Ingen fara jag har silvertejp
Jag också, det hjälper dåligt.
Ingen fara jag har silvertejp
För jag bet sönder en tand idag. Och jag är livrädd för tandläkare nålar och borrar. Turen är att jag inte har ont i tanden. Men sist jag var på sjukhus, typ 10 år snart och de skulle ge mig spruta så höll jag på och ge sköterskan en lusing.
Och sist jag var på hälsokoll skällde jag ut sköterskan för jag var rädd för den där stickan de gör hål med i fingret.
Så på måndag kommer jag vakna upp kallsvettig och jätterädd.
Mes!
När jag opererat foten så fick jag ta blodförtunnande medel i sprutform. På mej själv!
Det tog emot kan jag säga att köra in en nål i sej själv
Idag är jag oerhört ledsen för att jag ännu en gång måste radera ett telefonnummer i min kontaktlista på grund av olyckliga omständigheter.
Blir mer och mer besluten att sluta köra gata.
Vila i frid Nilax, du är saknad.
För jag bet sönder en tand idag. Och jag är livrädd för tandläkare nålar och borrar. Turen är att jag inte har ont i tanden. Men sist jag var på sjukhus, typ 10 år snart och de skulle ge mig spruta så höll jag på och ge sköterskan en lusing.
Och sist jag var på hälsokoll skällde jag ut sköterskan för jag var rädd för den där stickan de gör hål med i fingret.
Så på måndag kommer jag vakna upp kallsvettig och jätterädd.
Hos käftis kan man iaf få lugnande mot sprutan ... Tyvärr fick ja bara sobril(?) sist så ja minns eländet men va dåsig, första gången fick ja en dundershot å minns varken spruta eller mek
De är någon spray de använder först? Eller du fick tablett? På sjukan fick jag embla innan de koppla på dropp och liknande äckliga nålar.
Men jag kan inte få lugnande då ju i med jag ska jobba efter besöket. Herregud bedövad trut och vara taxichaffis.
Ja köra bil va inte å tänka på i nåt av fallen ... Ja fick en dubbeldos i tablettform, va nästan omöjligt å hålla sej vaken minns ja... Haha de e väl snyggt å prata slafsigt me kunderna, me lite tur kanske du dreglar lite oxå
Semester. Lördag kväll. Solen skiner. Grillarna doftar gott från trädgårdarna runtikring.
Alla polare upptagna med annat.
Jag tar en löprunda.
Konstaterar att jag är fruktansvärt otränad. Fortfarande.
Nåja, min gamla vän BF3 sviker mej aldrig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|