det inte.

Jobbet som jag bara stannar på för att jag vill koncentrera mig på att reda ut resten av livet tar på tok för mycket mot vad det ger.

Mobilen dog på jobbet en jag får inte arbetstelefon då jag inte behöver det, konstigt att jag har 10-20 arbetsrelaterade samtal om dagen..

Sporrad söker nytt jobb men de e som när man ringer folk, dem säger att dem ska ringa upp men gör det inte.

Dem få vänner jag har som ställer upp för mig skulle jag kunna dö för men ändå klantar jag till saker så det går ut över dem, jag skäms som fan över det.

Försäkringsbolaget segar om ersättning för min bil så jag kan inte köpa en ny så det är svårt att ta sig till vännerna.

Hojen jag köpte verkar va ett ras, jag har uppkörning den 3e maj men inte gjort risk 2an än.

Allt det kunde jag leva med om jag inte kände mig så djävulskt ensam.

Försöker träffa så mycket folk och tjejer jag kan men mitt självförtroende har helt gått på semester.

Jag inser att jag för 10 år sen döda mitt riktiga jag och skapade clownen prulle för han var orädd för allt och det va enklare än att ta tag i det jag va rädd för, tyvärr är clowner väldigt dåliga socialt och de va de jag va rädd för.

Nu har jag svårt att hitta mig själv igen.

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Är inte så mycket som är bra faktiskt, känner mig som väldens ensammaste och värdelösaste människa

Alla man ringer ska ringa tillbaka men gör det inte.

Jobbet som jag bara stannar på för att jag vill koncentrera mig på att reda ut resten av livet tar på tok för mycket mot vad det ger.

Mobilen dog på jobbet en jag får inte arbetstelefon då jag inte behöver det, konstigt att jag har 10-20 arbetsrelaterade samtal om dagen..

Sporrad söker nytt jobb men de e som när man ringer folk, dem säger att dem ska ringa upp men gör det inte.

Dem få vänner jag har som ställer upp för mig skulle jag kunna dö för men ändå klantar jag till saker så det går ut över dem, jag skäms som fan över det.

Försäkringsbolaget segar om ersättning för min bil så jag kan inte köpa en ny så det är svårt att ta sig till vännerna.

Hojen jag köpte verkar va ett ras, jag har uppkörning den 3e maj men inte gjort risk 2an än.

Allt det kunde jag leva med om jag inte kände mig så djävulskt ensam.

Försöker träffa så mycket folk och tjejer jag kan men mitt självförtroende har helt gått på semester.

Jag inser att jag för 10 år sen döda mitt riktiga jag och skapade clownen prulle för han var orädd för allt och det va enklare än att ta tag i det jag va rädd för, tyvärr är clowner väldigt dåliga socialt och de va de jag va rädd för.

Det där låter inget vidare, du har inte funderat på att söka hjälp?:( Det är inte så lätt som det låter, men det är värt det. Det där med att folk inte ringer upp när dom har sagt det är värdelöst... Det där med försäkringsbolag är också värdelöst, dom är jeffligt bra på att ta betalt, men att betala är värre, personligen så tror jag att det är policy att förhala så mycket som möjligt för att komma så billigt undan som möjligt...

Last edited:

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Dels för att jag är nytattuerad över ryggen och får krypa runt under en maskin på just rygg idag :huvet
Det som gör mig mest ledsen är ju dock att SH bladet inte kommit ut på ett par dagar :(

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Idag blev jag ledsen. Vart tvungen att ställa av hojen PGA brist på pengar för att göra service och laga punktering.
Har aldrig ställt av en hoj. Kanske måste sälja den också.
F*n vad tråkigt, arbetslös :huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
...

Du är ung, du har allt tid i världen.
Stick utomlands.
Volontärarbeta ett år/halvår.
Gör något för de som verkligen dragit nitlotten här i livet.
Ger verkligen perspektiv på tillvaron.
Stor risk att du hittar dej själv.

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Idag , eller just nu och30 sekunder till, är jag lite ledsen över att så många knuttar vill ta livet av sig och repa min bil.
Hur kan man annars förklara att jag nyss fick styra ner i vägkanten för att jag mötte en hög hojar varav de första var 3 hd som genade kraftigt i en skymd kurva?
Vill man verkligen dö mot min gamla 245:a? Var har stoltheten och ambitionerna tagit vägen???

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Så mycket lättklädda tjejer i parkerna längs min lilla promenadvända, så lite solglasögon att gömma mig bakom... :(

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Du är ung, du har allt tid i världen.
Stick utomlands.
Volontärarbeta ett år/halvår.
Gör något för de som verkligen dragit nitlotten här i livet.
Ger verkligen perspektiv på tillvaron.
Stor risk att du hittar dej själv.

Volentär kanske vore nått tror dock jag börjar med 4 månader i norge och sen säsonga på skistar :)

Fan jag mår bra sålänge jag är med folk men såfort jag är själv börjar jag tänka destruktivt och mår skit..

Sen blev det väll inte bättre för att jag tog mod till mig och öppnade mig för en dam jg har tycke för bara för att få ett svalt undvikande svar:( Precis vad mitt självförtroende inte behövde..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
och där blev man uthyrd och varslad också nåja nu har jag alla chanser att starta nått nytt och bra :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Sorry men jag är allergisk mot komunister så jag passar inte som volontär.

Däremot jobba ihop pengar i norge, och sen backpacka i caribien eller oz/nz eller kanske vietnam låter as bra i mina öron.

Spriten lär jag inte ta till, kommer säkert bli nån (typ 4 totalt) öl i helgen men inte som tröst utan medans jag träffar nytt folk

Nu har jag sökt jobb som cykelbud översommaren iaf, kan bli kungligt!

(Fan va man märker vilka av ens bekanta som är ens riktiga vänner i såna här lägen! att så lite kan göra så mycket skillnad :))

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Lessen för att min gröna började gå riktigt illa på vägen till jobbet imorse så jag fick vända hem igen... Känner på mig att det kommer bli dyrt... :(

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Sorry men jag är allergisk mot komunister så jag passar inte som volontär.

Däremot jobba ihop pengar i norge, och sen backpacka i caribien eller oz/nz eller kanske vietnam låter as bra i mina öron.

Spriten lär jag inte ta till, kommer säkert bli nån (typ 4 totalt) öl i helgen men inte som tröst utan medans jag träffar nytt folk

Nu har jag sökt jobb som cykelbud översommaren iaf, kan bli kungligt!

(Fan va man märker vilka av ens bekanta som är ens riktiga vänner i såna här lägen! att så lite kan göra så mycket skillnad :))

Allergisk mot kommunister och vill backpacka i vietnam/ karibien. Oooohkey.:hihi
Gör något som bryter cirkeln bara. Cykelbuda kan ju vara en start.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Allergisk mot kommunister och vill backpacka i vietnam/ karibien. Oooohkey.:hihi
Gör något som bryter cirkeln bara. Cykelbuda kan ju vara en start.
Han skrev "komunister", kanske syftar specifikt mot svenska välfärdskramare?
Gillar säkert "kommunister" typ dikaturregimer som Kuba/Vietnam, huvudsaken de håller folket på mattan så backpackers kan få billig öl och billiga horor...

(Förlåt prulle men det var faktiskt ganska korkat skrivet) :(

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Ledsen för att min morfar somnade in igår.. Kommer ihåg att mormor berättat att hAn körde hoj när han var ung och hon tyckte att han var jättehäftig haha.. Vila i frid bästa morfar.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år