Idag är jag ledsen för att...

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
...saker och ting allt för ofta pekar mot att jag skulle vara någon sorts Fekalieversion av kung Midas. Klantighet, oduglighet eller ren otur som orsak spelar ingen roll, deprimerande är det.
Jaja, nuff said. Cry me a river, boo-fuckin-hooo.

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
Jag inte har fått till ekonomin för en mc än :( men förhoppnigsvis 3 veckor tills jag får till det :(
gud vad tiden går sakta...:gråta:(

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Ett fem år långt förhållande tog slut idag.:gråta
Fem år av kärlek och ömhet, i vått och torrt stog hon vid min sida. När hon då och då blev sjuk såg jag till att hon fick hjälp av de bästa experterna. Att strippa var inget problem, hon älskade att vara naken. Men åren gick, det som en gång var ungt och fräscht, blev gammalt och hängigt, tillfälliga kosmetiska åtgärder kunde bara skjuta upp förfallet.
Jag märkte att jag började snegla på yngre förmågor, den tyska accenten började kännas mindre lockande till förmån en brittisk.
Så farväl Z4, 17500 mil blev det, jag kommer att sakna dig, men min nya älskarinna försäkrar att hon snabbt ska få mig att glömma dig.:kär

sportbike

Guest
Idag är jag oerhört ledsen för att jag ännu en gång måste radera ett telefonnummer i min kontaktlista på grund av olyckliga omständigheter.
Blir mer och mer besluten att sluta köra gata.
Vila i frid Nilax, du är saknad.

tkdrille

Guest
För jag bet sönder en tand idag. Och jag är livrädd för tandläkare nålar och borrar. Turen är att jag inte har ont i tanden. Men sist jag var på sjukhus, typ 10 år snart och de skulle ge mig spruta så höll jag på och ge sköterskan en lusing.
Och sist jag var på hälsokoll skällde jag ut sköterskan för jag var rädd för den där stickan de gör hål med i fingret.
Så på måndag kommer jag vakna upp kallsvettig och jätterädd.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
För jag bet sönder en tand idag. Och jag är livrädd för tandläkare nålar och borrar. Turen är att jag inte har ont i tanden. Men sist jag var på sjukhus, typ 10 år snart och de skulle ge mig spruta så höll jag på och ge sköterskan en lusing.
Och sist jag var på hälsokoll skällde jag ut sköterskan för jag var rädd för den där stickan de gör hål med i fingret.

Mes!

När jag opererat foten så fick jag ta blodförtunnande medel i sprutform. På mej själv!

Det tog emot kan jag säga att köra in en nål i sej själv :död

tkdrille

Guest
Mes!

När jag opererat foten så fick jag ta blodförtunnande medel i sprutform. På mej själv!

Det tog emot kan jag säga att köra in en nål i sej själv :död

De gjorde min mamma på mig när jag hade knäckt ankeln 10 dagar. Jag grät varenda dag. :) så visst är jag en mes på den punkten

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Idag är jag oerhört ledsen för att jag ännu en gång måste radera ett telefonnummer i min kontaktlista på grund av olyckliga omständigheter.
Blir mer och mer besluten att sluta köra gata.
Vila i frid Nilax, du är saknad.

Det är inte för inte som man funderar på att sluta bli polare med andra hojmänniskor... fan vad tungt det är. :( :gråta

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
För att jag måste snåla in på allt roligt godis jag vill köpa till hojen eftersom jag och tanten sparar till hus. :gråta

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
För att hojjen fortfarande är på verkstan som är omöjligt att få tag på förutom kryptiska standardsvar på mail som "delar beställda".

Borde vara förbannad men känner mig mest lessen då min årliga vårdepression bara går att bota med hojåkning.. :(

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08

Hos käftis kan man iaf få lugnande mot sprutan :tummenupp... Tyvärr fick ja bara sobril(?) sist så ja minns eländet men va dåsig, första gången fick ja en dundershot å minns varken spruta eller mek :crash

tkdrille

Guest
Hos käftis kan man iaf få lugnande mot sprutan :tummenupp... Tyvärr fick ja bara sobril(?) sist så ja minns eländet men va dåsig, första gången fick ja en dundershot å minns varken spruta eller mek :crash

De är någon spray de använder först? Eller du fick tablett? På sjukan fick jag embla innan de koppla på dropp och liknande äckliga nålar.
Men jag kan inte få lugnande då ju i med jag ska jobba efter besöket. Herregud bedövad trut och vara taxichaffis.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
De är någon spray de använder först? Eller du fick tablett? På sjukan fick jag embla innan de koppla på dropp och liknande äckliga nålar.
Men jag kan inte få lugnande då ju i med jag ska jobba efter besöket. Herregud bedövad trut och vara taxichaffis.

Ja köra bil va inte å tänka på i nåt av fallen :D... Ja fick en dubbeldos i tablettform, va nästan omöjligt å hålla sej vaken minns ja... Haha de e väl snyggt å prata slafsigt me kunderna, me lite tur kanske du dreglar lite oxå :hihi

tkdrille

Guest
Ja köra bil va inte å tänka på i nåt av fallen :D... Ja fick en dubbeldos i tablettform, va nästan omöjligt å hålla sej vaken minns ja... Haha de e väl snyggt å prata slafsigt me kunderna, me lite tur kanske du dreglar lite oxå :hihi

hehe. Dreglar jag så hoppas jag att jag bara har från gruppboenden så inte någon som är klar i huvudet börjar undra om man är galen.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Semester. Lördag kväll. Solen skiner. Grillarna doftar gott från trädgårdarna runtikring.

Alla polare upptagna med annat.

Jag tar en löprunda.

Konstaterar att jag är fruktansvärt otränad. Fortfarande.

Nåja, min gamla vän BF3 sviker mej aldrig.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Semester. Lördag kväll. Solen skiner. Grillarna doftar gott från trädgårdarna runtikring.

Alla polare upptagna med annat.

Jag tar en löprunda.

Konstaterar att jag är fruktansvärt otränad. Fortfarande.

Nåja, min gamla vän BF3 sviker mej aldrig.

De två fetstilta hänger ihop hörrö. :7peta :tungan

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
En affärsbekant/forumbekant har avlidit (annat forum). Konstigt, kände honom knappt personligen, förutom gemensamt intresse och endå känns det sorgset.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år